Nahja beter als angstig binnen zitten toch, maar zal wel vooral voor Facebook zijn, net zo als het selfiegenot met de MH17 rouwstoetquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen plek voor nuance in het Pauwtopic
Je bent toch te dom voor woorden als je met zijn duizenden bij elkaar gaat staan om te hippieën als mensen grote groepen targetten? Dan zeg ik het maar wat hard, als men dan wakker wordt en niet zo dom doet
Een maffiamaatje met een woody voor allochtonen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:13 schreef Coco98 het volgende:
Ik mis een type Peter R. de Vries aan deze tafel.
Smakeloos zijn die berichten en foto's op facebook, instagram, twitter en weet ik veel om er maar een beetje bij te horen. Of mensen die opeens sympathie hebben door daar te gaan staan terwijl ze parijs alweer vergeten zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:11 schreef svann het volgende:
Beetje erg smakeloos, die opmerkingen hier.
Wat zou daar mis mee zijn? Wellicht een stage, kan ook nogquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Werken 17-jarige meisjes tegenwoordig al bij de VRT?
Er is wel een verschil tussen niet meer buiten komen en nu in reactie op terrorisme met zijn allen stoepkrijten tegen ISquote:
Vind ik ook hysterie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen niet meer buiten komen en nu in reactie op terrorisme met zijn allen stoepkrijten tegen IS
Pauw gaat het merken vanavondquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die neemt hem zo droog in de bips hoor.
Vanmorgen al door mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er al opmerkingen gemaakt over de bom in de metro die om 9:11 afging?
9 november, never forget.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
BNW -> is een paar deurtjes verderquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |