-edit: doe normaal-quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:51 schreef Mani89 het volgende:
We moeten dus alle radicale moslims heel erg ziek maken en ze dan de-radicaliseren in het ziekenhuis.
Kanker met kanker bestrijdenquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eureka! Radicalen injecteren met kanker.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Het gaat ook gewoon 90% van de tijd over de islam tegenwoordig in actualiteitsprogramma's. Wat een tijdverspilling, we hadden onze religeuze dogma's al van ons afgeschud en waren aangekomen bij de verlichting. We waren bij Brard gaat extreem en Sex voor de Buch op tv, topshows. Hebben we een nieuwe colonne binnengehaald, nu begint die hele ellende weer van voor af aan.
Die is allang afgevoerd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
CAMERA OP SANDER AUB.
Ik wil weten of hij zich niet een beroerte zweet
Goede oplossing. Het ene deel gaat dood, het andere deel overleeft het en zal van hun radicalisatie afkomen. Ik zeg doen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eureka! Radicalen injecteren met kanker.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:53 schreef -0- het volgende:
Gezeik hier zeg
Prima verhaal over wat iemand tot radicalisme kan drijven.
Het erge is dat ik me de klysma aflevering herinner.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vind dat Drentz duidelijk een punt heeft.
Iddquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:53 schreef -0- het volgende:
Gezeik hier zeg
Prima verhaal over wat iemand tot radicalisme kan drijven.
Niet dat ik hem op die manier mis, hij past wel in deze freakshow.quote:
Erdogan stuurt ze toch al deze kant opquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:54 schreef luxerobots het volgende:
Dan kunnen we die mensen uit IS-gebied toch een verblijfsvergunning in Nederland geven?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Als je homo bent zijn die 72 maagden na een zelfmoordaanslag ineens een stuk minder interessant
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het erge is dat ik me de klysma aflevering herinner.
PVV-stemmen is wel hetzelfde als aanslagen plegen ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:56 schreef Joezi het volgende:
haha een ex PVV-er, iedereen maakt fouten dus
Inderdaad hij had het nog steeds moeten stemmenquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:56 schreef Joezi het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
PVV-stemmen is wel hetzelfde als aanslagen plegen ja.
Nee dat is dat blanke jongetje met stro onder zijn kin.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is dit die Iranier met die snor?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Inderdaad hij het nog steeds moeten stemmen![]()
Precies, een echte PVV'er blijft gewoon een PVV'er.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:56 schreef Joezi het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Precies, een echte PVV'er blijft gewoon een PVV'er.
Heeft hij zo'n hekel aan The Passion?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:58 schreef Mani89 het volgende:
Wilders heeft zijn kalashnikov al doorgeladen.
Alleen aan Ksander.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft hij zo'n hekel aan The Passion?
Ik vind Mani88 eigenlijk beter bij je passen dan Mani89quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat is dat blanke jongetje met stro onder zijn kin.
Was een prima showtje, nooit naar Joezi luisteren, die vindt alles en iedereen kut.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:59 schreef svann het volgende:
[..]
Oh, ik wilde net vragen of de herhaling kijken de moeite waard zou zijn.
Voorlopige sprekerslijstquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oja.. Brusseldebat.. die moet ik niet vergeten
Oh ik had me vergist, het was Abdelkarim Honingquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat is dat blanke jongetje met stro onder zijn kin.
Iedereen behalve Sylvana Simonsquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was een prima showtje, nooit naar Joezi luisteren, die vindt alles en iedereen kut.
Henk Krol, dat wordt genieten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorlopige sprekerslijst
[ afbeelding ]
Ik mis dus de grote Greetshow. Jammer dat Klaveren het woord voert ipv Bontes.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was een prima showtje, nooit naar Joezi luisteren, die vindt alles en iedereen kut.
Thieme is meestal nog het sterkst qua spreekteksten in dit soort debatten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk Krol, dat wordt genieten.
En daarna Norbert Kleinquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk Krol, dat wordt genieten.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Iedereen behalve Sylvana Simons
Die heeft ook een hele lekkere kont.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thieme is meestal nog het sterkst in dit soort debatten.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorlopige sprekerslijst
[ afbeelding ]
Ik mis dus de grote Greetshow. Jammer dat Klaveren het woord voert ipv Bontes.
Ja, wat zou die hier te melden hebben.. Omgekomen honden bij de aanslagen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thieme is meestal nog het sterkst qua spreekteksten in dit soort debatten.
Snotneusjequote:Op donderdag 24 maart 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig mis ik ook Jesse Klaver.
Wat een engnek, wat een engnek.
Die debiel had gisteren net na de aanslagen nog geen idee in welke hoek hij de daders zou moeten zoeken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig mis ik ook Jesse Klaver.
Wat een engnek, wat een engnek.
Samsom heeft bloed aan zijn handen, Syriegangers laten terugkeren is vragen om ellende, dat heeft Geert al eerder gezegd.quote:
Roemer vind ik een rare kwast maar hij is bij lange na niet zo glibberig als Klaver of Samsom.quote:
Hij heet inderdaad Kader Abdolah, ik had me vergist (die schaamhaarbaard heer Abdelkarim)quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze bezemsnor in gedachten
Klaver wordt toch aanbeden door Pauw en DWDD.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die debiel had gisteren net na de aanslagen nog geen idee in welke hoek hij de daders zou moeten zoeken.
#LijstOmtzigtquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roemer vind ik een rare kwast maar hij is bij lange na niet zo glibberig als Klaver of Samsom.
Verder vind ik zijn gezeik over het bombarderen over Syrië ook zo doodvermoeiend.
Hij was wel een tijdje vaste gast bij Pauw & Witteman toch? KvdB jatten hem alleen maarquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Christ Klep
Helaas heeft de EO geen talkshow meer.
Nou ja, gisteren had je De Tafel Van Tijs. Nieuwe show voor 'mquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:13 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hij was wel een tijdje vaste gast bij Pauw & Witteman toch? KvdB jatten hem alleen maar
Ik ga het maar weer beter in de gaten houdenquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou ja, gisteren had je De Tafel Van Tijs. Nieuwe show voor 'm
Jammer dat het weer op zo'n waardeloos tijdstip is en met relatief weinig tijd is. Ik vond het een prima programma. Sowieso is het ook altijd fijne radio met Dit Is De Dag. Helaas is dat door de nieuwe programmering met een halfuur ingekort.
In ieder geval werd K&VDB breed gedragen. Van het linkse tot het rechtse spectrum. Enorm maar dan ook enorm zonde dat het verdwenen is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:15 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik ga het maar weer beter in de gaten houden
Ouwe Thijs van den brink-fanboy.quote:Op donderdag 24 maart 2016 00:15 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik ga het maar weer beter in de gaten houden
Zowel K als VDB zijn nog wereldvreemder dan Pauw en Matthijsje en daardoor kreeg je nog dommere en stommere vraaggesprekkenquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval werd K&VDB breed gedragen. Van het linkse tot het rechtse spectrum. Enorm maar dan ook enorm zonde dat het verdwenen is.
Ik kies voor Jeroenquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ouwe Thijs van den brink-fanboy.
Kees is de enige aan deze tafel die recht van spreken heeft als het over Cruijff gaat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:04 schreef richolio het volgende:
Had leuker kunnen zijn, maar best een oké tafel. Kees is een beetje saai.
Die is net naar Cuba voor de Stones. Maar inderdaad jammerquote:
Slecht gepland helaas ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die is net naar Cuba voor de Stones. Maar inderdaad jammer
Gelukkig, die zie je bijna nooit op tv.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[ afbeelding ]
v Nieuwkerk is er ook bij
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:58 schreef superniger het volgende:
Humberto heeft de betere gasten met Barbara en Frits Barend.
Ga toch weg man. De grootste hypocrieten van dit landquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:58 schreef superniger het volgende:
en sjakiequote:Op donderdag 24 maart 2016 22:58 schreef superniger het volgende:
Dat ding mag wel eens doorvliegen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik mis alleen Derksen, maar die zit zeker al in het vliegtuig naar Cuba
Hij zei gewoon waar hij was. En ik heb de naam van die quiz ook niet gehoordquote:
"Een prachtige quiz"...quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zei gewoon waar hij was. En ik heb de naam van die quiz ook niet gehoord
Bekendste Nederlander van de 20e eeuw...bij zijn dood mag je wel even stil staan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Cruiff.. kut dat ie dood is, maar die overkill aan dit soort shit
Haten op Keesgodquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een stoicijnse mongool is Kees toch
IK WIL DIT NIET KWIJT PAXquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn waardering voor Ties02 slaat steeds meer om in een soort van, adoratie
Even ja, niet in ieder programma heel de fucking avond.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bekendste Nederlander van de 20e eeuw...bij zijn dood mag je wel even stil staan.
Een van de meest invloedrijke personen in voetbal ooitquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bekendste Nederlander van de 20e eeuw...bij zijn dood mag je wel even stil staan.
Het is erg onnederlands deze aandacht, maar hij is dan ook een erg onnederlandse held, niemand heeft zijn status denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Cruijff.. kut dat ie dood is, maar die overkill aan dit soort shit
Gun hem deze ene dag, binnen een week hoor je er niks meer over.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Even ja, niet in ieder programma heel de fucking avond.
Jawel, vandaag mag dat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Even ja, niet in ieder programma heel de fucking avond.
Opper en Badder zijn het niet met je eensquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Een van de meest invloedrijke personen in voetbal ooit
Ik ben Brussel al weer vergeten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gun hem deze ene dag, binnen een week hoor je er niks meer over.
Dat was erg pijnlijk voor die mannen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Opper en Badder zijn het niet met je eens
Los van Mathijs, waarom kijk je niet?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me maar een ding af: reikt de VARA-incest zo ver dat ook een uitnodiging voor Mathijs van Nieuwkerk (en jij bent fantastisch, en jij bent fantastisch, en jij en jij IEDEREEN IS FANTASTISCH) gerechtvaardigd is?
Verder kijk ik niet.
Yep, zo hard gaat dat. Morgen scoort Sneijder een nieuw mokkel en is dat HET nieuws van de dag.quote:
Nah, is ook wel (sport)journalist geweest. Daarnaast is de sportredactie van Pauw kut met peren dus ik denk niet dat ze überhaupt iemand die bijvoorbeeld met Cruijff gevoetbald heeft kennenquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me maar een ding af: reikt de VARA-incest zo ver dat ook een uitnodiging voor Mathijs van Nieuwkerk (en jij bent fantastisch, en jij bent fantastisch, en jij en jij IEDEREEN IS FANTASTISCH) gerechtvaardigd is?
Verder kijk ik niet.
Nee omdat cruijff dit verdient.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ok, omdat jij als FA het zegt.
Ik ga er in mee.
Hij zit altijd met een scheef hoofd en sippe lip.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:09 schreef Ties02 het volgende:
Wilfred vindt mensen aankijken moeilijk
Ben ik het wel mee eens. En dan zijn er weer een stelletje BN'ers van stal gehaald die hun eigen ervaringen m.b.t Cruijff mogen vertellen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Cruiff.. kut dat ie dood is, maar die overkill aan dit soort shit
Omdat ik Wilfred Genee met Voetbal Inside later terugkijk en ik Kees Jansma ook al heb gehoord.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Los van Mathijs, waarom kijk je niet?
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik Wilfred Genee met Voetbal Inside later terugkijk en ik Kees Jansma ook al heb gehoord.
Hij is ook net iets te groot om het te beperken tot 1 item bij Pauw en daarna over te gaan tot de orde van de dag en over IS te praten ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Cruijff.. kut dat ie dood is, maar die overkill aan dit soort shit
Ik krijg eerlijk waar jeuk van elk item bij DWDD dat over sport gaat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nah, is ook wel (sport)journalist geweest. Daarnaast is de sportredactie van Pauw kut met peren dus ik denk niet dat ze überhaupt iemand die bijvoorbeeld met Cruijff gevoetbald heeft kennen
Als je dat geen tof onderwerp vindt raad ik je af te kijkenquote:
Bij Pauw is het nog veel erger imoquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg eerlijk waar jeuk van elk item bij DWDD dat over sport gaat.
En die 'zie mij eens oprecht aangedaan zijn' schmierende drol Egbers.quote:
Omdat Jeroen al helemaal geen sportmensch is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Pauw is het nog veel erger imo
Ik kijk humberto met sjakie en witsche.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verdient hij wel meer dan een slechte anekdote van Matthijs
Boh dat waren tijdenquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Jeroen al helemaal geen sportmensch is.
Beter heffen ze gewoon Pauw op en krijgen we weer Knevel en Van den Brink.
Ik kijk nooit Humberto, ik krijg een allergische reactie van die manquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk humberto met sjakie en witsche.
E3quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen regen en wind in de E3-Prijs...dat wordt puur genot jongen
Johan Cruijff stadionquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verdient hij wel meer dan een slechte anekdote van Matthijs
Het spijt mequote:Op donderdag 24 maart 2016 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dat geen tof onderwerp vindt raad ik je af te kijken
Kanquote:
Is dit een uitnodiging?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan trek je toch wat anders.
HEEYOOOOquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou ja zegquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je weet niet wat de E3 is?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan
Als jij een wielrenwedstrijd definieert als computerbeurs
Elk woord over Cuijff is er één te weinig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb de quote van Van der Vaart even gemist?
De dood is rond net als de balquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
Ieder woord over Cruijff is een woord te weinig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Elk woord over Cuijff is er één te weinig.
Fantastisch, in plaats van te veel, te weinig...
Dankquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ieder woord over Cruijff is een woord te weinig.
Omdat er ook een fietswedstrijd die morgen is zo heetquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Juniwaarom hebben mensen het er nu over
quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat er ook een fietswedstrijd die morgen is zo heet
Fietsen is geen sportquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat er ook een fietswedstrijd die morgen is zo heet
Hij geilt nu op die handbalsterquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:17 schreef luxerobots het volgende:
Wat ook een mooie quote van Rafael is:
''Sabia is lekker.''
Net zo boeiend als Ratelband. Die nu een 41 jaar jongere vriendin heeft.quote:
Die zat net even bij de niggakapperquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:19 schreef Ties02 het volgende:
Waarom hebben ze Royston Drenthe niks gevraagd
Omdat Madrid.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:19 schreef Ties02 het volgende:
Waarom hebben ze Royston Drenthe niks gevraagd
ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is 'En un momento dado' al op tv geweest vanavond?
Ook Madrid had een betere reactie op het overlijden dan Ajaxquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Over 300 jaar kent nog steeds iedereen Cruijff en is Hazes in iedere kroeg de baas
Denk het wel...iedereen kent Rembrandt nu ookquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Over 300 jaar kent nog steeds iedereen Cruijff en is Hazes in iedere kroeg de baas
Volgende week Barça - Realquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook Madrid had een betere reactie op het overlijden dan Ajax
Dat zou sowieso al puur genot zijn en wordt nu al helemaal speciaalquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgende week Barça - Real
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
Pics van die Lindaquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Net zo boeiend als Ratelband. Die nu een 41 jaar jongere vriendin heeft.
http://www.telegraaf.nl/p(...)-jarige_vrouw__.html
Je mist de sarcastische ondertoonquote:
Het is erg hypegevoelig wat mensen van iets vinden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het wel...iedereen kent Rembrandt nu ook
Cruijff is hoe je het wendt of keert de bekendste Nederlander van de afgelopen eeuw...geloof niet dat ie over 100 jaar is vergeten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is erg hypegevoelig wat mensen van iets vinden.
Als Tom geen autocue ziet wordt ie gekquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:22 schreef danos het volgende:
Ligt het aan mij of zit iedereen daar lekker relaxed maar lijkt Tom Egbers schijtnerveus en weet zich geen houding te geven?
Dat lijkt inderdaad, komt vreemd overquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als Tom geen autocue ziet wordt ie gek
Ik vind hem juist zonder autocue en niet als gespreksleider juist het symphatiekst.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als Tom geen autocue ziet wordt ie gek
Pelé, Cruijff, Maradonna, Zidane, Messi, C. Ronaldo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Cruijff is hoe je het wendt of keert de bekendste Nederlander van de afgelopen eeuw...geloof niet ie over 100 jaar is vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |