http://www.rtlnieuws.nl/n(...)g-vliegveld-zaventemquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef KrappeAuto het volgende:
Zijn we dan nu eindelijk wakker met z'n allen?
Iemand een livestream trouwens?
RtlZquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef KrappeAuto het volgende:
Zit aan de koffie, langzaam wakker wordende.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef KrappeAuto het volgende:
Omdat die religies niet aanzetten tot geweld en terrorisme. Omdat die religies het doden van anderen niet verheerlijkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee toch. Waarom roepen ze nooit eens Jezus of Boeddha?
Ik was er donderdag nog. Hele veilige stad eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef HulkHeld het volgende:
Ik hoor de vriendin van me vriend nog zeggen: Zullen we gezellig een midweekje naar Brussel gaan
Ongelooflijk weer ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja hoor Geert, gebruik het maar voor je propaganda.
Je loopt een beetje achter met je postsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef Ynske het volgende:
Schoten gehoord, Arabische woorden en daarna ontploffing
komt dichtbij zo he?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef HulkHeld het volgende:
Ik hoor de vriendin van me vriend nog zeggen: Zullen we gezellig een midweekje naar Brussel gaan
Charleroi is redelijk dichtbij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze laten niemand meer landen, alles gaat naar andere luchthavens.
Volgens die theorie wel. Het kan ook toeval zijn, dat deze aanslag al gepland was en gewoon uitgevoerd is volgens plan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Dus ze raggen nu gelijk de rest van de plannen voor aanslagen in Europa er even doorheen?
Je weet nog niks van de daders en hoe ze binnen zijn gekomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk, als de grenzen gesloten waren dan was dit niet gebeurt.
Antwerpen ookquote:
twitter:russian_market twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:06:05Belgium Police plans to give more information at 09:30 reageer retweet
Tarmac wordt soms ook gebruikt als benaming voor asfalt. Vinden ze mooier klinken in het Engels ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
wat is dat?
Edit: Google leert me dat het landingsbaan is. Echt nog nooit gehoord, dat woord.![]()
Als dat klopt zouden het toch zelfmoordterroristen kunnen zijn of zijn ze nog op de vluchtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef Ynske het volgende:
Schoten gehoord, Arabische woorden en daarna ontploffing
knal prijzen?quote:
twitter:R_Mul twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:49:17Na aanleiding van explosies op luchthaven Brussel zijn wij op #CentraalStation #Rotterdam extra alert op treinen van en naar Brussel. reageer retweet
Legging?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:07 schreef amaranta het volgende:
Sorry, maar die vrouw op rtlz is niet geschikt voor dit soort live verslaglegging.
Nee, alle vluchten afgelast.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als dat klopt zouden het toch zelfmoordterroristen kunnen zijn of zijn ze nog op de vlucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dit?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk, als de grenzen gesloten waren dan was dit niet gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |