Elk van die redenen is natuurlijk belachelijk dus laten we hopen dat de politie hier hun excuses voor aanbiedt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze vermoedden dat de veiligheid in het geding was, omdat ze vermoedden dat dit strafbaar was of misschien gewoon om een praatje te maken met de man om te vragen naar zijn beweegredenen.
Volgens mij had ik een tweet gelezen waarin ze aangaven dat ze langskwamen om meer informatie over die leerlingen te krijgen, maar toen bleek dat hij het gewoon verzonnen had waarop ze hem vermanend toespraken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nu gelezen. Niet wijzer van geworden. Dus nog een keer de vraag.
Hebben ze al gedaan, meen ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Elk van die redenen is natuurlijk belachelijk dus laten we hopen dat de politie hier hun excuses voor aanbiedt.
Hebben ze al gedaan. Althans, de burgemeester. U weet wel, die PvdA'er.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Elk van die redenen is natuurlijk belachelijk dus laten we hopen dat de politie hier hun excuses voor aanbiedt.
Veiligheid in het geding? Omdat iemand zich iets afvraagt? Dit slaat toch werkelijk waar helemaal nergens op?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze vermoedden dat de veiligheid in het geding was, omdat ze vermoedden dat dit strafbaar was of misschien gewoon om een praatje te maken met de man om te vragen naar zijn beweegredenen.
Niet alles is linksrechts. Of wijzij.
Als er nou opgeroepen word tot verzet, spreekwoordelijk in vage bewoording, ok, kan ik me er nog wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet alles is linksrechts. Of wijzij.
Dat ben ik met je eens, maar dan heeft het nog steeds niets met dat debiele linksrechtsgelul te maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Veiligheid in het geding? Omdat iemand zich iets afvraagt? Dit slaat toch werkelijk waar helemaal nergens op?
Mooi. Dan zijn we hier klaar lijkt me, geen nieuws meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan. Althans, de burgemeester. U weet wel, die PvdA'er.
Het was sowieso al geen nieuws. Een domme tweet met een domme reactie. Laten we doorgaan met ons leven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mooi. Dan zijn we hier klaar lijkt me, geen nieuws meer.
Juichende kinderen na een bomaanslag is toch niet zo'n groot nieuws? Dat gebeurt al jaren. En pubers zijn nooit meesters van nuance geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:28 schreef Disana het volgende:
Hij wekt de suggestie zelf die leraar te zijn. Ik vind het niet gek dat er even gekeken wordt wat er precies aan de hand is, want het is een behoorlijk verontrustende tweet.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens mij had ik een tweet gelezen waarin ze aangaven dat ze langskwamen om meer informatie over die leerlingen te krijgen, maar toen bleek dat hij het gewoon verzonnen had waarop ze hem vermanend toespraken.
4 real?quote:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)er-aanslagen-brusselquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is kritisch tegenover de islam. Dat mag niet van links. Dus wel.
Dit is alles. Dit is de reden dat ze langskwamen. En nu?quote:Waarheidsvinding
De politie vindt het bezoek aan Mol niet gek, vertelt een woordvoerder. "We wilden kijken wat er klopte van die tweet. Wij doen ook aan waarheidsvinding. Wij hebben de man bezocht na overleg met de gemeente. We wilden kijken wat er aan de hand was en of het klopt dat er in de klas geapplaudisseerd werd."
Maar ons parlement vond het zelfs zo bizar dat er kamervragen zijn gesteld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het was sowieso al geen nieuws. Een domme tweet met een domme reactie. Laten we doorgaan met ons leven.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)er-aanslagen-brussel
[..]
Dit is alles. Dit is de reden dat ze langskwamen. En nu?
Die gasten stellen overal vragen over. Dat is een beetje hun werk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ons parlement vond het zelfs zo bizar dat er kamervragen zijn gesteld.
Dat onze politici lekker in elke hype meegaan is geen nieuws.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ons parlement vond het zelfs zo bizar dat er kamervragen zijn gesteld.
Maar volgens moeten we nu natuurlijk maar doen of er niets is.
Doe je echt je best om elk cliché van een politiek correct persoon te bevestigen ofzo?
Dit moeten we geloven? Als het echt allemaal zo lief en onschuldig was gaat de burgemeester toch niet zich verontschuldigen en die man niet tweeten dat er 3 politieagenten zijn langs geweest?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
Slaat dus nergens op.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
Desalniettemin is dat een aardige graadmeter of iets nieuwswaardig is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die gasten stellen overal vragen over. Dat is een beetje hun werk.
De burgemeester schijnt zelfs niet te hebben geweten dat die agenten deze actie gingen uitvoeren:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Desalniettemin is dat een aardige graadmeter of iets nieuwswaardig is?
Ja, maak het allemaal maar belachelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We zullen ons godverdomme opwinden!
Je kunt het natuurlijk wel ontkennen, maar dan ben je een wegkijker!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Het is de schuld van links, en als het niet zo is, dan is het toch zo!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |