Uran.quote:
Hoef je je daar ook niet meer druk om te maken. Scheelt ook weerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Mijn prono is nu dus definitief verneukt.
Ik mag onderhand ook mee stoppen met de pronoquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Manmanman
iedereen mag dus weer cashen met de prono en ik heb vijf schamele puntjes
Nu moeten we de kamikazetactiek spelen...VDB3 in RVV laten winnen ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoef je je daar ook niet meer druk om te maken. Scheelt ook weer
Tijd om een lollerprono op te stellen voor zondag.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag onderhand ook mee stoppen met de prono
Gewoon overal Sagan als tweede invullen lijkt mij beterquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu moeten we de kamikazetactiek spelen...VDB3 in RVV laten winnen ofzo
Mods?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wordt hier wel heel veel over de prono gesproken...denk niet dat onze nieuwe mods dat kunnen waarderen.
En heeft waarschijnlijk één van de vetste lonen van het hele peloton, heeft het ook niet echt nodig.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom zou ie dat doen? Hij kan al zo moeilijk winnen dit jaar.
Lijkt mij ook vrij sterk ja. Want hij heeft deze koersen zelf nog niet gewonnen en zit er dit jaar ontzettend tegenaan te hikken...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom zou ie dat doen? Hij kan al zo moeilijk winnen dit jaar.
4 miljoen begreep ik van Wuyts of De Cauwer...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En heeft waarschijnlijk één van de vetste lonen van het hele peloton, heeft het ook niet echt nodig.
Moet je voor de gein eens een foto van je kat plaatsenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wordt hier wel heel veel over de prono gesproken...denk niet dat onze nieuwe mods dat kunnen waarderen.
Of een Jos Grindbak grap maken in het F1-topic. Daar staat tegenwoordig de doodstraf op.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens een foto van je kat plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |