Nahja beter als angstig binnen zitten toch, maar zal wel vooral voor Facebook zijn, net zo als het selfiegenot met de MH17 rouwstoetquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen plek voor nuance in het Pauwtopic
Je bent toch te dom voor woorden als je met zijn duizenden bij elkaar gaat staan om te hippieën als mensen grote groepen targetten? Dan zeg ik het maar wat hard, als men dan wakker wordt en niet zo dom doet
Een maffiamaatje met een woody voor allochtonen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:13 schreef Coco98 het volgende:
Ik mis een type Peter R. de Vries aan deze tafel.
Smakeloos zijn die berichten en foto's op facebook, instagram, twitter en weet ik veel om er maar een beetje bij te horen. Of mensen die opeens sympathie hebben door daar te gaan staan terwijl ze parijs alweer vergeten zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:11 schreef svann het volgende:
Beetje erg smakeloos, die opmerkingen hier.
Wat zou daar mis mee zijn? Wellicht een stage, kan ook nogquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Werken 17-jarige meisjes tegenwoordig al bij de VRT?
Er is wel een verschil tussen niet meer buiten komen en nu in reactie op terrorisme met zijn allen stoepkrijten tegen ISquote:
Vind ik ook hysterie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen niet meer buiten komen en nu in reactie op terrorisme met zijn allen stoepkrijten tegen IS
Pauw gaat het merken vanavondquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die neemt hem zo droog in de bips hoor.
Vanmorgen al door mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er al opmerkingen gemaakt over de bom in de metro die om 9:11 afging?
9 november, never forget.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
BNW -> is een paar deurtjes verderquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben niet zo van die theorieën. Heb NWS en dergelijke ook lekker links laten liggenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In haar poep.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die neemt hem zo droog in de bips hoor.
Om 10:28:22 zakte de terminal in. Gewoonquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stoepkrijten tegen IS is toch prachtig. Lekker knus met zijn allen op een pleintje. Vliesdekentje erbij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen niet meer buiten komen en nu in reactie op terrorisme met zijn allen stoepkrijten tegen IS
O My Gawd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spontaan kotsneigingen net zoals dat ze dat lied gingen zingen voor die vluchtelingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stoepkrijten tegen IS is toch prachtig. Lekker knus met zijn allen op een pleintje. Vliesdekentje erbij.
Daar heb je ex-mod Lavenderr die daar mensen op hun plek zet, dus ik hou me daar gedeisd.quote:
Benno L heeft ook een prachtige dag gehad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stoepkrijten tegen IS is toch prachtig. Lekker knus met zijn allen op een pleintje. Vliesdekentje erbij.
Die duivelse haartbaarden zitten ze nu keihard uit te lachen voor de TV.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar heb je ex-mod Lavenderr die daar mensen op hun plek zet, dus ik hou me daar gedeisd.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Spontaan kotsneigingen net zoals dat ze dat lied gingen zingen voor die vluchtelingen.
Jij bent weeeeeeeelkom, welkom in mijn land.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Spontaan kotsneigingen net zoals dat ze dat lied gingen zingen voor die vluchtelingen.
Ze kwamen uit Alphen...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef Paxcon het volgende:
Waarom gillen die mensen zo
doe even rustig
Oké ik geef toe dat ik daar voor het eerst 2 posts heb gemaakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit.
Goed om te zien dat hier geen BNW gekkies zitten.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel erg esthetisch die metro beelden.
Mohammed's kat. Zodra je de in doos kijkt ontploft ie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Terroristen plegen aanslagen om de tijd te versnellen?
Die hebben geen kwantummechanica gestudeerd dan.
Oh nee héquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oké ik geef toe dat ik daar voor het eerst 2 posts heb gemaakt.
Metro heeft meestal een benedenleidingquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de bovenleiding vast pakt?
Dit is gewoon lachwekkendquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oké ik geef toe dat ik daar voor het eerst 2 posts heb gemaakt.
''Nee, in 100 steden met stoepkrijtende hippies hebben we geen zin. Nee, forget it''.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die duivelse haartbaarden zitten ze nu keihard uit te lachen voor de TV.
Nee, mooi.quote:
Dat belgenmeisjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:20 schreef Zipportal het volgende:
De metro was ongedeerd. Alsof het een levend ding is.
Belgen.
Een autist aan tafel bij Pauw lijkt me geen goed ideequote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Ze hadden ook net zo goed iemand kunnen neerzetten die het hele gebeuren via FOK! heeft gevolgd. Ook best interessant.
Sooow.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoeveel kinderen schrijven ze im België nu af als opgeblazen maar zitten ondertussen in een kelder te Wallonie?
Die reactie ook;quote:
Nee, Mani. Jij komt niet aan tafel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Ze hadden ook net zo goed iemand kunnen neerzetten die het hele gebeuren via FOK! heeft gevolgd. Ook best interessant.
Ik wacht de uitnodigingen afquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |