Dat was Sinkgraven bij Ajax ook op papier een prima aankoopquote:Op zondag 27 maart 2016 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van Asbroeck won dat jaar daarvoor de Euro Tour, dat was op papier een prima aankoop.
quote:Op zondag 27 maart 2016 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik Gaviria opneem in mijn prono. Waardeloos.
Sulejmaniquote:Op zondag 27 maart 2016 14:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat was Sinkgraven bij Ajax ook op papier een prima aankoop
Dat was hij ookquote:Op zondag 27 maart 2016 14:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat was Sinkgraven bij Ajax ook op papier een prima aankoop
Ik stel dat overschatte Colombiaantje ook nooit meer op.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik Gaviria opneem in mijn prono. Waardeloos.
Van Asbroeckquote:Op zondag 27 maart 2016 14:50 schreef franklop het volgende:
wie is die 2e Lotto man in de groep? Eerst werd alleen Tjallingii genoemd
Dankquote:
Op zijn 23ste 6de in GW en 7de in DDV, en verder nog meer dan 1000 CQ punten gescoord dat seizoen. Die was klaar voor een stap hogerop.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Euro Tour is dan ook gewoon zijn niveau, dat was toen al duidelijk.
motortje aanquote:Op zondag 27 maart 2016 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is een snelle terugkeer van Spartacus
Lotto-Jumbo heeft 13 miljoen, Lampre doet het bijvoorbeeld met 7 miljoen, AG2R heeft eenzelfde budget, Orica-Greenedge zit ook lager. Die zie ik veel vaker positief in beeld rijden dan Floppo-Jumboquote:
Geloof nooit dat Lotto-Jumbo 13 miljoen budget heeft eigenlijkquote:Op zondag 27 maart 2016 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lotto-Jumbo heeft 13 miljoen, Lampre doet het bijvoorbeeld met 7 miljoen, AG2R heeft eenzelfde budget, Orica-Greenedge zit ook lager. Die zie ik veel vaker positief in beeld rijden dan Floppo-Jumbo
dat is inclusief schaatsen denk ikquote:Op zondag 27 maart 2016 14:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof nooit dat Lotto-Jumbo 13 miljoen budget heeft eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |