Het laatste, schijnt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:14 schreef Wespensteek het volgende:
Was er echt sprake van een klas waarin geapplaudisseerd was of was dat gewoon een bericht om te doen alsof die kinderen er waren?
En doet dat er toe? En al helemaal om er een bezoekje van een paar agenten tegenaan te gooien?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:14 schreef Wespensteek het volgende:
Was er echt sprake van een klas waarin geapplaudisseerd was of was dat gewoon een bericht om te doen alsof die kinderen er waren?
Ja lijkt mij wel, als jij zo'n tweet verzint kan vrij snel sprake zijn van haat zaaien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:15 schreef kawotski het volgende:
[..]
En doet dat er toe? En al helemaal om er een bezoekje van een paar agenten tegenaan te gooien?
TE SNEL GELEZEN WAS DUS HELEMAAL NIET GEBEURDquote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Laat die agenten die moslimkinderen oppakken.
Serieus?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja lijkt mij wel, als jij zo'n tweet verzint kan vrij snel sprake zijn van haat zaaien.
Beetje overkill lijkt mij. laat er eerst een psycholoog ofzo langs gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja lijkt mij wel, als jij zo'n tweet verzint kan vrij snel sprake zijn van haat zaaien.
Brussel is momenteel een plaats die je maar beter kan vermijden. Maar middelbare scholen in Amsterdam zijn niet veel beter.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:14 schreef Disana het volgende:
Ik las zojuist dat deze leraar helemaal geen juichende moslimleerlingen heeft gezien, maar het slechts als hypothetische vraag opwierp.
De sukkel.
http://www.metronieuws.nl(...)tensvraag-op-Twitter
twitter:PaulDepla twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 17:11:20Beste Ivar, ik probeer te bellen. Was niet op de hoogte van actie. Baal er vreselijk van. Want vrijheid staat voorop https://t.co/few5KOItbH reageer retweet
Sanne moet maar eens aan haar ouders vragen waar zij op gestemd hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:17 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Brussel is momenteel een plaats die je maar beter kan vermijden. Maar middelbare scholen in Amsterdam zijn niet veel beter.
Een 15-jarige scholiere meldde zich – zoals velen – vanochtend verdrietig op Twitter vanwege de gruwelijke aanslagen in België. Helaas was medelijden met slachtoffers en nabestaanden niet haar enige grief. Want de 15-jarige Sanne H. heeft haar buik ook vol van haar schoolgenoten, en laat dat op Twitter ook graag weten aan iedereen.
Die waren niet in het minste of geringste verdrietig of geschokt. Integendeel, zij leken het juist allemaal wel leuk te vinden. Hun hoop, aldus Sanne, was dat er zoveel mogelijk mensen dood zouden gaan:
http://www.dagelijksestan(...)e-aanslagen-brussel/
Moet dat goedpraten wat deze oliedomme leraar heeft gedaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:17 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Brussel is momenteel een plaats die je maar beter kan vermijden. Maar middelbare scholen in Amsterdam zijn niet veel beter.
Een 15-jarige scholiere meldde zich – zoals velen – vanochtend verdrietig op Twitter vanwege de gruwelijke aanslagen in België. Helaas was medelijden met slachtoffers en nabestaanden niet haar enige grief. Want de 15-jarige Sanne H. heeft haar buik ook vol van haar schoolgenoten, en laat dat op Twitter ook graag weten aan iedereen.
Die waren niet in het minste of geringste verdrietig of geschokt. Integendeel, zij leken het juist allemaal wel leuk te vinden. Hun hoop, aldus Sanne, was dat er zoveel mogelijk mensen dood zouden gaan:
http://www.dagelijksestan(...)e-aanslagen-brussel/
Als er feitelijk geen sprake van was zou dat kunnen, maar dan moet je verbaliseren. Het mag wel of het mag niet, als het wel mag moet de politie wegblijven. Of het nou gaat om deze tweet, anti AZC-twats, varkensmutsen of uitingen met betrekking tot het koningshuis of de monarchie, het is niet aan de politie om grijze gebieden te creeeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Haha, voor zover ik kan vinden is ie niet eens leraar.. En had ie het 'nieuws' van 'vrienden'quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:14 schreef Disana het volgende:
Ik las zojuist dat deze leraar helemaal geen juichende moslimleerlingen heeft gezien, maar het slechts als hypothetische vraag opwierp.
De sukkel.
http://www.metronieuws.nl(...)tensvraag-op-Twitter
Klopt, neemt niet weg dat de politie zo snel bij je op de stoep staat om een nietszeggende tweet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Haha, voor zover ik kan vinden is ie niet eens leraar.. En had ie het 'nieuws' van 'vrienden'
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)er-aanslagen-brussel
Lekkere berichtgeving weer.
En daar zijn ook excuses voor aangeboden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:24 schreef kawotski het volgende:
[..]
Klopt, neemt niet weg dat de politie zo snel bij je op de stoep staat om een nietszeggende tweet.
Hoezo? Oh wacht schijnbaar heb ik ook hulp nodig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:16 schreef kawotski het volgende:
[..]
Beetje overkill lijkt mij. laat er eerst een psycholoog ofzo langs gaan.
De man stelt een vraag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:25 schreef Stranger het volgende:
[..]
En daar zijn ook excuses voor aangeboden.
En nietszeggend.. ja daar kan je over discussieren. Als je kijkt hoe vaak dat ding gedeeld is en hoeveel mensen die onzin direct voor waar aannemen kan je niet echt spreken over 'nietszeggend'.
Zal ik dan ook maar 112 bellen als ik mijn knie heb gestoten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:26 schreef hoas het volgende:
[..]
Hoezo? Oh wacht schijnbaar heb ik ook hulp nodig.
Hij wekt de suggestie zelf die leraar te zijn. Ik vind het niet gek dat er even gekeken wordt wat er precies aan de hand is, want het is een behoorlijk verontrustende tweet.quote:
Als daar vanuit de ik-persoon getweet was dan zou je gelijk hebben. Dat wij massaal - of de politie - op zo'n dag als deze de realiteit uit het oog verliezen is een teken aan de wand. Even tot tien tellen, even bellen naar die man en probleem is opgelost.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij wekt de suggestie zelf die leraar te zijn. Ik vind het niet gek dat er even gekeken wordt wat er precies aan de hand is, want het is een behoorlijk verontrustende tweet.
Welnee, hij wekt die suggestie helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij wekt de suggestie zelf die leraar te zijn. Ik vind het niet gek dat er even gekeken wordt wat er precies aan de hand is, want het is een behoorlijk verontrustende tweet.
Kennelijk toch wel, anders was men niet gaan kijken wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Welnee, hij wekt die suggestie helemaal niet.
Ja bij mensen die niet begrijpend kunnen lezen en alleen lezen wat zij willen lezen.
Hij zegt niet dat hij leraar is, tevens staat zijn beroep gewoon op zijn twitterpagina.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk toch wel, anders was men niet gaan kijken wat er aan de hand was.
Je hebt me nog niet uitgelegd wie mijn geloofsgenoten zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat hij leraar is, tevens staat zijn beroep gewoon op zijn twitterpagina.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Een overtrokken reactie van de politie op een aandachtszoeker die een ondoordachte tweet de wereld instuurt die door de primeurgeile media een te groot platform krijgt.quote:
Meer een hypothetische vraag die heus wel gesteld mag worden. Wat doe je als het gebeurd. Iedereen over de zeik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Een overtrokken reactie van de politie op een aandachtszoeker die een ondoordachte tweet de wereld instuurt die door de primeurgeile media een te groot platform krijgt.
Wat een rare aanval, hij staat bol van de aannames over mijn ideeën. Ik ben helemaal niet gedraaid, ik vind deze twitteraar een sukkel om zoiets op deze dag de wereld in te sturen. En ik vind het niet vreemd dat de burgemeester even poolshoogte liet nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat is hier verontrustend aan?
Als die leraar onterecht z'n werk niet doet lijkt het mij dat ze hem gewoon moeten ontslaan?
En eerst zet je die man weg als een sukkel, totdat je erop gewezen wordt dat wat die man schetst gewoon keihard gebeurt...?
En toen ging het ineens over dat 'hij de indruk wekt' - welke indruk precies?
Dat hij leraar is op een school waar dit soort fratsen gebeuren, dat weten we niet, maar dat het gebeurt weten we wel?
Erg classy voor iemand die wel weer -maximaal slachtoffer kaart trekkend- wel een mooie topic opent over aanslagen op moskeeën maar daar natuurlijk geen gram bewijs voor levert.
Maar dat zal vast dan weer niet 'verontrustend' zijn.
Wat is er zo verschrikkelijk erg aan dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een rare aanval, hij staat bol van de aannames over mijn ideeën. Ik ben helemaal niet gedraaid, ik vind deze twitteraar een sukkel om zoiets op deze dag de wereld in te sturen. En ik vind het niet vreemd dat de burgemeester even poolshoogte liet nemen.
Dat de politie harder optreedt heeft ook een 'rechts' randje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Daarbij is het een vraagstelling met een 'rechts' randje en dat is de enige reden dat hij niet gesteld mag worden. Hij past niet in het straatje van links.
Ik heb nergens een aanname gedaan, ik baseer me alleen op wat ik van je kan lezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een rare aanval, hij staat bol van de aannames over mijn ideeën.
Ik heb nergens gesteld dat je van standpunt bent veranderd.quote:Ik ben helemaal niet gedraaid,
Dus je betrekt er nu zeer arbitrair 'vandaag' bij. Morgen had het prima gekund?quote:ik vind deze twitteraar een sukkel om zoiets op deze dag de wereld in te sturen.
Nou, verbazend, die zag ik niet aankomen.quote:En ik vind het niet vreemd dat de burgemeester even poolshoogte liet nemen.
Ik gok een soort geveinsde, valse piëteit met de slachtoffers ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat is er zo verschrikkelijk erg aan dan?
Waarschijnlijk omdat ze vermoedden dat de veiligheid in het geding was, omdat ze vermoedden dat dit strafbaar was of misschien gewoon om een praatje te maken met de man om te vragen naar zijn beweegredenen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nu gelezen. Niet wijzer van geworden. Dus nog een keer de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |