quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:47 schreef Houtenbeen het volgende:
die man met die kofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat ingangen hoogstens een rij met 20 man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
en dan pleegt iemand een aanslag in de rij buiten.
ik bne blij dat ik nog niet ontbeten hebquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:49 schreef Ludachrist het volgende:
Kunnen die plaatjes niet even achter een spoiler ofzo, ik ben nog maar bij mijn eerste koffie.
Islam is geen etniciteit, maar het punt waarbij islamieten uitgezet of gedetineerd gaan worden komt steeds dichterbij, omdat "onze" volgevreten bestuurders nog steeds wegkijken en denken dat het "hun tijd wel zal duren". De problemen worden dan zo groot dat alleen fascisten het nog kunnen oplossen, of we worden allemaal aan de sharia onderworpenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zeg je dat etnische zuivering van de islam veel terreur en doden zal schelen
Wellicht gewoon alle voor mensen die het via mobiel hier willen volgenquote:
Kom op zeg. Beetje bloed.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik durf die spoilers nooit te openen, heb weinig zin in uit elkaar gescheurde lichamen
Een beetje zoals het ernstig mislukte plan bij het Stade de France.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
en dan pleegt iemand een aanslag in de rij buiten.
Dat valt nog wel mee dit keer, maar erg smakelijk is het ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik durf die spoilers nooit te openen, heb weinig zin in uit elkaar gescheurde lichamen
Dit wordt nu ook gesuggereerd door een terrorisme deskundige op RTLZquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef NoXia het volgende:
Ergens ook wel logisch. Salah Abdeslam is gepakt. De overgebleven terroristen zijn bang dat hij gaat praten dus nu wordt alles versneld in werking gezet. Waarschijnlijk gaat het in rap tempo mis.
is op de meeste Turkse luchthavens. En natuurlijk verschuift het het probleem alleen maar want je krijgt dan vaak een dichtgepakte mensenmassa bij de entree van de terminal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Incheckbalies zijn vaak voor de beveiliging.
Op het vliegveld van Antalya (Turkije) ga je door de beveiliging op het moment dat je het vliegveld binnen gaat. Maar of dit nou de oplossing is..?
Her en der wat bloed tot nu toe.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:50 schreef heywoodu het volgende:
Yep, idd!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:49 schreef Ludachrist het volgende:
Kunnen die plaatjes niet even achter een spoiler ofzo, ik ben nog maar bij mijn eerste koffie.
American Airlines?twitter:ZoraSuleman twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:46:27Reports many injured after explosion at American Airlines check in area at Brussels airport pic via @tabagari https://t.co/DQ5WcCew81 reageer retweet
Wellicht compleet in shock?quote:
Bron?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoorde trouwens dat er nog meer bommen gevonden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |