Ze gaan lekker in de media zeggen dat ze even kwamen intimideren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Het is de schuld van links, en als het niet zo is, dan is het toch zo!!
Een groot complot is inderdaad een veel logischer verklaring.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit moeten we geloven? Als het echt allemaal zo lief en onschuldig was gaat de burgemeester toch niet zich verontschuldigen en die man niet tweeten dat er 3 politieagenten zijn langs geweest?
Nee, dan is zo'n kerel op Twitter die zijn eerste bericht al bij elkaar verzon een stuk betrouwbaarder inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ze gaan lekker in de media zeggen dat ze even kwamen intimideren.
Oh, dus de politici die dit aankaartte, die zijn natuurlijk incompetent?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee.
Wel een graadmeter voor de incompetentie van bepaalde politici.
Die vraag was dan ook retorisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet uitgelegd wie mijn geloofsgenoten zijn.
Correct.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Oh, dus de politici die dit aankaartte, die zijn natuurlijk incompetent?
Als dat er niet meer zijn dan de 2 PVV-dropouts uit de OP, dan lijkt me dat een geen onlogisch idee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Oh, dus de politici die dit aankaartte, die zijn natuurlijk incompetent?
Mwoah. Dit is een oude kamervraag van Bosma:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Desalniettemin is dat een aardige graadmeter of iets nieuwswaardig is?
Om dat nu nieuwswaardig te noemen.quote:Deelt u de mening dat de plannen van het Afrikaans Nationaal Congres (ANC) om de namen Beatrixstraat en Wilhelminalaan te schrappen een klap zijn in het gezicht van de Majesteit, onze koninklijke familie en van Nederland?
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een groot complot is inderdaad een veel logischer verklaring.
Had als de politie aan waarheidsbevinding had willen doen anders niet even kunnen bellen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat groot is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ow, je maakt er nu maar voor het gemak van dat ik gezegd heb dat elke kamervraag nieuwswaardig is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mwoah. Dit is een oude kamervraag van Bosma:
[..]
Om dat nu nieuwswaardig te noemen.
Kan, maar wellicht hadden ze zijn telefoonnummer niet of namen ze niet op. Blijkbaar probeerde de burgemeester hem ook te bellen, maar moest die er ook een extra tweet achteraan gooien voor hij zijn telefoon opnam.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Had als de politie aan waarheidsbevinding had willen doen anders niet even kunnen bellen?
Lijkt me veel makkelijker enzo.
(En nee, links complot - onzin. Neemt niet weg dat het politie bezoek absurd is.)
Ach, ik weet niet hoe de politie dit gewoonlijk doet maar kan me voorstellen dat ze liever zaken even direct en face to face bespreken dan maar blind af te gaan op wat getwitterquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Had als de politie aan waarheidsbevinding had willen doen anders niet even kunnen bellen?
Lijkt me veel makkelijker enzo.
(En nee, links complot - onzin. Neemt niet weg dat het politie bezoek absurd is.)
Allicht, wel weer grappig hoe alle gebruikelijke figuren hier weer van verontwaardiging over elkaar heen buitelen.quote:
Ik vind het eerder bizar dat ze onzin op twitter na gaan volgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet hoe de politie dit gewoonlijk doet maar kan me voorstellen dat ze liever zaken even direct en face to face bespreken dan maar blind af te gaan op wat getwitter
Nee hoor. Ik wil alleen maar aangeven dat Kamervragen in het algemeen geen enkele indicator zijn van de nieuwswaardigheid van een bepaald item. Hoogstens een indicator van de ophef rondom een bepaalde zaak, maar ophef om niks is nog steeds niet nieuwswaardig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, je maakt er nu maar voor het gemak van dat ik gezegd heb dat elke kamervraag nieuwswaardig is?
Ziet de Gedachtenpolitie zijn kans schoon?quote:"Helaas reageert niet iedereen vol afschuw op aanslagen zoals in Brussel. Als wijkagent ontvang ik die signalen graag. Bijv. via tel 09008844"
— Marcel van Loo(@ polIndustrieNrd)
Dat onze politie haar prioriteiten niet altijd op orde heeft lijkt me geen nieuwsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het eerder bizar dat ze onzin op twitter na gaan volgen.
Nouja, als een moslim twittert dat hij op de Dam een aanslag wil gaan plegen hoop ik dat ze ook even langsgaan. Doen ze ook bij scholieren die bijvoorbeeld dreigen iets op school te gaan doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het eerder bizar dat ze onzin op twitter na gaan volgen.
Nu ophef om niets de nieuwe standaard lijkt te gaan worden is het wel weer bijna nieuwswaardigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wil alleen maar aangeven dat Kamervragen in het algemeen geen enkele indicator zijn van de nieuwswaardigheid van een bepaald item. Hoogstens een indicator van de ophef rondom een bepaalde zaak, maar ophef om niks is nog steeds niet nieuwswaardig.
Want applaudisseren is behalve smakeloos ook nog verboden, en dan komt de politie want die wil dan graag weten wie precies de handjes op elkaar deden?quote:Hoe geef je nog les als er in je klas door moslim kinderen geapplaudisseerd wordt?
Ik denk dat de agenten zo'n klas graag indringend toe zouden spreken. Is dat werkelijk zo vreemd?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:19 schreef ExTec het volgende:
En wat voor waarheidsbevinding hebben we het sowieso over?
[..]
Want applaudisseren is behalve smakeloos ook nog verboden, en dan komt de politie want die wil dan graag weten wie precies de handjes op elkaar deden?
Dat zijn dreigementen en dat is een totaal andere categorie dan een hersenscheet zoals in de OP.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nouja, als een moslim twittert dat hij op de Dam een aanslag wil gaan plegen hoop ik dat ze ook even langsgaan. Doen ze ook bij scholieren die bijvoorbeeld dreigen iets op school te gaan doen.
Nou, ik neem aan dat de politie inderdaad wel wil weten welke mensen applaudiseren na een aanslag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:19 schreef ExTec het volgende:
En wat voor waarheidsbevinding hebben we het sowieso over?
[..]
Want applaudisseren is behalve smakeloos ook nog verboden, en dan komt de politie want die wil dan graag weten wie precies de handjes op elkaar deden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |