Hier zijn nog een paar die je kunt uitproberen en dan moet je er echt klaar mee zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:07 schreef Kaas- het volgende:
Ah, ff geprobeerd. Dan kan je direct alles kopen, maar gek genoeg blijft je aantal koekjes per seconde dan ontzettend laag.
Maar hiermee heb ik denk ik mijn 'echte run' overruled en nu kan ik sowieso niet meer verder, dus dat is wel een goede stok achter de deur om het nooit weer te doen haha.
Hij rookte soms wel 80 sigaretten per dag las ik net op z'n wiki.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:09 schreef KetchupFTW het volgende:
Gestorven aan longkanker -> passende foto.
Hij praatte zelf ook vaak over roken begreep ik. En het past er zeker wel bij, juist ook ivm de doodsoorzaak.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:09 schreef KetchupFTW het volgende:
Gestorven aan longkanker -> passende foto.
Nog een wonder dat de beste man bijna de 70 heeft gehaald dan...quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij rookte soms wel 80 sigaretten per dag las ik net op z'n wiki.
Dat heb ik nooit voor elkaar gekregen.
Vooral ook omdat ie op z'n 44e al geveld werd door een hartinfarct.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nog een wonder dat de beste man bijna de 70 heeft gehaald dan...
Gatver, wat moet die kerel uit zijn muil hebben gestonken zeg.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij rookte soms wel 80 sigaretten per dag las ik net op z'n wiki.
Dat heb ik nooit voor elkaar gekregen.
"Mijn opa rookte elke dag 500 miljoen sigaretjes en is 180 geworden"quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nog een wonder dat de beste man bijna de 70 heeft gehaald dan...
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
"Mijn opa rookte elke dag 500 miljoen sigaretjes en is 180 geworden"
quote:Over het geheim achter zijn hoge leeftijd zei hij volgens Omroep Brabant: "Doe alles met mate, niet roken en alleen bij het warme eten een glas rode wijn."
Nou, stel dat Kruif echt 80 sigaretten per dag rookte, dan is dat over een jaar of 40 al snel 1.168.000 peukenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
"Mijn opa rookte elke dag 500 miljoen sigaretjes en is 180 geworden"
En veel bier drinkenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:13 schreef Rezania het volgende:
Oudste man van Nederland (107) overleden
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:10 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Even een misplaatste foto plaatsen.
Oh bedankt, maar zelfs dáár heb ik geen zin meer in. Wat dat betreft was het erg effectief.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hier zijn nog een paar die je kunt uitproberen en dan moet je er echt klaar mee zijn.
http://forum.dashnet.org/discussion/666/post-your-game-codes/p3
Alvast gefeliciteerd.
Kan je een aardig huis van kopen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, stel dat Kruif echt 80 sigaretten per dag rookte, dan is dat over een jaar of 40 al snel 1.168.000 peuken
Dit klopt echt niet, ik hoor nooit van mensen dat ze onder de 200 tegen komen.quote:Op de Nederlandse markt vind je voornamelijk MDMA in XTC-pillen. Gemiddeld zat er de afgelopen jaren ongeveer 80 mg MDMA in een XTC-pil. Op dit moment is het gemiddelde gehalte MDMA in een pil behoorlijk gestegen naar 140 mg MDMA met uitschieters van 200 - 360 mg.
Drugs gebruikenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:18 schreef Kaas- het volgende:
M'n x heeft 210 mg werkende stof per unit, dat was de vorige keer bijna 300. Scheelt toch behoorlijk.
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel, ben net even wezen kijken en ik denk dat ik het eens ga proberen.
En kijk wat voor debiele shit jij altijd op het forum pleurt. Enkel een reden om het wel te doen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Drugs gebruiken![]()
Behalve alcohol
Dat is best veel yo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit klopt echt niet, ik hoor nooit van mensen dat ze onder de 200 tegen komen.
Misschien zit hij in een afkickkliniek.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En kijk wat voor debiele shit jij altijd op het forum pleurt. Enkel een reden om het wel te doen.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:31 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Misschien zit hij in een afkickkliniek.
Nou, ik heb het geïnstalleerd en het ziet er leuk uit. Denk wel dat ik de muziek uit ga zettenquote:
Haha, dat snap ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik heb het geïnstalleerd en het ziet er leuk uit. Denk wel dat ik de muziek uit ga zetten
Ja, en een hele supportsite erbij ook nog. Ik zal wel weer de spelregels moeten lezen, want het is wel erg lang geleden dat ik het speelde.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, dat snap ik.Leuk in ieder geval dat je het hebt ontdekt. Het is vrijwel hetzelfde als Transport Tycoon, maar dan met verbeteringen doorgevoerd en bugs opgelost.
Welk spel?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, dat snap ik.Leuk in ieder geval dat je het hebt ontdekt. Het is vrijwel hetzelfde als Transport Tycoon, maar dan met verbeteringen doorgevoerd en bugs opgelost.
Het is toch weer even erin duiken inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en een hele supportsite erbij ook nog. Ik zal wel weer de spelregels moeten lezen, want het is wel erg lang geleden dat ik het speelde.
Ja, EUivquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:43 schreef KetchupFTW het volgende:
Speelt iemand hier Europa Universalis en/of Crusader Kings?
Godver.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:43 schreef KetchupFTW het volgende:
Vroeg het me gewoon af, prachtige gamesquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Godver.
Maar zo'n 600 uur op de record, hoezo?
Grand Strategy is wel tof ja. Stellaris en HOI4 al gezien?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Vroeg het me gewoon af, prachtige games
Ik heb EU4 geloof ik. Snap er alleen geen reet van en ga dan maar Civ spelen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:43 schreef KetchupFTW het volgende:
Het eerste etmaal is wel een investering inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:55 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik heb EU4 geloof ik. Snap er alleen geen reet van en ga dan maar Civ spelen.
Trein naar Zwolle is wel weer rete druk trouwens.
Dat boemeltje was altijd al een ellende.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:55 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik heb EU4 geloof ik. Snap er alleen geen reet van en ga dan maar Civ spelen.
Trein naar Zwolle is wel weer rete druk trouwens.
World in Conflict vind ik toch vermakelijker eerlijk gezegd.quote:
Vanaf 2017 syntus met een nieuw treintje hier op het spoor. Hopelijk is dat dan nog wat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat boemeltje was altijd al een ellende.
Jazeker maar nog niet heel erg gevolgd. Moet trouwens een keer een beetje HOI3 proberen te gaan spelen, maar het spel is vrij intimiderendquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Grand Strategy is wel tof ja. Stellaris en HOI4 al gezien?
Ik wil het nog wel een keer echt proberen. Heb wat vrienden wel coole dingen erin zien doen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het eerste etmaal is wel een investering inderdaad.
Ik zou je tijd er niet aan verspillen, dit jaar komt 4 uit op 6 juni en dat zal helemaal anders werken dan 3. Hoop dat het een ietwat intuïtiever spel wordt dan zijn voorgangers want inderdaad, het is vrij intimiderend al die knopjes.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jazeker maar nog niet heel erg gevolgd. Moet trouwens een keer een beetje HOI3 proberen te gaan spelen, maar het spel is vrij intimiderend.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:01 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik wil het nog wel een keer echt proberen. Heb wat vrienden wel coole dingen erin zien doen.
Zijn de makers ook niet bezig met een grand strategy game in de ruimte? Die zag er qua eerste indruk ook wel goed uit.
Yes, wordt ook fucking tof. En die komt zelfs 6 mei al uit.quote:
Oh had niet verwacht dat die al zo snel kwam, zal ik in de gaten houden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
Yes, wordt ook fucking tof. En die komt zelfs 6 mei al uit.
Waren D66-rechters zeker?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Karadzic veroordeeld voor volkerenmoord, nu is het wachten op de goedkeurende en bagatelliserende reacties.
Ik las elders al iets in de trant van 'als het niet om moslims had gegaan, had men er nooit zoveel werk van gemaakt'.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Karadzic veroordeeld voor volkerenmoord, nu is het wachten op de goedkeurende en bagatelliserende reacties.
Ik weer heel veel van OpenTTD, dus mocht je ergens niet uit komen dan ik je wel helpen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en een hele supportsite erbij ook nog. Ik zal wel weer de spelregels moeten lezen, want het is wel erg lang geleden dat ik het speelde.
Oké mooi aanbod. Ik denk dat ik er dit paasweekend induik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik weer heel veel van OpenTTD, dus mocht je ergens niet uit komen dan ik je wel helpen.
Ga daar nou niet naar op zoek. Is niet goed voor je bloeddruk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Guido is alweer driftig Geenstijl aan het lezen, vermoedelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ga daar nou niet naar op zoek. Is niet goed voor je bloeddruk.
Goed punt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ga daar nou niet naar op zoek. Is niet goed voor je bloeddruk.
Ze staan al in NWS hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
40 jaar, heel goed. Die massamoordenaar komt dus nooit meer vrij.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Welnee, allemaal onderwerpen voor hoogopgeleiden, m.u.v. Cruijff.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:26 schreef Kowloon het volgende:
Wel leuk dat de nieuwsredacties onder het nieuws bedolven worden nu. Lekker stressen. Karadzic, Koen Everink en de tenniscoach van Haase, Cruijff, nasleep Brussel en dan is er nog gedoe in de Kamer. Dat wordt kiezen.
Nog niet begonnenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:30 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Nog mensen die het debat gaan volgen? Lukt mij op dit moment niet echt, dus ik moet het maar met een samenvatting op het nieuws doen
Ben benieuwd hoeveel cruyffiaanse uitspraken er ingemoffeld gaan worden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:30 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Nog mensen die het debat gaan volgen? Lukt mij op dit moment niet echt, dus ik moet het maar met een samenvatting op het nieuws doen
Uitstel naar volgende week waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:30 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Kijk/vraag eens in WGR.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:45 schreef skysherrif het volgende:
iemand die hier toevallig wat weet van auteursrecht?
60 % van Nederland is toch hoogopgeleid tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, allemaal onderwerpen voor hoogopgeleiden, m.u.v. Cruijff.
Derhalve zal Cruijff het worden, dit paasweekend.
Dat heb ik nooit zo ervaren. Beetje filosofisch af en toe.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ok, maar Trouw is best een goeie krant. Alleen dat protestante origine staat me tegen want dat merk je af en toe nog in de artikelen.
Hoi. Hoe gaat het met jou en de liefde?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:08 schreef betyar het volgende:
Hoi. Vanavond alvast efkes naar PaasPop
Vooral de commentaren zijn nogal des dominees af en toe.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit zo ervaren. Beetje filosofisch af en toe.
Dan lees ik dat niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vooral de commentaren zijn nogal des dominees af en toe.
Met een dergelijke klantvriendelijkheid is het natuurlijk niet raar dat ze failliet zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:14 schreef Gutmensch het volgende:
Ik mocht niet eens meer de V&D in toen ik daar iets na vijven aankwam.
"Morgen 10 uur gaan we weer open"
Mwah, dat waren van die ingehuurde domme krachten met een v'tje op de revers.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met een dergelijke klantvriendelijkheid is het natuurlijk niet raar dat ze failliet zijn.
Helemaal goed. Alleen is mijn ex nog steeds enorm jaloers. Dat is minder.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi. Hoe gaat het met jou en de liefde?
Wel mooi dat je een nieuwe liefde hebt gevonden betyar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Helemaal goed. Alleen is mijn ex nog steeds enorm jaloers. Dat is minder.
Fijn dat het goed gaat, maar wel vervelend dat je ex er moeilijk mee omgaat. Hopelijk komt dat nog.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Helemaal goed. Alleen is mijn ex nog steeds enorm jaloers. Dat is minder.
Beetje niveautje schoolkrant.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:37 schreef robin007bond het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)rrect-nederland.html
Okaht schrijft altijd wel goede stukjes.
Niet gek, als het personeel daar totaal geen motivatie heeft om klanttevredenheid na te streven. Zoveel mogelijk troep verkopen, materialisme voeden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met een dergelijke klantvriendelijkheid is het natuurlijk niet raar dat ze failliet zijn.
Niet volgens mijn definities.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
60 % van Nederland is toch hoogopgeleid tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |