Ik ben niet zo van die theorieën. Heb NWS en dergelijke ook lekker links laten liggenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er al opmerkingen gemaakt over de bom in de metro die om 9:11 afging?
In haar poep.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die neemt hem zo droog in de bips hoor.
Om 10:28:22 zakte de terminal in. Gewoonquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stoepkrijten tegen IS is toch prachtig. Lekker knus met zijn allen op een pleintje. Vliesdekentje erbij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen niet meer buiten komen en nu in reactie op terrorisme met zijn allen stoepkrijten tegen IS
O My Gawd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spontaan kotsneigingen net zoals dat ze dat lied gingen zingen voor die vluchtelingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stoepkrijten tegen IS is toch prachtig. Lekker knus met zijn allen op een pleintje. Vliesdekentje erbij.
Daar heb je ex-mod Lavenderr die daar mensen op hun plek zet, dus ik hou me daar gedeisd.quote:
Benno L heeft ook een prachtige dag gehad.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stoepkrijten tegen IS is toch prachtig. Lekker knus met zijn allen op een pleintje. Vliesdekentje erbij.
Die duivelse haartbaarden zitten ze nu keihard uit te lachen voor de TV.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar heb je ex-mod Lavenderr die daar mensen op hun plek zet, dus ik hou me daar gedeisd.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Spontaan kotsneigingen net zoals dat ze dat lied gingen zingen voor die vluchtelingen.
Jij bent weeeeeeeelkom, welkom in mijn land.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Spontaan kotsneigingen net zoals dat ze dat lied gingen zingen voor die vluchtelingen.
Ze kwamen uit Alphen...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef Paxcon het volgende:
Waarom gillen die mensen zo
doe even rustig
Oké ik geef toe dat ik daar voor het eerst 2 posts heb gemaakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit.
Goed om te zien dat hier geen BNW gekkies zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |