Dat klopt. Die zijn ook best te vinden hierover denk ik. Zal eens even kijken en em erin plakkebquote:Op woensdag 13 april 2016 11:41 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat een Nederlandstalige of anders Engelstalige bron verplicht was.Menig van mijn topics met Luxemburgse of Makedonische bronnen zijn namelijk ook gesloten om die reden.
Even een korte samenvatting van je laatste 2 bijdrages:quote:
Ik snap, maar generaliseren is zo lekker en verslavend. Doorgaans een veel voorkomende stijl hier op ons NWS. Door het wat dichter bij te halen zie je de werking er van, maar dan is het ineens wel grienwaardig. Mooi om te zien.quote:Op woensdag 13 april 2016 12:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even een korte samenvatting van je laatste 2 bijdrages:
'Jullie domvolk', 'tokkie rechtsvolk in VBL'.
Hopelijk snap je zelf ook waarom dit verwijderd wordt.
Vecht je persoonlijke frustraties maar uit via DM.
Haha gelukkig voegt het 83e Oekraine topic wel mal veel toe. De hele aanloop werd in het gewone topic gevolgd.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:51 schreef Ryan3 het volgende:
Geen topic over het referendumdebat?
Begint om 19.00u.
Ja, nu dus een topic waarin gepost wordt. Wordt wel vaker gedaan bij debatten natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha gelukkig voegt het 83e Oekraine topic wel mal veel toe. De hele aanloop werd in het gewone topic gevolgd.
Aaah nou ga ik me straks nog schuldig voelenquote:Op dinsdag 12 april 2016 01:22 schreef sp3c het volgende:
nou zeg ik wist niet dat je kwaad werd ...
kies zelf anders iets waar ik wel op mag reageren, dan doe ik dat
Er zijn nauwelijks ontwikkelingen in dat topic, er wordt vooral naar een dader gezocht.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Aaah nou ga ik me straks nog schuldig voelen
Gewoon mijn eerste reactie. Een slechte oplossing. Drie topics over tien dagen moet toch bij te houden zijn? Of wat we anders vroegah deden, even tijdelijk dicht en er met de bezem door. Is in wat, vijf minuutjes gepiept. Al dit geouwehoer in FB kost meer tijd.
Volgens de index zijn jullie nou met 5 man sterk, zou genoeg moeten zijn toch? Dat is het punt eigenlijk. Waarom een slot ipv modden?
Tuurlijk is dat prima, we zitten hier tenslotte op een discussieforum, toch?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zijn nauwelijks ontwikkelingen in dat topic, er wordt vooral naar een dader gezocht.
Nou is dat prima als dat zonder al te veel persoonlijk gedoe kan, maar dat kan in die reeks al heel lang niet.
Topic is al meerdere malen gesloten en weer heropend en dat gaat een tijdje goed en dan toch weer niet.
Ik wil het topic best opengooien als er echt nieuws is maar tot die tijd is het even dicht.
Het is wel een probleempje dat veel mensen de nieuwe draad niet zien en daarom in de oude draad reageren.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nu dus een topic waarin gepost wordt. Wordt wel vaker gedaan bij debatten natuurlijk.
tuurlijk kan het besproken worden maar zolang mensen vooral bezig zijn met elkaar bespreken is het voor fok! en voor nws of sho of mis toendertijd niet heel erg boeiendquote:Op donderdag 14 april 2016 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat prima, we zitten hier tenslotte op een discussieforum, toch?
En wat is nieuws?
Een artikel van 7 januari waarin de politiewoordvoerder Bernard Jens zegt dat de familie zich heeft neergelegd bij een zelfmoord van Dascha.?? Dat is volgens de regels een goede bron voor nieuws, maar dat de vader op 1 januari begonnen is met zijn eigen onderzoek is dan weer geen nieuws. Hoe kan de politie dit namens nabestaanden zeggen?
Vroeger, voor mijn tijd was hier een subgroep Misdaad, die zou ik graag terugzien. Het zal best een hele goede reden hebben gehad dat het er nu niet meer is. En ik snap heel erg goed dat jullie druk zijn met de welles/nietes topics over vluchtelingen, zwarte piet en asielzoekers.
D'r is hoe mogelijk zelfs SHO met lelijke schilderijen van de ex/vriendin van meneer Kaktus, het seksleven van Raf en Es wel kan op Fok.
Maar vragen en discussies over over keuzes van politie en het OM, want daar komen de topics waar we het over hebben op neer, niet besproken kunnen worden binnen Fok. En eens, nee het hoort niet in NWS, BNW of POL.
En misschien is MIS niet een goede naam, ik heb het niet over de afrekeningen. Wel over de vermisten. D'r zijn er genoeg weg, nu weer twee in Zeeland en twee in Limburg. Fok is groot en heeft een breed bereik. Mis daar echt een plek voor.
Zoals Leandra zei, bronnen linken en onderbouwingen en geen persoonsgegevens. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Dat is een artikel op de FP, moet je hier wezen:quote:Op donderdag 14 april 2016 06:51 schreef Holy_Goat het volgende:
Kabinet: na 23 juni duidelijkheid verdrag
Kan iemand die reactie van ouwehoersubsidie weghalen? Report knop deed het niet. Manmanman. Directe doodsverwensingen
misdaad niet boeiend ?quote:Op donderdag 14 april 2016 01:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk kan het besproken worden maar zolang mensen vooral bezig zijn met elkaar bespreken is het voor fok! en voor nws of sho of mis toendertijd niet heel erg boeiend
2008, hoe heette je toen op Fok! ?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:50 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
misdaad niet boeiend ?
ik herinner me nog de serie -Natalee Holloway (in the rebound)
20 a 30.000 bezoekers per deel
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
misdaad bespreken welquote:Op donderdag 14 april 2016 11:50 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
misdaad niet boeiend ?
ik herinner me nog de serie -Natalee Holloway (in the rebound)
20 a 30.000 bezoekers per deel
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Ja erg duidelijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:10 schreef timmmmm het volgende:
Voor sp3cs doen was het inderdaad heel duidelijk. Maar ik zal het wel even vertalen.
Misdaad is boeiend. In een topic over misdaad een beetje over elkaar gaan lopen praten is niet boeiend.
Geen dank
Oveeigens zegt dit niks over een eventuele revival van MIS hoor. In de oude of de andere vorm.quote:Op donderdag 14 april 2016 13:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja erg duidelijk.
Jammer dat degene die in de topics niet inhoudelijk posten ook deze boodschap niet zullen lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |