Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel erg esthetisch die metro beelden.
Mohammed's kat. Zodra je de in doos kijkt ontploft ie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Terroristen plegen aanslagen om de tijd te versnellen?
Die hebben geen kwantummechanica gestudeerd dan.
Oh nee héquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oké ik geef toe dat ik daar voor het eerst 2 posts heb gemaakt.
Metro heeft meestal een benedenleidingquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de bovenleiding vast pakt?
Dit is gewoon lachwekkendquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oké ik geef toe dat ik daar voor het eerst 2 posts heb gemaakt.
''Nee, in 100 steden met stoepkrijtende hippies hebben we geen zin. Nee, forget it''.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die duivelse haartbaarden zitten ze nu keihard uit te lachen voor de TV.
Nee, mooi.quote:
Dat belgenmeisjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:20 schreef Zipportal het volgende:
De metro was ongedeerd. Alsof het een levend ding is.
Belgen.
Een autist aan tafel bij Pauw lijkt me geen goed ideequote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Ze hadden ook net zo goed iemand kunnen neerzetten die het hele gebeuren via FOK! heeft gevolgd. Ook best interessant.
Sooow.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoeveel kinderen schrijven ze im België nu af als opgeblazen maar zitten ondertussen in een kelder te Wallonie?
Die reactie ook;quote:
Nee, Mani. Jij komt niet aan tafel.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Ze hadden ook net zo goed iemand kunnen neerzetten die het hele gebeuren via FOK! heeft gevolgd. Ook best interessant.
Ik wacht de uitnodigingen afquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
met name in NWSquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Er zitten toch ook wel eens downies?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Een autist aan tafel bij Pauw lijkt me geen goed idee
Abedquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind zo'n verhaal van een slachtoffer (of iemand die erbij was) voor een keertje wel interessant. Moet niet de overhand nemen, neequote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit allemaal niet zo boeiend. Laten we het hebben over de oorzaken van het probleem en mogelijke oplossingen.
duivelsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die duivelse haartbaarden zitten ze nu keihard uit te lachen voor de TV.
Heb je wel naar die Vlaamsche op Nieuwsuur gekeken? Die vertelde verhalen over losgerukte baarmoeders.quote:
Nou ja, we zijn er alweer een kwartier mee bezigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind zo'n verhaal van een slachtoffer (of iemand die erbij was) voor een keertje wel interessant. Moet niet de overhand nemen, nee
Ze liken bijna alles op facebook.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Kinderen kijken vaak heel anders tegen lijken aan, vinden alles normaal.
Nee, dan val ik wel afquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We zeiden net dat een autist aan tafel niet zo veel zin had.
Ik zou dan net doen of mijn telefoon ging en dan keihard door de studio schreeuwen: HALLO HIER DE POLITIE HAHA HIER DE BRANDWEER! En dan keihard de studio uit stormen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Mani. Jij komt niet aan tafel.
Middagje meelopen in de snijzaal, niets mis meequote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Kinderen kijken vaak heel anders tegen lijken aan, vinden alles normaal.
Met een leuk gifje?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:24 schreef tjaptjoep het volgende:
Deze Homo gaan ze nog wel terugpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |