Want in Spanje is geen cultuur?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:11 schreef Xaobotnik het volgende:
Naar Spanje op vakantie gaan na je 16e
Je bent nooit te oud voor zuipvakanties.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:11 schreef Xaobotnik het volgende:
Cultuurbarbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:11 schreef Xaobotnik het volgende:
Excuus Haags. Op de een of andere manier raakt het mij niet enorm, vergelijkbaar met de Turkse aanslagenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het mag best wat ingetogener na deze inktzwarte dag.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:13 schreef Coco98 het volgende:
Ik mis een type Peter R. de Vries aan deze tafel.
Jihadexpert Peterquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:13 schreef Coco98 het volgende:
Jij komt al niet meer buiten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Die lui maken van zichzelf een wandelende schietschijf, is wachten tot er iets gebeurt.
Nahja beter als angstig binnen zitten toch, maar zal wel vooral voor Facebook zijn, net zo als het selfiegenot met de MH17 rouwstoetquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen plek voor nuance in het Pauwtopic
Je bent toch te dom voor woorden als je met zijn duizenden bij elkaar gaat staan om te hippieën als mensen grote groepen targetten? Dan zeg ik het maar wat hard, als men dan wakker wordt en niet zo dom doet
Een maffiamaatje met een woody voor allochtonen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:13 schreef Coco98 het volgende:
Smakeloos zijn die berichten en foto's op facebook, instagram, twitter en weet ik veel om er maar een beetje bij te horen. Of mensen die opeens sympathie hebben door daar te gaan staan terwijl ze parijs alweer vergeten zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:11 schreef svann het volgende:
Beetje erg smakeloos, die opmerkingen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |