http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160322_02196223quote:Er wordt melding gemaakt van een bomaanslag in Zaventem. Er zouden twee bommen ontploft zijn in de vertrekhal van Brussels Airport, maar dat werd nog niet bevestigd. “Er zijn explosies geweest”, bevestigt de luchthavenpolitie. “Maar over de oorzaak ervan kunnen we nog niets zeggen. We zijn volop informatie aan het vergaren.”
twitter:AAhronheim twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:23:27#BREAKING: Two loud explosions at #Zaventem airport in #Brussels https://t.co/JFw9RGLjnh reageer retweet
Het handelsmerk van de islamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:27 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Wraak nemen op mensen die niets mee te maken hebben...
twitter:MailOnline twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:28:52'American Airlines' check-in desk was target of explosion at 8am local time (7am GMT) https://t.co/W7glg9lcjZ reageer retweet
http://www.breakingnews.c(...)weets-i-can-only-sa/quote:1m
Explosion at check-in area at Brussels Airport has left 'multiple casualties,' security source says - NBC News
End of alert
Brussels Airport incident, March 22, 2016
7m
Editor's note: Photos from Brussels Airport show front windows of terminal building blown out, but no visible casualties - David
End of note
Mar 22, 2016, 07:18 AM GMT
10m
Brussels Airport eyewitness tweets: 'I can only say I saw one small bomb near the check-in at Brussels Airport. Still shocked...' -
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het handelsmerk van de islam terrorist
https://twitter.com/BartVerhulst76/status/712179192255930368?s=09quote:Regeringsbron spreekt over aanslag en zeer ernstige toestand #zaventem
2x denk het niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:32 schreef NoXia het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een generator die opgeblazen is. Sensatie zoekers.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:32 schreef NoXia het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een generator die opgeblazen is. Sensatie zoekers.
Dankzij je matties is het gelukkig niet saai gewordenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:35 schreef NoXia het volgende:
Was even bang dat we een saaie dag tegemoet gingen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Als het dan toch moet gebeuren, laat ze het dan vooral in Brussel doen. En dan graag ook nog EU-kantoren.
Teletekstquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:32 schreef Max23 het volgende:
In België slapen ze nog? Belgische tv helemaal niets erover, ook niet op teletekst
Hoeft niet perse, zo te zien zijn die systeemplafonds gewoon door de luchtdruk naar beneden komen dwarrelend. Wel een nogal crappy constructie voor zo'n potentiele risicoruimte met veel mensen bij elkaar, al is dat makkelijk gesproken achteraf.quote:
Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160322_02196225quote:Er twee ontploffingen plaatsgevonden op Brussels Airport. Een regeringsbron zegt aan de VRT dat het om een aanslag gaat en dat de situatie zeer ernstig is. De brandweer meldt aan VRT dat er verschillende doden en gewonden gevallen zijn.
Op een luchthaven en zeker bijamerikaanse en Israëlische incheckbalies lopen ze standaard rondquote:
Die waren er al. Maar die kunnen zeker neit alles tegenhouden. Zolang we radicale moslims hebben, gaat dit nooit meer ophouden. Dus tsja.quote:
Dat gebeurd bij iedere bomaanslag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:27 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Wraak nemen op mensen die niets mee te maken hebben...
maar ze mogen niet ingrijpen voor achten, staat in de caoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon standaard op Zaventem dienst hebben.
Want dat is inderdaad wel het ergste wat er kan gebeuren momenteelquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:41 schreef Revolution-NL het volgende:
Die totalitaire politiestaat komt er op deze manier wel
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:41 schreef Revolution-NL het volgende:
Die totalitaire politiestaat komt er op deze manier wel
Ja dat is het ergste want dat treft ons allemaal,ook in het dagelijkse leven. Een terroristische aanslag bereikt periodiek maar een minuscuul deel van de bevolking.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:41 schreef byah het volgende:
[..]
Want dat is inderdaad wel het ergste wat er kan gebeuren momenteel
Maar ze brengen ook zoveel moois.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:40 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Die waren er al. Maar die kunnen zeker neit alles tegenhouden. Zolang we radicale moslims hebben, gaat dit nooit meer ophouden. Dus tsja.
Op o.a. kinderen en vrouwen. Dat je daadwerkelijk kan geloven dat dit goed is he?..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:41 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij iedere bomaanslag.
Zit er wel in bij zo'n klap ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:40 schreef Libris het volgende:
[..]
Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160322_02196225
Ja, ik kreeg zojuist een telegram dat het waarschijnlijk radicale moslims zijn. Dat werkt ook.quote:
Dat er iets door de beveiliging glipt is een ding, maar hier begin ik te geloven dat ze toch iets aan het systeem moeten aanpassen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:42 schreef Schuimpjes het volgende:
RTLZ meldt dat er nog meerdere explosieven zijn gevonden.
Het is toch voor de beveiliging?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat er iets door de beveiliging glipt is een ding, maar hier begin ik te geloven dat ze toch iets aan het systeem moeten aanpassen.
Lekker dan...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:42 schreef Schuimpjes het volgende:
hoe dan? In de vertrekhal, voor de controle, waar iedereen koffers heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat er iets door de beveiliging glipt is een ding, maar hier begin ik te geloven dat ze toch iets aan het systeem moeten aanpassen.
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Jezus, waar heb jij last van vanochtendquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:43 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg zojuist een telegram dat het waarschijnlijk radicale moslims zijn. Dat werkt ook.
Incheckbalies zijn vaak voor de beveiliging.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan ook. Of vind je het logisch: Achter dit hek oppassen, kijken of er geen bommen zijn!quote:
In Turkije/Istanbul kom je dus de vertrekhal niet in zonder door een controle al te gaan.... en dat was al 8 jaar geleden!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
hoe dan? In de vertrekhal, voor de controle, waar iedereen koffers heeft.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Op o.a. kinderen en vrouwen. Dat je daadwerkelijk kan geloven dat dit goed is he?..
Fien, ons journalistieke wonder.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:44 schreef opgebaarde het volgende:
Zei Q music nu net 11 doden en 25 gewonden???
quote:Is er al een verband gelegd met Parijs?
Dit is nog voor de douane hè dus hoe zou het beveiligd moeten worden? Ga met een groepje erheen, leg je rugzak overal neer en boem.....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo een extra journaal op ëénquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:42 schreef heywoodu het volgende:
Met Eén en Canvas verwacht je toch dat de Belgische tv er ook wel bij zou zijn.
Op alle Turkse vliegvelden, volgens mij. Je maakt het dan wel een stap moeilijker om binnen te komen met iets gevaarlijks.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Incheckbalies zijn vaak voor de beveiliging.
Op het vliegveld van Antalya (Turkije) ga je door de beveiliging op het moment dat je het vliegveld binnen gaat. Maar of dit nou de oplossing is..?
Met al die deskundologen en bagatelliseerdersquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:46 schreef Revolution-NL het volgende:
De eerste twee maanden zendtijd bij nieuwsuur zijn weer gevuld
die zullen uitwijken naar andere vliegvelden om te landenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:46 schreef iBenny het volgende:
Er vliegen op dit moment meerdere vliegtuigen rondjes bij het vliegveld, wachtend op instructies
Zit op mijn werkquote:
Een paar onbeheerde rugzakken neerleggen gaat je vast niet lukken. Wat koffers bij een balie afleveren is echter business as usual.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dit is nog voor de douane hè dus hoe zou het beveiligd moeten worden? Ga met een groepje erheen, leg je rugzak overal neer en boem.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst iets over een grote evacuatie-oefening in het Sportpaleis. BNW-voerquote:
Ja dit is nog de herhaling van het nieuws van gisterenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerst iets over een grote evacuatie-oefening in het Sportpaleis. BNW-voer
Vast een jongen die geweigerd wordt bij de discotheek en geen stageplek kan vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga er vanuit dat dit niks met de islam te maken heeft
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Die vent met zijn koffertje. bizar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopt gewoon rond alsof er niets aan de hand is.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Frutsel op 22-03-2016 08:50:00 ]"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
Net of die man er gewoon langs loopt zonder om te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
Dit of wraak...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef NoXia het volgende:
Ergens ook wel logisch. Salah Abdeslam is gepakt. De overgebleven terroristen zijn bang dat hij gaat praten dus nu wordt alles versneld in werking gezet. Waarschijnlijk gaat het in rap tempo mis.
en dan pleegt iemand een aanslag in de rij buiten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
In Turkije/Istanbul kom je dus de vertrekhal niet in zonder door een controle al te gaan.... en dat was al 8 jaar geleden!
In Zaventum zat die controle (vorig jaar) er niet.
die man met die kofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat ingangen hoogstens een rij met 20 man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
en dan pleegt iemand een aanslag in de rij buiten.
ik bne blij dat ik nog niet ontbeten hebquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:49 schreef Ludachrist het volgende:
Kunnen die plaatjes niet even achter een spoiler ofzo, ik ben nog maar bij mijn eerste koffie.
Islam is geen etniciteit, maar het punt waarbij islamieten uitgezet of gedetineerd gaan worden komt steeds dichterbij, omdat "onze" volgevreten bestuurders nog steeds wegkijken en denken dat het "hun tijd wel zal duren". De problemen worden dan zo groot dat alleen fascisten het nog kunnen oplossen, of we worden allemaal aan de sharia onderworpenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zeg je dat etnische zuivering van de islam veel terreur en doden zal schelen
Wellicht gewoon alle voor mensen die het via mobiel hier willen volgenquote:
Kom op zeg. Beetje bloed.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik durf die spoilers nooit te openen, heb weinig zin in uit elkaar gescheurde lichamen
Een beetje zoals het ernstig mislukte plan bij het Stade de France.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
en dan pleegt iemand een aanslag in de rij buiten.
Dat valt nog wel mee dit keer, maar erg smakelijk is het ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik durf die spoilers nooit te openen, heb weinig zin in uit elkaar gescheurde lichamen
Dit wordt nu ook gesuggereerd door een terrorisme deskundige op RTLZquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef NoXia het volgende:
Ergens ook wel logisch. Salah Abdeslam is gepakt. De overgebleven terroristen zijn bang dat hij gaat praten dus nu wordt alles versneld in werking gezet. Waarschijnlijk gaat het in rap tempo mis.
is op de meeste Turkse luchthavens. En natuurlijk verschuift het het probleem alleen maar want je krijgt dan vaak een dichtgepakte mensenmassa bij de entree van de terminal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Incheckbalies zijn vaak voor de beveiliging.
Op het vliegveld van Antalya (Turkije) ga je door de beveiliging op het moment dat je het vliegveld binnen gaat. Maar of dit nou de oplossing is..?
Her en der wat bloed tot nu toe.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:50 schreef heywoodu het volgende:
Yep, idd!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:49 schreef Ludachrist het volgende:
Kunnen die plaatjes niet even achter een spoiler ofzo, ik ben nog maar bij mijn eerste koffie.
American Airlines?twitter:ZoraSuleman twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:46:27Reports many injured after explosion at American Airlines check in area at Brussels airport pic via @tabagari https://t.co/DQ5WcCew81 reageer retweet
Wellicht compleet in shock?quote:
Bloed kan ik wel tegenquote:
Bron?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoorde trouwens dat er nog meer bommen gevonden zijn.
Het houdt het niet tegen, meer beveiliging of meer politie of militairen op straat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zat ingangen hoogstens een rij met 20 man.
Lijkt mij een logisch doelwit voor terroristen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:51 schreef Braindead2000 het volgende:
American Airlines?twitter:ZoraSuleman twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:46:27Reports many injured after explosion at American Airlines check in area at Brussels airport pic via @tabagari https://t.co/DQ5WcCew81 reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:53 schreef Zorro het volgende:
Zijn er al mensen met de Belgische vlag op Facebook gesignaleerd?
Iedereen die daar juicht enkeltje Islamitisch staat, graag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:53 schreef Fylax het volgende:
Dat worden weer politieacties in Molenbeek.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:53 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht zelf niet zo zeer aan wraak, maar meer reputatieherstel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:29 schreef Frutsel het volgende:
was ook mijn eerste gedachte, wraak voor Abdeslam
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ussels-Airport.dhtml
Zou ik maar uitkijken voor verdachte pakketjes in de buurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik heb een american express, en nu?
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:56:31Vreselijk wat een leed. Onmiddellijk onze grenzen sluiten nu @MinPres ! https://t.co/rN9BfgUgpB reageer retweet
Getsie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]Lekker dan... geen zelfmoordaanslagen dus
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En die neger die er met iemand zijn bagage van door gaat
Geertquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:57 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:56:31Vreselijk wat een leed. Onmiddellijk onze grenzen sluiten nu @MinPres ! https://t.co/rN9BfgUgpB reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Helaas, er komen er alleen maar meer binnen. En de fascisten opereren tegenwoordig op links en zijn pro-islam.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Islam is geen etniciteit, maar het punt waarbij islamieten uitgezet of gedetineerd gaan worden komt steeds dichterbij, omdat "onze" volgevreten bestuurders nog steeds wegkijken en denken dat het "hun tijd wel zal duren". De problemen worden dan zo groot dat alleen fascisten het nog kunnen oplossen, of we worden allemaal aan de sharia onderworpen
Geloof je het zelf...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:56 schreef iBenny het volgende:
Hln.be meldt dat het mobiele netwerk eruit ligt door de drukte
Godverdomme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit helpt idd beter dan de grenzen sluiten :dquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:58 schreef Twiitch het volgende:
Zet maar een hele hoge muur om dat Molenbeek, checkpoints alles.
Greet weet de grenzen wel op te zoeken.quote:
Bron:quote:In de vertrekhal werd eerst geschoten, dan iets in het Arabisch geroepen. Pas daarna waren er twee ontploffingen. Dat melden verschillende getuigen.
Geert hoeft er tegenwoordig niks meer voor te doen.quote:
Goh, wat zouden ze toch geroepen hebben.quote:
Geertje flapdrolquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:57 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:livesquawk twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:58:55Belga News Agency Reporting That Shots Were Fired, Arabic Shouted Before 2 Explosions At Brussels Airport reageer retweet
die wijk had nooit zo mogen ontstaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:58 schreef Twiitch het volgende:
Zet maar een hele hoge muur om dat Molenbeek, checkpoints alles. Gazastrook in Brussel.
Alleen even dit soort aanslagen gebruiken voor eigen gewin en klaar is Geert.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Geert hoeft er tegenwoordig niks meer voor te doen.
Ik moest meteen hier aan denken:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:53 schreef Zorro het volgende:
Gewoon retweeten en de campagne zit er weer opquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Alleen even dit soort aanslagen gebruiken voor eigen gewin en klaar is Geert.
Ja hoor Geert, gebruik het maar voor je propaganda.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Deze kanker die islam heet gaat alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja hoor Geert, gebruik het maar voor je propaganda.
Volgens een Fok!ker hierboven gaan ze de plannen versneld uitvoeren omdat ze bang zijn dat die Abdeslam gaat praten. Daar zit in principe wel wat in, al had ik bij dit soort terroristen eerder een soort organisatiestructuur verwacht waarbij de cellen niks of weinig weten van elkaars plannen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:59 schreef Bolasie het volgende:
Wel vreemd zo een paar dagen na de arrestatie van Abdeslam
Juist niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:59 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:01 schreef opperkleurder het volgende:
Nu journaal op EEN.
De reporter heet Saskia de Schutter.
Goede naamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:02 schreef StephanL het volgende:
Saskia de Schutter voor de Belgische tv ter plaatse
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:02 schreef StephanL het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:59 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef NoXia het volgende:
Ik hoop dat Frits Bom zich er buiten houdt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:01 schreef opperkleurder het volgende:
Nu journaal op EEN.
De reporter heet Saskia de Schutter.
Nee toch. Waarom roepen ze nooit eens Jezus of Boeddha?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:59 schreef karton2 het volgende:
volgens sky news is er ook geschoten en riep iemand om Allah
Dat is bijna van het niveau Benno Baksteen wanneer er een vliegtuig neerstortquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:02 schreef StephanL het volgende:
Of enkele van de duizenden sympathisanten.quote:
Geef hem eens ongelijk, als de grenzen gesloten waren dan was dit niet gebeurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat Abdeslam niet per se veel weet over verschillende cellen maar dat de problematiek in Molenbeek dermate groot is dat het onmogelijk wordt om niet meer te weten. Plus, Abdeslam is ergens zwak natuurlijk, heeft zichzelf uiteindelijk niet opgeblazen en probeerde te vluchten voor de speciale eenheden in plaats van schietend ten onder te gaan. Die gaat heus we praten en daar is men bang voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens een Fok!ker hierboven gaan ze de plannen versneld uitvoeren omdat ze bang zijn dat die Abdeslam gaat praten. Daar zit in principe wel wat in, al had ik bij dit soort terroristen eerder een soort organisatiestructuur verwacht waarbij de cellen niks of weinig weten van elkaars plannen.
Dus ze raggen nu gelijk de rest van de plannen voor aanslagen in Europa er even doorheen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens een Fok!ker hierboven gaan ze de plannen versneld uitvoeren omdat ze bang zijn dat die Abdeslam gaat praten. Daar zit in principe wel wat in, al had ik bij dit soort terroristen eerder een soort organisatiestructuur verwacht waarbij de cellen niks of weinig weten van elkaars plannen.
Daar waren ze toch al mee bezig? Met het ontruimen van de hele luchthaven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:02 schreef opperkleurder het volgende:
Derde pakket gevonden, hele luchthaven gaan ze ontruimen.
Ze laten niemand meer landen, alles gaat naar andere luchthavens.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar waren ze toch al mee bezig? Met het ontruimen van de hele luchthaven.
Op je sociale werkplaats vast wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef Viskarretje het volgende:
Jezus, ...
Je bent nergens meer veilig, ...
Tarmac zijn de taxibanen ed.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
wat is dat?
Edit: Google leert me dat het landingsbaan is. Echt nog nooit gehoord, dat woord.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef KrappeAuto het volgende:
Zijn we dan nu eindelijk wakker met z'n allen?
Iemand een livestream trouwens?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)g-vliegveld-zaventemquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef KrappeAuto het volgende:
RtlZquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef KrappeAuto het volgende:
Zit aan de koffie, langzaam wakker wordende.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef KrappeAuto het volgende:
Omdat die religies niet aanzetten tot geweld en terrorisme. Omdat die religies het doden van anderen niet verheerlijkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee toch. Waarom roepen ze nooit eens Jezus of Boeddha?
Ik was er donderdag nog. Hele veilige stad eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef HulkHeld het volgende:
Ik hoor de vriendin van me vriend nog zeggen: Zullen we gezellig een midweekje naar Brussel gaan
Ongelooflijk weer ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter met je postsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef Ynske het volgende:
Schoten gehoord, Arabische woorden en daarna ontploffing
komt dichtbij zo he?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef HulkHeld het volgende:
Ik hoor de vriendin van me vriend nog zeggen: Zullen we gezellig een midweekje naar Brussel gaan
Charleroi is redelijk dichtbij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze laten niemand meer landen, alles gaat naar andere luchthavens.
Volgens die theorie wel. Het kan ook toeval zijn, dat deze aanslag al gepland was en gewoon uitgevoerd is volgens plan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Dus ze raggen nu gelijk de rest van de plannen voor aanslagen in Europa er even doorheen?
Je weet nog niks van de daders en hoe ze binnen zijn gekomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk, als de grenzen gesloten waren dan was dit niet gebeurt.
Antwerpen ookquote:
twitter:russian_market twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:06:05Belgium Police plans to give more information at 09:30 reageer retweet
Tarmac wordt soms ook gebruikt als benaming voor asfalt. Vinden ze mooier klinken in het Engels ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
wat is dat?
Edit: Google leert me dat het landingsbaan is. Echt nog nooit gehoord, dat woord.![]()
Als dat klopt zouden het toch zelfmoordterroristen kunnen zijn of zijn ze nog op de vluchtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef Ynske het volgende:
Schoten gehoord, Arabische woorden en daarna ontploffing
knal prijzen?quote:
twitter:R_Mul twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:49:17Na aanleiding van explosies op luchthaven Brussel zijn wij op #CentraalStation #Rotterdam extra alert op treinen van en naar Brussel. reageer retweet
Legging?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:07 schreef amaranta het volgende:
Sorry, maar die vrouw op rtlz is niet geschikt voor dit soort live verslaglegging.
Nee, alle vluchten afgelast.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als dat klopt zouden het toch zelfmoordterroristen kunnen zijn of zijn ze nog op de vlucht
Hoe weet je dit?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk, als de grenzen gesloten waren dan was dit niet gebeurt.
In Nederland betekent dat dat er 2 agenten op het perron lopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:07 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:R_Mul twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:49:17Na aanleiding van explosies op luchthaven Brussel zijn wij op #CentraalStation #Rotterdam extra alert op treinen van en naar Brussel. reageer retweet
Klopt maar het beleid wat nu gevoerd word met het idee hoe meer zielen hoe meer vreugd is totaal de andere kant van het verhaal. Wat ook niet realistisch is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet nog niks van de daders en hoe ze binnen zijn gekomen.
Je kunt naar veel oorzaken wijzen van terrorisme. Grenzen potdicht houden voor iedereen is geen optie. Het klinkt leuk voor zijn achterban, maar het is niet realistisch.
Want asfalt klinkt anders dan asphalt?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:07 schreef Operc het volgende:
[..]
Tarmac wordt soms ook gebruikt als benaming voor asfalt. Vinden ze mooier klinken in het Engels ofzo.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:08 schreef Mylene het volgende:
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.dat vond ik echt een bizarre fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk zijn ze dat ook op treinen met andere bestemmingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:07 schreef Schuimpjes het volgende:
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.Die lijkt (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) me niet dood hoor.
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.Volgens mij nog levend. Handen steken in de lucht, geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.Dat is toch geen lijk??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die lijkt () me niet dood hoor.
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.What the fuck, ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat de voorbijlopende man in shock is, niet raar na zo'n gebeurtenis...quote:
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.Ik weet weinig van deze dingen af hoor maar kan dat been zo wel staan als iemand niet meer leeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat dit voorbijganger helemaal in shock isquote:
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.is dat wel een lijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik denk dat de voorbijlopende man in shock is, niet raar na zo'n gebeurtenis...
Hmm, wilde aanstaande vrijdag met de trein vanuit Rotterdam naar Beussel. Misschien toch maar niet doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:07 schreef Schuimpjes het volgende:
Hij heeft ook een kussentje onder zijn hoofd, misschien is hij "slechts" zwaargewond...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik weet weinig van deze dingen af hoor maar kan dat been zo wel staan als iemand niet meer leeft?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik weet weinig van deze dingen af hoor maar kan dat been zo wel staan als iemand niet meer leeft?
Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hmm, wilde aanstaande vrijdag met de trein vanuit Rotterdam naar Beussel. Misschien toch maar niet doen.
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.Je moet je door terroristische aanslagen niet van de wijs laten brengen. Gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Die leeft nog. Een lijk ligt niet met een knie hoger dan de andere.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:09 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Volgens mij nog levend. Handen steken in de lucht, geloof ik.
twitter:AP twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:09:17BREAKING: Brussels airport official says all flights canceled and flights being diverted reageer retweet
Waarom niet? Wat is de kans op 2x in een week op dezelfde plaats?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hmm, wilde aanstaande vrijdag met de trein vanuit Rotterdam naar Beussel. Misschien toch maar niet doen.
Het hoofd koel houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je moet je door terroristische aanslagen niet van de wijs laten brengen. Gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |