In Nederland betekent dat dat er 2 agenten op het perron lopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:07 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:R_Mul twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:49:17Na aanleiding van explosies op luchthaven Brussel zijn wij op #CentraalStation #Rotterdam extra alert op treinen van en naar Brussel. reageer retweet
Klopt maar het beleid wat nu gevoerd word met het idee hoe meer zielen hoe meer vreugd is totaal de andere kant van het verhaal. Wat ook niet realistisch is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet nog niks van de daders en hoe ze binnen zijn gekomen.
Je kunt naar veel oorzaken wijzen van terrorisme. Grenzen potdicht houden voor iedereen is geen optie. Het klinkt leuk voor zijn achterban, maar het is niet realistisch.
Want asfalt klinkt anders dan asphalt?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:07 schreef Operc het volgende:
[..]
Tarmac wordt soms ook gebruikt als benaming voor asfalt. Vinden ze mooier klinken in het Engels ofzo.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:08 schreef Mylene het volgende:
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.dat vond ik echt een bizarre fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk zijn ze dat ook op treinen met andere bestemmingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:07 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:R_Mul twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 08:49:17Na aanleiding van explosies op luchthaven Brussel zijn wij op #CentraalStation #Rotterdam extra alert op treinen van en naar Brussel. reageer retweet
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.Die lijkt (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) me niet dood hoor.
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.Volgens mij nog levend. Handen steken in de lucht, geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.Dat is toch geen lijk??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die lijkt () me niet dood hoor.
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.What the fuck, ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat de voorbijlopende man in shock is, niet raar na zo'n gebeurtenis...quote:
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.Ik weet weinig van deze dingen af hoor maar kan dat been zo wel staan als iemand niet meer leeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.is dat wel een lijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik denk dat de voorbijlopende man in shock is, niet raar na zo'n gebeurtenis...
Hmm, wilde aanstaande vrijdag met de trein vanuit Rotterdam naar Beussel. Misschien toch maar niet doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:07 schreef Schuimpjes het volgende:
Hij heeft ook een kussentje onder zijn hoofd, misschien is hij "slechts" zwaargewond...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik weet weinig van deze dingen af hoor maar kan dat been zo wel staan als iemand niet meer leeft?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik weet weinig van deze dingen af hoor maar kan dat been zo wel staan als iemand niet meer leeft?
Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hmm, wilde aanstaande vrijdag met de trein vanuit Rotterdam naar Beussel. Misschien toch maar niet doen.
Zakenreiziger loopt lijk voorbij.Je moet je door terroristische aanslagen niet van de wijs laten brengen. Gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Die leeft nog. Een lijk ligt niet met een knie hoger dan de andere.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:09 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Volgens mij nog levend. Handen steken in de lucht, geloof ik.
twitter:AP twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:09:17BREAKING: Brussels airport official says all flights canceled and flights being diverted reageer retweet
Waarom niet? Wat is de kans op 2x in een week op dezelfde plaats?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hmm, wilde aanstaande vrijdag met de trein vanuit Rotterdam naar Beussel. Misschien toch maar niet doen.
Het hoofd koel houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je moet je door terroristische aanslagen niet van de wijs laten brengen. Gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |