Hier zijn nog een paar die je kunt uitproberen en dan moet je er echt klaar mee zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:07 schreef Kaas- het volgende:
Ah, ff geprobeerd. Dan kan je direct alles kopen, maar gek genoeg blijft je aantal koekjes per seconde dan ontzettend laag.
Maar hiermee heb ik denk ik mijn 'echte run' overruled en nu kan ik sowieso niet meer verder, dus dat is wel een goede stok achter de deur om het nooit weer te doen haha.
Hij rookte soms wel 80 sigaretten per dag las ik net op z'n wiki.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:09 schreef KetchupFTW het volgende:
Gestorven aan longkanker -> passende foto.
Hij praatte zelf ook vaak over roken begreep ik. En het past er zeker wel bij, juist ook ivm de doodsoorzaak.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:09 schreef KetchupFTW het volgende:
Gestorven aan longkanker -> passende foto.
Nog een wonder dat de beste man bijna de 70 heeft gehaald dan...quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij rookte soms wel 80 sigaretten per dag las ik net op z'n wiki.
Dat heb ik nooit voor elkaar gekregen.
Vooral ook omdat ie op z'n 44e al geveld werd door een hartinfarct.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nog een wonder dat de beste man bijna de 70 heeft gehaald dan...
Gatver, wat moet die kerel uit zijn muil hebben gestonken zeg.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij rookte soms wel 80 sigaretten per dag las ik net op z'n wiki.
Dat heb ik nooit voor elkaar gekregen.
"Mijn opa rookte elke dag 500 miljoen sigaretjes en is 180 geworden"quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nog een wonder dat de beste man bijna de 70 heeft gehaald dan...
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
"Mijn opa rookte elke dag 500 miljoen sigaretjes en is 180 geworden"
quote:Over het geheim achter zijn hoge leeftijd zei hij volgens Omroep Brabant: "Doe alles met mate, niet roken en alleen bij het warme eten een glas rode wijn."
Nou, stel dat Kruif echt 80 sigaretten per dag rookte, dan is dat over een jaar of 40 al snel 1.168.000 peukenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
"Mijn opa rookte elke dag 500 miljoen sigaretjes en is 180 geworden"
En veel bier drinkenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:13 schreef Rezania het volgende:
Oudste man van Nederland (107) overleden
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:10 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Even een misplaatste foto plaatsen.
Oh bedankt, maar zelfs dáár heb ik geen zin meer in. Wat dat betreft was het erg effectief.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hier zijn nog een paar die je kunt uitproberen en dan moet je er echt klaar mee zijn.
http://forum.dashnet.org/discussion/666/post-your-game-codes/p3
Alvast gefeliciteerd.
Kan je een aardig huis van kopen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, stel dat Kruif echt 80 sigaretten per dag rookte, dan is dat over een jaar of 40 al snel 1.168.000 peuken
Dit klopt echt niet, ik hoor nooit van mensen dat ze onder de 200 tegen komen.quote:Op de Nederlandse markt vind je voornamelijk MDMA in XTC-pillen. Gemiddeld zat er de afgelopen jaren ongeveer 80 mg MDMA in een XTC-pil. Op dit moment is het gemiddelde gehalte MDMA in een pil behoorlijk gestegen naar 140 mg MDMA met uitschieters van 200 - 360 mg.
Drugs gebruikenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:18 schreef Kaas- het volgende:
M'n x heeft 210 mg werkende stof per unit, dat was de vorige keer bijna 300. Scheelt toch behoorlijk.
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel, ben net even wezen kijken en ik denk dat ik het eens ga proberen.
En kijk wat voor debiele shit jij altijd op het forum pleurt. Enkel een reden om het wel te doen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Drugs gebruiken![]()
Behalve alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |