Hij heeft gewoon gelijk. Deze kanker die islam heet gaat alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja hoor Geert, gebruik het maar voor je propaganda.
Volgens een Fok!ker hierboven gaan ze de plannen versneld uitvoeren omdat ze bang zijn dat die Abdeslam gaat praten. Daar zit in principe wel wat in, al had ik bij dit soort terroristen eerder een soort organisatiestructuur verwacht waarbij de cellen niks of weinig weten van elkaars plannen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:59 schreef Bolasie het volgende:
Wel vreemd zo een paar dagen na de arrestatie van Abdeslam
Juist niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:59 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:01 schreef opperkleurder het volgende:
Nu journaal op EEN.
De reporter heet Saskia de Schutter.
Goede naamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:02 schreef StephanL het volgende:
Saskia de Schutter voor de Belgische tv ter plaatse
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:02 schreef StephanL het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:59 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef NoXia het volgende:
Ergens ook wel logisch. Salah Abdeslam is gepakt. De overgebleven terroristen zijn bang dat hij gaat praten dus nu wordt alles versneld in werking gezet. Waarschijnlijk gaat het in rap tempo mis.
Ik hoop dat Frits Bom zich er buiten houdt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:01 schreef opperkleurder het volgende:
Nu journaal op EEN.
De reporter heet Saskia de Schutter.
Nee toch. Waarom roepen ze nooit eens Jezus of Boeddha?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:59 schreef karton2 het volgende:
volgens sky news is er ook geschoten en riep iemand om Allah
Dat is bijna van het niveau Benno Baksteen wanneer er een vliegtuig neerstortquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:02 schreef StephanL het volgende:
Of enkele van de duizenden sympathisanten.quote:
Geef hem eens ongelijk, als de grenzen gesloten waren dan was dit niet gebeurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat Abdeslam niet per se veel weet over verschillende cellen maar dat de problematiek in Molenbeek dermate groot is dat het onmogelijk wordt om niet meer te weten. Plus, Abdeslam is ergens zwak natuurlijk, heeft zichzelf uiteindelijk niet opgeblazen en probeerde te vluchten voor de speciale eenheden in plaats van schietend ten onder te gaan. Die gaat heus we praten en daar is men bang voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens een Fok!ker hierboven gaan ze de plannen versneld uitvoeren omdat ze bang zijn dat die Abdeslam gaat praten. Daar zit in principe wel wat in, al had ik bij dit soort terroristen eerder een soort organisatiestructuur verwacht waarbij de cellen niks of weinig weten van elkaars plannen.
Dus ze raggen nu gelijk de rest van de plannen voor aanslagen in Europa er even doorheen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens een Fok!ker hierboven gaan ze de plannen versneld uitvoeren omdat ze bang zijn dat die Abdeslam gaat praten. Daar zit in principe wel wat in, al had ik bij dit soort terroristen eerder een soort organisatiestructuur verwacht waarbij de cellen niks of weinig weten van elkaars plannen.
Daar waren ze toch al mee bezig? Met het ontruimen van de hele luchthaven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:02 schreef opperkleurder het volgende:
Derde pakket gevonden, hele luchthaven gaan ze ontruimen.
Ze laten niemand meer landen, alles gaat naar andere luchthavens.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar waren ze toch al mee bezig? Met het ontruimen van de hele luchthaven.
Op je sociale werkplaats vast wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef Viskarretje het volgende:
Jezus, ...
Je bent nergens meer veilig, ...
Tarmac zijn de taxibanen ed.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
wat is dat?
Edit: Google leert me dat het landingsbaan is. Echt nog nooit gehoord, dat woord.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef KrappeAuto het volgende:
Zijn we dan nu eindelijk wakker met z'n allen?
Iemand een livestream trouwens?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)g-vliegveld-zaventemquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef KrappeAuto het volgende:
RtlZquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef KrappeAuto het volgende:
Zit aan de koffie, langzaam wakker wordende.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef KrappeAuto het volgende:
Omdat die religies niet aanzetten tot geweld en terrorisme. Omdat die religies het doden van anderen niet verheerlijkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee toch. Waarom roepen ze nooit eens Jezus of Boeddha?
Ik was er donderdag nog. Hele veilige stad eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef HulkHeld het volgende:
Ik hoor de vriendin van me vriend nog zeggen: Zullen we gezellig een midweekje naar Brussel gaan
Ongelooflijk weer ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter met je postsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:03 schreef Ynske het volgende:
Schoten gehoord, Arabische woorden en daarna ontploffing
komt dichtbij zo he?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:04 schreef HulkHeld het volgende:
Ik hoor de vriendin van me vriend nog zeggen: Zullen we gezellig een midweekje naar Brussel gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |