abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2016 @ 16:03:19 #201
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160912778
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 15:52 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Las het net ook op the Guardian.

[..]

Wat een zieke faal van Europa.
Mwa, moeilijk te beoordelen als je niet weet hoe vaak zoiets gebeurt. Turkije heeft ook al journalisten uitgezet met de bschuldiging dat ze (Koerdische) terroristen hielpen, Frederike Geerdink bvb, en twee journos van Vice.
are we infinite or am I alone
pi_160912791
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:03 schreef crystal_meth het volgende:
Mwa, moeilijk te beoordelen als je niet weet hoe vaak zoiets gebeurt. Turkije heeft ook al journalisten uitgezet met de bschuldiging dat ze (Koerdische) terroristen hielpen, Frederike Geerdink bvb, en twee journos van Vice.
Deze dude was geen journalist of wel dan? Dit was een Mocro met een ziek strafblad.
  donderdag 24 maart 2016 @ 16:28:47 #203
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160913232
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:05 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Deze dude was geen journalist of wel dan? Dit was een Mocro met een ziek strafblad.
Ik gaf ze als voorbeeld, omdat dit de enige gevallen zijn die de pers halen. We weten niet hoeveel Europeanen het land uitgezet worden met de stempel "potentiële Jihadist". Zijn het slechts enkele tientallen per jaar, dan zou het een zware fout zijn om die niet in het oog te houden. Krijgt men dagelijks zo'n meldingen, dan kan je verwachten dat die niet allemaal opgevolgd worden.
pi_160913294
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:28 schreef crystal_meth het volgende:
Ik gaf ze als voorbeeld, omdat dit de enige gevallen zijn die de pers halen. We weten niet hoeveel Europeanen het land uitgezet worden met de stempel "potentiële Jihadist". Zijn het slechts enkele tientallen per jaar, dan zou het een zware fout zijn om die niet in het oog te houden. Krijgt men dagelijks zo'n meldingen, dan kan je verwachten dat die niet allemaal opgevolgd worden.
Je weet dus niet waar je het over hebt omdat je de aantallen niet kent.

Regardless, als je 1) een Mocro bent met een ziek strafblad, 2) je bent twee keer door Turkije uitgeleverd, waarvan 3) minstens een keer opgepakt bij Gaziantep (de aanvoerroute naar ISIS), is Europa compleet gestoord als het die dude gewoon weer op vrije voeten rond laat lopen.
  donderdag 24 maart 2016 @ 16:41:42 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160913471
1) wie had dat moeten weten dan?
2) niet uitgeleverd, ongewenst
3) vrag daar is wie hebben ze wanneer wat verteld
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 maart 2016 @ 16:43:48 #206
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160913505
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:31 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Je weet dus niet waar je het over hebt omdat je de aantallen niet kent.

Dat was dan ook m'n eerste reactie: "Mwa, moeilijk te beoordelen als je niet weet hoe vaak zoiets gebeurt. "
pi_160913830
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 16:43 schreef crystal_meth het volgende:
Dat was dan ook m'n eerste reactie: "Mwa, moeilijk te beoordelen als je niet weet hoe vaak zoiets gebeurt. "
Het is compleet irrelevant hoe vaak het voorkomt. Mocros met zieke strafbladen die in een enkel jaar twee keer door Turkije zijn opgepakt en uitgeleverd zijn aan Europa omdat het "foreign fighters" zouden zijn horen niet vrij rond te lopen.

Als jij vind dat het uitmaakt of dat 10, of 100, of 1,000 dudes zijn gaan we het niet eens worden.
  donderdag 24 maart 2016 @ 17:16:32 #208
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160914229
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 17:00 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Het is compleet irrelevant hoe vaak het voorkomt. Mocros met zieke strafbladen die in een enkel jaar twee keer door Turkije zijn opgepakt en uitgeleverd zijn aan Europa omdat het "foreign fighters" zouden zijn horen niet vrij rond te lopen.

Als jij vind dat het uitmaakt of dat 10, of 100, of 1,000 dudes zijn gaan we het niet eens worden.
Oh, jouw verontwaardiging ging er dus om dat we geen mensen vastzetten op basis van wat Turkije beweert. Ik heb het over fouten die gemaakt zijn binnen de huidige wetgeving.
pi_160914317
Nederland FAIL!
pi_160914323
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 17:16 schreef crystal_meth het volgende:
Oh, jouw verontwaardiging ging er dus om dat we geen mensen vastzetten op basis van wat Turkije beweert. Ik heb het over fouten die gemaakt zijn binnen de huidige wetgeving.
Stropop. Ik beweer helemaal niet dat we altijd maar naar Turkije moeten luisteren. Het feit dat Turkije een schurkenstaat aan het worden is betekent niet dat we altijd het tegenovergestelde moeten doen van wat Turkije beweert.

Dit is geen random dude waarover Turkije iets beweert.

Voor de derde keer:
Als je 1) een Mocro bent met een ziek strafblad
2) je bent twee keer door Turkije uitgeleverd
, waarvan 3) minstens een keer opgepakt bij Gaziantep (de aanvoerroute naar ISIS)
Hoor je IMHO niet vrij rond te lopen.
  donderdag 24 maart 2016 @ 17:29:05 #211
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160914558
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 17:19 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Stropop. Ik beweer helemaal niet dat we altijd maar naar Turkije moeten luisteren. Het feit dat Turkije een schurkenstaat aan het worden is betekent niet dat we altijd het tegenovergestelde moeten doen van wat Turkije beweert.

Dit is geen random dude waarover Turkije iets beweert.

Voor de derde keer:
Als je 1) een Mocro bent met een ziek strafblad
2) je bent twee keer door Turkije uitgeleverd
, waarvan 3) minstens een keer opgepakt bij Gaziantep (de aanvoerroute naar ISIS)
Hoor je IMHO niet vrij rond te lopen.
Rondlopen in turkije is niet verboden. Wil je dat een misdaad maken, dan moet je de wet aanpassen. Het enige dat ze konden doen was hem in het oog houden, en dan maakt het wel degelijk uit of het 10 of 1000 gevallen betreft. Je hebt beperkte middelen, dus moet je beoordelen wie het grootste risico vormt. Dan kijkt men eerder naar tekenen van radicalisering dan naar een strafblad. Een brave jongen van 18 die thuis plots vertrokken is en opduikt aan de grens met Syrië is haast zeker een Jihadist. Een zware crimineel kan ook andere (criminele) redenen hebben om daar te zijn.
België beweert trouwens dat ze het bericht van de Turken pas een week na z'n terugkomst ontvingen. Toen wisten ze dus dat ie z'n voorwaarden geschonden had, maar ze wisten niet waar hij was.
pi_160914832
Vergadering TK over Brussel uitgesteld naar wrs volgende week dinsdag ivm deze kwestie.
I´m back.
pi_160915968
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 17:41 schreef Ryan3 het volgende:
Vergadering TK over Brussel uitgesteld naar wrs volgende week dinsdag ivm deze kwestie.
Niet normaal. Lekker pasen vieren met zn allen, maar antwoord geven ho maar! Rutte weigerde vanmiddag alle vragen hierover te beantwoorden en verwees iedere keer naar de zogenaamde brief en het debat van vanmiddag en nu gaat het opeens helemaal niet meer door! Hopen zeker dat we het door het hele gedoe met Cruyff en het paasweekeinde lekker vergeten zijn dinsdag.
pi_160916057
quote:
16s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:41 schreef bierkip het volgende:

[..]

Niet normaal. Lekker pasen vieren met zn allen, maar antwoord geven ho maar! Rutte weigerde vanmiddag alle vragen hierover te beantwoorden en verwees iedere keer naar de zogenaamde brief en het debat van vanmiddag en nu gaat het opeens helemaal niet meer door! Hopen zeker dat we het door het hele gedoe met Cruyff en het paasweekeinde lekker vergeten zijn dinsdag.
Ja, als er nog een aanslag wordt gepleegd rond Pasen, wordt dit wel ondergesneeuwd idd. Maar in principe was dit een verzoek van de eerste spreker Wilders, omdat er nog geen informatie was over dit onderwerp en dit moest natuurlijk wel meegenomen worden. Iedereen volgde Wilders daarin, behalve ik meen VVD en PvdA ( :'). ), maar die wilden dan toch wel meegaan met de meerderheid van de Kamer. Spreektijden worden ook verruimd.
I´m back.
pi_160916102
Oh wacht, ik zie nu dat die brief er wel is

Edit: Strekking is dat niemand in NL wist wat die uitgezette gast hier kwam doen, omdat de Turkse autoriteiten dit niet gemeld hebben. Maar niemand heeft er ook naar gevraagd blijkbaar! Lekker dan. "Ja we zetten een gozer het land uit, want we moeten hem niet, dus hier hebben jullie hem". Totaal geen connectie met NL ofzo en dan gaan er geen vraagtekens op bij iemand hier???

[ Bericht 52% gewijzigd door bierkip op 24-03-2016 18:54:16 ]
  donderdag 24 maart 2016 @ 18:59:40 #216
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_160916339
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_160916354
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:50 schreef empa1010 het volgende:
Misschien is dit al eerder gezegd hoor, maar waarom gaat er ook in Turkije geen alarmbel rinkelen als een Belg niet naar zijn thuisland België wil maar naar Nederland. En waarom geeft een paspoort-check niet gelijk een melding dat die kerel geen zuivere koffie is.

Als je bijv. vanuit Canada 30 jaar na dato terugkeert naar Nederland en je hebt nog een openstaande boete, dan wordt je gelijk (terecht) aangehouden. Iemand met een strafblad kan heen reizen waar ie maar wil... wat stelt bijv. Interpol nog voor als je dit soort misstanden blijkbaar niet kunt tackelen. Het systeem zou toch vrij simpel maar zeker effectief moeten kunnen werken (zeker met de moderne technieken van deze tijd, vroeger kon het immers al)
EU paspoort. Ze hadden hem ook bij Bulgarije de grens over kunnen zetten.
.
  donderdag 24 maart 2016 @ 19:10:40 #218
21467 franske19
Hit the deck!
pi_160916655
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 13:15 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Waarom bij Turkije, die hebben beide landen op de hoogte gebracht en verder zal het hun een zorg zijn waar hij heen gaat. Bij Nederland had een er belletje moeten gaan rinkelen, waarom wil hij hierheen en niet naar Belgie. Zo'n man moet je vervolgens in de gaten gaan houden maar dat hebben ze niet gedaan.

We hebben hier gewoon keihard gefaald.
Waarom moet Nederland een Belg in de gaten gaan houden die vrij is om te gaan en staan waar hij wil? Ridicule redenering.

Bovendien als Turkije een Belg arresteert dan zullen ze aan de Belgen vragen of ze het sujet uitgeleverd willen hebben. Kennelijk hoefde de Belgen hem niet.
pi_160917602
Crosspost:

renelukassen twitterde op donderdag 24-03-2016 om 19:25:35 Waarom is uitgerekend in de casus #elbakraoui afgeweken van de gebruikelijke werkwijze? N hoe geloofwaardig is dat? https://t.co/d5VhhYgKDy reageer retweet
pi_160917787
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Crosspost:

renelukassen twitterde op donderdag 24-03-2016 om 19:25:35 Waarom is uitgerekend in de casus #elbakraoui afgeweken van de gebruikelijke werkwijze? N hoe geloofwaardig is dat? https://t.co/d5VhhYgKDy reageer retweet
[ afbeelding ]
Wat wel vreemd is, is dat iemand die veroordeeld is voor een gewapende overval waarbij hij met een AK-47 op politie schoot niet in de database staat....
I´m back.
pi_160917841
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat wel vreemd is, is dat iemand die veroordeeld is voor een gewapende overval waarbij hij met een AK-47 op politie schoot niet in de database staat....
Ja misschien hebben ze te selectief gezocht?
pi_160917875
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja misschien hebben ze te selectief gezocht?
Als ze bij dit soort gasten standaard 'schietgevaarlijke crimineel' neerzetten weet iedereen op dat moment genoeg. Het registreren kan veel simpeler lijkt me.
pi_160917908
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:00 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Als ze bij dit soort gasten standaard 'schietgevaarlijke crimineel' neerzetten weet iedereen op dat moment genoeg. Het registreren kan veel simpeler lijkt me.
Ja geen idee hoe dat werkt. Wie weet zochten ze wel alleen op terroristen... Dan komt een overval denk ik niet naar boven.
pi_160917968
Het is gewoon onbegrijpelijk dat inlichtingendiensten de boel anno 2016 niet op orde hebben. De dreiging is er al jaren, dan mag je toch verwachten dat de communicatie onderling perfect werkt.
pi_160917990
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Werd waarschijnlijk niet als 'internationaal" gezien dus was het niet relevant voor Nederland (en andere landen), toen de Turken hem terugstuurden was het natuurlijk wel relevant maar dat wisten de Belgen nog niet. Zo had iedereen wat versnipperde informatie en niemand was in staat een goed besluit te nemen want niemand had het totaal plaatje. Het probleem van gebrek aan internationale samenwerking, vrij triest.
pi_160918056
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Werd waarschijnlijk niet als 'internationaal" gezien dus was het niet relevant voor Nederland (en andere landen), toen de Turken hem terugstuurden was het natuurlijk wel relevant maar dat wisten de Belgen nog niet. Zo had iedereen wat versnipperde informatie en niemand was in staat een goed besluit te nemen want niemand had het totaal plaatje. Het probleem van gebrek aan internationale samenwerking, vrij triest.
Ja, je land stopt bij de grens. Zie je bij kerncentrale Doel ook wrs.
Maar fnuikend is dit toch wel. Grenzen tellen toch niet als je geen defacto grenzen meer hebt door Schengen?
I´m back.
pi_160918084
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar fnuikend is dit toch wel. Grenzen tellen toch niet als je geen defacto grenzen meer hebt door Schengen?
Internet kent ook geen grenzen... tis gewoon amateuristisch dit alles. Bijna om je rot om te lachen... dat doen die terroristen dan ook op zeker.
pi_160918120
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De politiek heeft de grenzen open gegooid maar niet de moeite genomen om de gevolgen te ondervangen dat is men proefondervindelijk aan het doen. Waarschijnlijk zal er ook vrij veel weerstand zijn tegen het delen van informatie en kost het veel geld om de systemen op elkaar aan te passen. Het Nederlandse politie systeem is toch zal behoorlijk oud en dat vernieuwen is ook een hele klus die niet echt lijkt te lukken.
pi_160918756
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Crosspost:

[ afbeelding ]
Als dit waar is (en zo zal het idd wel gegaan zijn idd), dan valt Turkije ook zeker wat aan te rekenen. Wat was hun exacte reden van uitzetting op dat moment? Jihadstrijder? Die stuur je toch niet zomaar de wijde wereld in?? Ze hebben hem blijkbaar gewoon zonder blikken of blozen een ticket in de hand gegeven en losgelaten. Als zij het officieel gemeld zouden hebben namelijk, dan had de luchtvaarmaatschappij dat automatisch geweten en zo zou er ook automatisch op schiphol een melding binnengekomen zijn bij de kmar en was ie door hen ook van boord gehaald. Dat zijn nou eenmaal de procedures. Maar als de turkse autoriteiten hem zomaar een ticket in de hand hebben gegeven en hem op de luchthaven al "losgelaten" hebben, dan kan hij natuurlijk makkelijk ongezien hier naar binnen zijn gelopen. En daarnaast; waarom een Belg naar Nederland uitzetten? Makes no sense. Erdogan moet eerst even naar de feiten kijken voordat ie zomaar iets roept.
pi_160923657
Erdogan heeft hier iets uit te leggen.
pi_160924331
Maar is hij nog steeds zoek of? Ik snap er echt geen ene bal van, excuus.
pi_160924373
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 23:19 schreef MotherFoker het volgende:
Maar is hij nog steeds zoek of? Ik snap er echt geen ene bal van, excuus.
Ja, het gerucht is dat hij onderduikt met 72 maagden.
pi_160924391
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 23:20 schreef Longcat. het volgende:

[..]

Ja, het gerucht is dat hij onderduikt met 72 maagden.
Ah oké. Ja sorry het begin van dit topic en 8 pagina's gelezen snapte ik er nog geen hol van, excuus.
pi_160924541
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 23:20 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ah oké. Ja sorry het begin van dit topic en 8 pagina's gelezen snapte ik er nog geen hol van, excuus.
Om even serieus te reageren, de dader heeft zichzelf opgeblazen.
pi_160924638
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef Longcat. het volgende:

[..]

Om even serieus te reageren, de dader heeft zichzelf opgeblazen.
Ja ik begreep het. Ik ben alleen niet zo helder vandaag om bepaalde redenen,had wel het nieuws gezien maar niet op de namen van de daders gelet.
pi_160924815
De broertjes stonden wel in de VS gesignaleerd kennelijk en dus in een database:

In NL niet.
I´m back.
  donderdag 24 maart 2016 @ 23:59:13 #237
21467 franske19
Hit the deck!
pi_160925271
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
De broertjes stonden wel in de VS gesignaleerd kennelijk en dus in een database:

In NL niet.
Aldus bronnen. Aha duidelijk.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 00:43:39 #238
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160925799
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 23:37 schreef Ryan3 het volgende:

In NL niet.
ja, we weten het al, de broers waren reeds voor dinsdag (maw drie dagen geleden) reeds bekend bij de Amerikanen, maar stonden op 14 juli (maw acht maand geleden) niet op Belgische of Nederlandse lijsten. En voor de Amerikaanse pers is "drie of meer dagen" en "minder dan acht maand" blijkbaar hetzelfde, want ze besluiten daaruit dat de Amerikanen ze eerder signaleerden dan de Europeanen. Terwijl ze na de aanslagen in Parijs in het vizier kwamen...
  vrijdag 25 maart 2016 @ 00:52:48 #239
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160925848
En Amerika heeft half Turkije, heel Syrie, heel enz enz op hun wanted-lists...
pi_160926876
Is het nog steeds zo dat Turkije straks mag bepalen welke vluchtelingen we opnemen?
pi_160926932
Waarom zetten ze een Belg uit naar NL?
Ik vind het al raar dat Turkije vakantiereisjes voor tuig regelt. Als ik op vakantie naar Kaapstad wil maar ik vind de vlucht te duur kan ik dus goedkoop naar Turkije vliegen, mij laten arresteren en volgens vragen of ze mij uitzetten naar Zuid-Afrika?
pi_160927028
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 08:18 schreef Fides het volgende:
Waarom zetten ze een Belg uit naar NL?
Ik vind het al raar dat Turkije vakantiereisjes voor tuig regelt. Als ik op vakantie naar Kaapstad wil maar ik vind de vlucht te duur kan ik dus goedkoop naar Turkije vliegen, mij laten arresteren en volgens vragen of ze mij uitzetten naar Zuid-Afrika?
Nee, dat werkt zo niet. Maar dat weet je zelf hopelijk ook wel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160927066
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 08:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, dat werkt zo niet. Maar dat weet je zelf hopelijk ook wel.
Het was natuurlijk gechargeerd, maar het is wel eigenaardig.
pi_160927476
quote:
11s.gif Op donderdag 24 maart 2016 09:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze hoeven ook niet op te stappen he, ik verwacht dat Geert wel weer een nieuwe motie van wantrouwen tegen het kabinet zal indienen.
Gisteren liet Geert Wilders zich van zijn presidentiële kant zien. Mooi hoe alle partijen als één man achter Wilders schaarde.

Dit kabinet moet opstappen. Fout na fout, leugen na leugen wordt hier blootgelegd en toch blijven ze zitten. Het laten gaan van een terrorist die daardoor zulke verschrikkelijke aanslagen kan plegen is onvergeeflijk. Ik vind dat Rutte en van der Steur hier strafrechtelijk voor moeten worden vervolgd. Zeker nu ze opnieuw een doofpot aan het creëren zijn. Het is genoeg geweest. Dit kabinet moet naar huis. Het tijdperk Wilders is aangebroken. De juiste minister president voor de juiste tijd.
pi_160927498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Gisteren liet Geert Wilders zich van zijn presidentiële kant zien. Mooi hoe alle partijen als één man achter Wilders schaarde.

Dit kabinet moet opstappen. Fout na fout, leugen na leugen wordt hier blootgelegd en toch blijven ze zitten. Het laten gaan van een terrorist die daardoor zulke verschrikkelijke aanslagen kan plegen is onvergeeflijk. Ik vind dat Rutte en van der Steur hier strafrechtelijk voor moeten worden vervolgd. Zeker nu ze opnieuw een doofpot aan het creëren zijn. Het is genoeg geweest. Dit kabinet moet naar huis. Het tijdperk Wilders is aangebroken. De juiste minister president voor de juiste tijd.
Op welke grond wil je Rutte precies strafrechtelijk vervolgen?
pi_160927536
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Op welke grond wil je Rutte precies strafrechtelijk vervolgen?
Dood door schuld.
pi_160927554
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:22 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dood door schuld.
En hoe is Rutte in dit geval precies schuldig?
pi_160927596
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En hoe is Rutte in dit geval precies schuldig?
Jij bent niet een van de slimste, hé?

Rutte creëert een klimaat voor nieuwe aanslagen door terug gekeerde Jihadisten ongemoeid te laten of ze zelfs te laten lopen wanneer ze worden uitgeleverd door een land als Turkije.

Rutte heeft het bloed van die drie omgekomen Nederlanders aan zijn handen kleven en daarvoor dienen Rutte en van der Steur strafrechtelijk te worden vervolgd. Als ik nabestaande zou zijn geweest was ik een strafzaak begonnen.
pi_160927684

De Nederlandse politie is er maar druk mee.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_160927732
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Jij bent niet een van de slimste, hé?

Rutte creëert een klimaat voor nieuwe aanslagen door terug gekeerde Jihadisten ongemoeid te laten of ze zelfs te laten lopen wanneer ze worden uitgeleverd door een land als Turkije.
Die knul was niet aangemerkt als jihadist. Daardoor kon hij ongestoord uit het vliegtuig stappen en de trein naar Brussel pakken.

En denk je nou werkelijk dat teruggekeerde Syriegangers niet worden gevolgd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')