Op alle Turkse vliegvelden, volgens mij. Je maakt het dan wel een stap moeilijker om binnen te komen met iets gevaarlijks.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Incheckbalies zijn vaak voor de beveiliging.
Op het vliegveld van Antalya (Turkije) ga je door de beveiliging op het moment dat je het vliegveld binnen gaat. Maar of dit nou de oplossing is..?
Met al die deskundologen en bagatelliseerdersquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:46 schreef Revolution-NL het volgende:
De eerste twee maanden zendtijd bij nieuwsuur zijn weer gevuld
die zullen uitwijken naar andere vliegvelden om te landenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:46 schreef iBenny het volgende:
Er vliegen op dit moment meerdere vliegtuigen rondjes bij het vliegveld, wachtend op instructies
Zit op mijn werkquote:
Een paar onbeheerde rugzakken neerleggen gaat je vast niet lukken. Wat koffers bij een balie afleveren is echter business as usual.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dit is nog voor de douane hè dus hoe zou het beveiligd moeten worden? Ga met een groepje erheen, leg je rugzak overal neer en boem.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit is nog de herhaling van het nieuws van gisterenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerst iets over een grote evacuatie-oefening in het Sportpaleis. BNW-voer
Vast een jongen die geweigerd wordt bij de discotheek en geen stageplek kan vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga er vanuit dat dit niks met de islam te maken heeft
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Die vent met zijn koffertje. bizar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loopt gewoon rond alsof er niets aan de hand is.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Frutsel op 22-03-2016 08:50:00 ]"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
Net of die man er gewoon langs loopt zonder om te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
Dit of wraak...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef NoXia het volgende:
Ergens ook wel logisch. Salah Abdeslam is gepakt. De overgebleven terroristen zijn bang dat hij gaat praten dus nu wordt alles versneld in werking gezet. Waarschijnlijk gaat het in rap tempo mis.
en dan pleegt iemand een aanslag in de rij buiten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
In Turkije/Istanbul kom je dus de vertrekhal niet in zonder door een controle al te gaan.... en dat was al 8 jaar geleden!
In Zaventum zat die controle (vorig jaar) er niet.
die man met die kofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat ingangen hoogstens een rij met 20 man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
en dan pleegt iemand een aanslag in de rij buiten.
ik bne blij dat ik nog niet ontbeten hebquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:49 schreef Ludachrist het volgende:
Kunnen die plaatjes niet even achter een spoiler ofzo, ik ben nog maar bij mijn eerste koffie.
Islam is geen etniciteit, maar het punt waarbij islamieten uitgezet of gedetineerd gaan worden komt steeds dichterbij, omdat "onze" volgevreten bestuurders nog steeds wegkijken en denken dat het "hun tijd wel zal duren". De problemen worden dan zo groot dat alleen fascisten het nog kunnen oplossen, of we worden allemaal aan de sharia onderworpenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zeg je dat etnische zuivering van de islam veel terreur en doden zal schelen
Wellicht gewoon alle voor mensen die het via mobiel hier willen volgenquote:
Kom op zeg. Beetje bloed.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik durf die spoilers nooit te openen, heb weinig zin in uit elkaar gescheurde lichamen
Een beetje zoals het ernstig mislukte plan bij het Stade de France.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
en dan pleegt iemand een aanslag in de rij buiten.
Dat valt nog wel mee dit keer, maar erg smakelijk is het ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik durf die spoilers nooit te openen, heb weinig zin in uit elkaar gescheurde lichamen
Dit wordt nu ook gesuggereerd door een terrorisme deskundige op RTLZquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef NoXia het volgende:
Ergens ook wel logisch. Salah Abdeslam is gepakt. De overgebleven terroristen zijn bang dat hij gaat praten dus nu wordt alles versneld in werking gezet. Waarschijnlijk gaat het in rap tempo mis.
is op de meeste Turkse luchthavens. En natuurlijk verschuift het het probleem alleen maar want je krijgt dan vaak een dichtgepakte mensenmassa bij de entree van de terminal.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Incheckbalies zijn vaak voor de beveiliging.
Op het vliegveld van Antalya (Turkije) ga je door de beveiliging op het moment dat je het vliegveld binnen gaat. Maar of dit nou de oplossing is..?
Her en der wat bloed tot nu toe.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:50 schreef heywoodu het volgende:
Yep, idd!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:49 schreef Ludachrist het volgende:
Kunnen die plaatjes niet even achter een spoiler ofzo, ik ben nog maar bij mijn eerste koffie.
American Airlines?twitter:ZoraSuleman twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:46:27Reports many injured after explosion at American Airlines check in area at Brussels airport pic via @tabagari https://t.co/DQ5WcCew81 reageer retweet
Wellicht compleet in shock?quote:
Bron?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoorde trouwens dat er nog meer bommen gevonden zijn.
Het houdt het niet tegen, meer beveiliging of meer politie of militairen op straat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zat ingangen hoogstens een rij met 20 man.
Lijkt mij een logisch doelwit voor terroristen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:51 schreef Braindead2000 het volgende:
American Airlines?twitter:ZoraSuleman twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:46:27Reports many injured after explosion at American Airlines check in area at Brussels airport pic via @tabagari https://t.co/DQ5WcCew81 reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:53 schreef Zorro het volgende:
Zijn er al mensen met de Belgische vlag op Facebook gesignaleerd?
Iedereen die daar juicht enkeltje Islamitisch staat, graag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:53 schreef Fylax het volgende:
Dat worden weer politieacties in Molenbeek.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:53 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht zelf niet zo zeer aan wraak, maar meer reputatieherstel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:29 schreef Frutsel het volgende:
was ook mijn eerste gedachte, wraak voor Abdeslam
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ussels-Airport.dhtml
Zou ik maar uitkijken voor verdachte pakketjes in de buurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik heb een american express, en nu?
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:56:31Vreselijk wat een leed. Onmiddellijk onze grenzen sluiten nu @MinPres ! https://t.co/rN9BfgUgpB reageer retweet
Getsie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]Lekker dan... geen zelfmoordaanslagen dus
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En die neger die er met iemand zijn bagage van door gaat
Geertquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:57 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:56:31Vreselijk wat een leed. Onmiddellijk onze grenzen sluiten nu @MinPres ! https://t.co/rN9BfgUgpB reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Helaas, er komen er alleen maar meer binnen. En de fascisten opereren tegenwoordig op links en zijn pro-islam.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Islam is geen etniciteit, maar het punt waarbij islamieten uitgezet of gedetineerd gaan worden komt steeds dichterbij, omdat "onze" volgevreten bestuurders nog steeds wegkijken en denken dat het "hun tijd wel zal duren". De problemen worden dan zo groot dat alleen fascisten het nog kunnen oplossen, of we worden allemaal aan de sharia onderworpen
Geloof je het zelf...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:56 schreef iBenny het volgende:
Hln.be meldt dat het mobiele netwerk eruit ligt door de drukte
Godverdomme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit helpt idd beter dan de grenzen sluiten :dquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:58 schreef Twiitch het volgende:
Zet maar een hele hoge muur om dat Molenbeek, checkpoints alles.
Greet weet de grenzen wel op te zoeken.quote:
Bron:quote:In de vertrekhal werd eerst geschoten, dan iets in het Arabisch geroepen. Pas daarna waren er twee ontploffingen. Dat melden verschillende getuigen.
Geert hoeft er tegenwoordig niks meer voor te doen.quote:
Goh, wat zouden ze toch geroepen hebben.quote:
Geertje flapdrolquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:57 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:livesquawk twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:58:55Belga News Agency Reporting That Shots Were Fired, Arabic Shouted Before 2 Explosions At Brussels Airport reageer retweet
die wijk had nooit zo mogen ontstaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:58 schreef Twiitch het volgende:
Zet maar een hele hoge muur om dat Molenbeek, checkpoints alles. Gazastrook in Brussel.
Alleen even dit soort aanslagen gebruiken voor eigen gewin en klaar is Geert.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Geert hoeft er tegenwoordig niks meer voor te doen.
Ik moest meteen hier aan denken:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:53 schreef Zorro het volgende:
Gewoon retweeten en de campagne zit er weer opquote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Alleen even dit soort aanslagen gebruiken voor eigen gewin en klaar is Geert.
Ja hoor Geert, gebruik het maar voor je propaganda.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:57 schreef Houtenbeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |