Eitjes aan het zoekem met jojannekequote:Op zondag 27 maart 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sunfield zit nog aan zijn paaslunch denk ik
Vorig jaar een belabberd aantal overwinningen, laag op de ploegenranking van de World Tour geëindigd en dit jaar dreigt het alweer dezelfde kant uit te gaan. Lijken structureel verkeerde keuzes te maken.quote:
Dat is al jaren het probleem van Sagan. In de grote wedstrijden in zijn ploeg nooit goed genoeg voor hemquote:Op zondag 27 maart 2016 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peter zit al alleen
Hij heeft gewoon echt 2 ploegmaats nodig die hem kunnen beschermen tot diep in finale
Hoop dat je zult scoren!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, dan kan Gaviria bij mij op 1 in de prono.
Ze hebben nu veel minder budget dan tijdens het Rabo-tijdperk. Ze kunnen nu niet zomaar een Menchov, Freire of Rasmussen kopen.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vorig jaar een belabberd aantal overwinningen, laag op de ploegenranking van de World Tour geëindigd en dit jaar dreigt het alweer dezelfde kant uit te gaan. Lijken structureel verkeerde keuzes te maken.
Er zijn ploegen die met eenzelfde of nog minder budget een stuk beter doen.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben nu veel minder budget dan tijdens het Rabo-tijdperk. Ze kunnen nu niet zomaar een Menchov, Freire of Rasmussen kopen.
dit dus inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben nu veel minder budget dan tijdens het Rabo-tijdperk. Ze kunnen nu niet zomaar een Menchov, Freire of Rasmussen kopen.
Er rijden 3 Tinkoff's op kop in achtervolgende peloton, die hebben gewoon allemaal de slag gemist. Dat mag niet gebeurenquote:Op zondag 27 maart 2016 14:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is al jaren het probleem van Sagan. In de grote wedstrijden in zijn ploeg nooit goed genoeg voor hem
Tja, de wielen zijn rond.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er rijden 3 Tinkoff's op kop in achtervolgende peloton, die hebben gewoon allemaal de slag gemist. Dat mag niet gebeuren
Ja welke dan?quote:Op zondag 27 maart 2016 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er zijn ploegen die met eenzelfde of nog minder budget een stuk beter doen.
Denk wel dat renners als Gesink en Kelderman wel een flink hoger salaris krijgen dan dat ze op basis van hun salaris zouden moeten krijgen.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft nog een mannetje in de kopgroepquote:Op zondag 27 maart 2016 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er rijden 3 Tinkoff's op kop in achtervolgende peloton, die hebben gewoon allemaal de slag gemist. Dat mag niet gebeuren
Amstel Gold ook nog he.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
2 kansen over nog dus #koersenskippen
Hij doet het elke keer helemaal verkeerdquote:Op zondag 27 maart 2016 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik Gaviria opneem in mijn prono. Waardeloos.
Dat ze dan jonge talenten aantrekken en dan wat slimmere aankopen doen dan een Van Asbroeck.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
dit dus inderdaad.
Rabobank(+budget) bestaat niet meer
Komt goed uit, want dit is zijn laatste wedstrijd dit voorjaar.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Van Asbroeck won dat jaar daarvoor de Euro Tour, dat was op papier een prima aankoop.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat ze dan jonge talenten aantrekken en dan wat slimmere aankopen doen dan een Van Asbroeck.
Denk dat Gesink minder krijgt dan 5 jaar geleden. Het zal nu met een tonnetje of 3 wel ophouden. Als hij weer zo'n Tour als vorig jaar rijdt, dan is hij dat geld wel waard.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk wel dat renners als Gesink en Kelderman wel een flink hoger salaris krijgen dan dat ze op basis van hun salaris zouden moeten krijgen.
De Euro Tour is dan ook gewoon zijn niveau, dat was toen al duidelijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van Asbroeck won dat jaar daarvoor de Euro Tour, dat was op papier een prima aankoop.
Hij moet zelf voor drinken en eten gaan zorgen, zakt dus telkens weer uit...quote:Op zondag 27 maart 2016 14:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hij heeft nog een mannetje in de kopgroep
Dat was Sinkgraven bij Ajax ook op papier een prima aankoopquote:Op zondag 27 maart 2016 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van Asbroeck won dat jaar daarvoor de Euro Tour, dat was op papier een prima aankoop.
quote:Op zondag 27 maart 2016 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Sulejmaniquote:Op zondag 27 maart 2016 14:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat was Sinkgraven bij Ajax ook op papier een prima aankoop
Dat was hij ookquote:Op zondag 27 maart 2016 14:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat was Sinkgraven bij Ajax ook op papier een prima aankoop
Ik stel dat overschatte Colombiaantje ook nooit meer op.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Van Asbroeckquote:Op zondag 27 maart 2016 14:50 schreef franklop het volgende:
wie is die 2e Lotto man in de groep? Eerst werd alleen Tjallingii genoemd
Dankquote:
Op zijn 23ste 6de in GW en 7de in DDV, en verder nog meer dan 1000 CQ punten gescoord dat seizoen. Die was klaar voor een stap hogerop.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Euro Tour is dan ook gewoon zijn niveau, dat was toen al duidelijk.
motortje aanquote:Op zondag 27 maart 2016 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is een snelle terugkeer van Spartacus
Lotto-Jumbo heeft 13 miljoen, Lampre doet het bijvoorbeeld met 7 miljoen, AG2R heeft eenzelfde budget, Orica-Greenedge zit ook lager. Die zie ik veel vaker positief in beeld rijden dan Floppo-Jumboquote:
Geloof nooit dat Lotto-Jumbo 13 miljoen budget heeft eigenlijkquote:Op zondag 27 maart 2016 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lotto-Jumbo heeft 13 miljoen, Lampre doet het bijvoorbeeld met 7 miljoen, AG2R heeft eenzelfde budget, Orica-Greenedge zit ook lager. Die zie ik veel vaker positief in beeld rijden dan Floppo-Jumbo
dat is inclusief schaatsen denk ikquote:Op zondag 27 maart 2016 14:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof nooit dat Lotto-Jumbo 13 miljoen budget heeft eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |