If you don't attack then you don't winquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cycling is simple, but it is hard to cycle simple.
Echt? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:34 schreef baggerbaas het volgende:
Contador is nu ook al genaturaliseerd tot Belg
Every advantage has a disadvantagequote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
If you don't attack then you don't win
twitter:TrekSegafredo twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 17:28:12#RBE3H @Jasperstuyven in tv interview:"When Fabian came back he asked how I felt. Tired, I said. 'Me too', he said." https://t.co/pTAMJ3xqPB reageer retweet
For a good biker he has a bad sprint, but for a bad biker he has a good sprint.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
If you don't attack then you don't win
There is only one moment that you can start the sprint on time. If you are not there, you are too early, or too late.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
For a good biker he has a bad sprint, but for a bad biker he has a good sprint.
Tweede achter Stybar is voldoende.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:27 schreef wimderon het volgende:
Sagan gaat in Californië ook niks winnen dit jaar, aangezien Kristoff en Gaviria daar gaan rijden. Misschien is het Slowaaks kampioenschap een mogelijkheid om nog eens te winnen?
Die hont reageert vrij traag.quote:
Dit zijn ook teksten hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:42 schreef Pino112 het volgende:
twitter:TrekSegafredo twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 17:28:12#RBE3H @Jasperstuyven in tv interview:"When Fabian came back he asked how I felt. Tired, I said. 'Me too', he said." https://t.co/pTAMJ3xqPB reageer retweet
Nog drie kansen over voor Sep.quote:
twitter:CouckeMarc twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 17:02:10Leuk @f_cancellara (waar ik normaliter veel respect voor heb) voor dé inspanning vd dag, alleen om ons vooraan uit te lachen #E3harelbeke reageer retweet
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd naar Lefevere z'n reactie
Zal het de schuld zijn van BMC? Of is het belachelijk van Stannard dat hij niet meerijdt?
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Trek natuurlijk. Die brengen eerst Cancellara terug, maar willen vervolgens niet meerijden.
Etixx maakt zichzelf weer compleet belachelijk. Zoals wel vaker trouwens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:50 schreef wimderon het volgende:
Marc is mad.twitter:CouckeMarc twitterde op vrijdag 25-03-2016 om 17:02:10Leuk @f_cancellara (waar ik normaliter veel respect voor heb) voor dé inspanning vd dag, alleen om ons vooraan uit te lachen #E3harelbeke reageer retweet
Kennelijk denken ze dat ze wel iemand anders' karretje in de poep mogen rijden, maar dat iemand anders niet hun karretje in de poep mag rijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:08 schreef Tommeke het volgende:
Ja haha. Wat denken ze zelf man
Maar Patje die vorig jaar boos was op Stannard was wel het grappigste ooit.
Als die drie gaan rijden dan doen ze nooit meer mee in de finale. Dat is gewoon jezelf ten dode opschrijven. Natuurlijk doen ze dat niet, Etixx heeft 4 man in kopgroep, Trek 2, BMC 2. Zij zouden de kar moeten trekken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:38 schreef Mykonos het volgende:
Ik ben ook niet de grootste fan van Etixx maar dit is wel een beetje flauw. Terpstra en Lefevere zijn ook wel mans genoeg om toe te geven dat ze gefaald hebben om mee te zitten toen Sagan en Kwiat gingen. En dat Trek en Stannard niet meerijden is nog wel te begrijpen, maar Benoot, Boom en Vanmarcke rijden toch ook wel heel laf? Ze draaien niet mee, ze proberen er niet naar toe te rijden, ze speculeren er vol op dat Terpstra in z'n eentje dat gat dichtrijdt. Dat zijn dan drie kopmannen, grote namen, maar zo rijden ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |