-edit: doe normaal-quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:51 schreef Mani89 het volgende:
We moeten dus alle radicale moslims heel erg ziek maken en ze dan de-radicaliseren in het ziekenhuis.
Kanker met kanker bestrijdenquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eureka! Radicalen injecteren met kanker.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Het gaat ook gewoon 90% van de tijd over de islam tegenwoordig in actualiteitsprogramma's. Wat een tijdverspilling, we hadden onze religeuze dogma's al van ons afgeschud en waren aangekomen bij de verlichting. We waren bij Brard gaat extreem en Sex voor de Buch op tv, topshows. Hebben we een nieuwe colonne binnengehaald, nu begint die hele ellende weer van voor af aan.
Die is allang afgevoerd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
CAMERA OP SANDER AUB.
Ik wil weten of hij zich niet een beroerte zweet
Goede oplossing. Het ene deel gaat dood, het andere deel overleeft het en zal van hun radicalisatie afkomen. Ik zeg doen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Eureka! Radicalen injecteren met kanker.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:53 schreef -0- het volgende:
Gezeik hier zeg
Prima verhaal over wat iemand tot radicalisme kan drijven.
Het erge is dat ik me de klysma aflevering herinner.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vind dat Drentz duidelijk een punt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |