Ik zeg toch ook niet dat hij dat isquote:Op maandag 21 maart 2016 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is een jihadist , geen deskundige
Peter R de Vries is jihad-deskundigequote:Op maandag 21 maart 2016 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is een jihadist , geen deskundige
Hij is pas nog opgepakt.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:11 schreef Monolith het volgende:
Was dit niet die expert die recentelijk nog in opspraak raakte of was dat een andere?
Klaas is wel een toffe VVDer. Ard is dan weer het schoolvoorbeeld van alles wat er mis is met die partij.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Klaas vind ik wel een lollig ventje
De eerste keer was voldoendequote:Op maandag 21 maart 2016 23:15 schreef Joezi het volgende:
Dijkhoff, heb jij een masker op?!!?
Oh nee het is je rechtsche hondekop!!!!
Heb jij ook zo'n hekel aan die club de VVD?quote:
Deportatie is een rechtsche hobby! Vraag maar aan je grootouders!quote:Op maandag 21 maart 2016 23:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Rechtse ''rat'' die linkse hobby's uitvoert
De ware aard van de negroïde man.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n hekel aan die club de VVD?
Schop ze in hun kloten en pak dan snel hun portemonnee
Want het leven duurt maar even..
Alle VVD-ers aan het........
Ik zal het eens aan Lenin vragenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deportatie is een rechtsche hobby! Vraag maar aan je grootouders!
Vluchtelingen laten overvliegen is toch echt iets anders als deporterenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deportatie is een rechtsche hobby! Vraag maar aan je grootouders!
Rechtsch dictoriraal communisme, weeds er maar trots op en buig voor je koning.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan Lenin vragen
Ik zou haar niet doen.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Floortje ziet er wel een stuk ouder uit trouwens.
Dan wie?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hij blies hier wel eens stoom af onder een alwetend account, maar dat mocht ook niet batenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel te doen met Klaas, al maandenlang komt alle negativiteit op zijn bordje.
weedsquote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rechtsch dictoriraal communisme, weeds er maar trots op en buig voor je koning.
Zou Dijkhof Feyenoordfan zijnquote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij blies hier wel eens stoom af onder een alwetend account, maar dat mocht ook niet baten
Gebruinde huid he. (no racismus)quote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dat was een act. Niemand kan natuurlijk werkelijk fan zijn van dat wanstaltige hoopjequote:
barney.gifquote:Op maandag 21 maart 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was een act. Niemand kan natuurlijk werkelijk fan zijn van dat wanstaltige hoopje
Dijkhof is walgelijk genoeg hiervoor.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was een act. Niemand kan natuurlijk werkelijk fan zijn van dat wanstaltige hoopje
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
piccas?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die chick naast Floortje stond gisteren in d'r blote tetten voor de camera op NPO2
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij weet het zelf alleen nog niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stiekem ben jij ook fan van voetbal, Pascalus
Meer dan jouquote:Op maandag 21 maart 2016 23:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee jij hebt er verstand van met je FOK! ervaringen
Goeie framingquote:Op maandag 21 maart 2016 23:27 schreef Coco98 het volgende:
Ze hebben het snugger volk weer uitgekozen hoor.
Stuur de Syriers met een backpack naar Nepalquote:Op maandag 21 maart 2016 23:25 schreef Coco98 het volgende:
Floortje is de belichaming van alle naïeve jonge blonde reisbewijs meisjes.
Mooie beelden.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Oke buitenwijk van Damascus, maar wel gelikt gefilmd.
Gewoon naar Mordor, zeg dat als ze de ring in de vulkaan gooien ze een huis + nationaliteit en uitkering krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stuur de Syriers met een backpack naar Nepal
Misschien is "aardbeienyoghurt" een codewoord voor iets anders.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Paxcon is overigens erg lang bezig met het pakken van aardbeienyoghurt
Soms kan het even duren om aan yoghurt te komen.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:28 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien is "aardbeienyoghurt" een codewoord voor iets anders.
Vieze mannetjesquote:Op maandag 21 maart 2016 23:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Soms kan het even duren om aan yoghurt te komen.
Welterustenquote:
Al die demonstranten die deze problematiek belichten vanuit het perspectief van 18e eeuwse verlichtingsfilosofen krijgen weer geen spreektijd.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:28 schreef Pascalus het volgende:
Ah, het is weer tijd om debiele Nederlanders die over vluchtelingen praten in beeld te brengen bij Pauw. Doen ze normaal nooit.
Drones maken een hele nieuwe vorm van oorlogsjournalistiek mogelijk.quote:
Landverrader.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:31 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik word er een beetje moe van dat er sprake is van een soort omgekeerde correctheid, dat je telkens maar weer moet zeggen dat het om 'bezorgde' mensen gaat en dat je 'begrip' moet hebben voor de buurtbewoners.
Zeg gewoon wat het zijn; rascistische tokkies.
Hij is heerlijk droogquote:Op maandag 21 maart 2016 23:31 schreef Slobeend het volgende:
Dijkstra heeft een heerlijk droog hoofd.
Ik heb het nog steeds niet gedaan, maar nu echt!quote:Op maandag 21 maart 2016 23:28 schreef Tagliano het volgende:
"Gedurfd" en "Confronterend" noemen we dat.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:31 schreef Slobeend het volgende:
Dijkstra heeft een heerlijk droog uitdrukkingsloos hoofd.
Dit is, in de context van eerdere posts, echt een zeer smerig berichtquote:Op maandag 21 maart 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet gedaan, maar nu echt!
Floortje heeft in de hete studio haar motorjasje aan, Hells Angela?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Floortje kan haar bloed ook wel drinken
Eigenlijk jammer dat Vd Vlies niet aan tafel zit; had het allemaal nog net iets ongemakkelijker gemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:33 schreef gosschalks het volgende:
Heerlijk, al die ongemakkelijke blikken
Zal me niets verbazen. Hij praat een hoop goed...quote:Op maandag 21 maart 2016 23:11 schreef Monolith het volgende:
Was dit niet die expert die recentelijk nog in opspraak raakte of was dat een andere?
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat Vd Vlies niet aan tafel zit; had het allemaal nog net iets ongemakkelijker gemaakt.
Laat het stralen als waarschuwing voor de mensheid.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Laten we dit gesprek maar gewoon afkappen. Weg ermee, opdoeken die boel, uit dat licht
Dat zou best kunnen ja.quote:
De Chinese schommel kan van zolder worden gehaald.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:35 schreef gosschalks het volgende:
Kinky shit going on on that boat tonight
Ik zei jaren 50 op basis van uiterlijk, maar het is nog erger jaquote:
Laten we het op jaren 40 gooienquote:Op maandag 21 maart 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zei jaren 50 op basis van uiterlijk, maar het is nog erger ja
Sommige mensen hier zijn zeer ordinairquote:Op maandag 21 maart 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is, in de context van eerdere posts, echt een zeer smerig bericht
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:38 schreef Coco98 het volgende:
De dagelijkse Trump-bash.
Waar is de bingo kaart.
Te oud, daar zijn de stagaires ex hoofddoek voor.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze hoopt vannacht op Pauw te zitten volgens mij.
Daar hebben wij maling aan. Als jij die ietwat dikkige witte vloeistof met een smaakje maar lekker naar binnen werkt!quote:Op maandag 21 maart 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sommige mensen hier zijn zeer ordinair
Ik geniet daar met volle teugen vanquote:Op maandag 21 maart 2016 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar hebben wij maling aan. Als jij die ietwat dikkige witte vloeistof met een smaakje maar lekker naar binnen werkt!
twitter:ElFlitso twitterde op maandag 21-03-2016 om 23:39:12Kinderachtige muts die Stella.....we halen de zweep erover. Kijken of dat bekkie nog zo groot blijft :-))) #pauw reageer retweet
Dat zou ergens mooi zijn, want dan heb ik haar stem mooi kunnen afstompen. Blijkbaar heb je ongelijkquote:
sowquote:Op maandag 21 maart 2016 23:42 schreef starla het volgende:
Hey, Floor heeft een perifere aangezichtsverlamming gehad rechts.
Wat een scheve kop heeft ze nu, en ze was al niet moeders mooiste...
Dat was in die context volledig juist.quote:
3000 uur in paint:quote:Op maandag 21 maart 2016 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In gedachten vliegt hij middels Flight Simulator duizenden Syriërs naar Almere.
Daar zou ik het wel op kunnen, ware het niet dat ik FOK!er ben en dus nooit in die positie zal komenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel mooi.
Luxerobots zal haar neus wel weer te groot vinden.
Ze is mooi en heeft een grote gok.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel mooi.
En ze rijdt motor.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel mooi.
Mwah, bij gebrek aan beterquote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel mooi.
Ze bedoelde toch dat ze twitter enger dan hem vond? Enger dan jij, dus. Niet enger dan jou?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef starla het volgende:
[..]
Dat was in die context volledig juist.
Gewoon homo wordenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zou ik het wel op kunnen, ware het niet dat ik FOK!er ben en dus nooit in die positie zal komen
Mooi inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel mooi.
Dan zet je er "voor" voor.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef starla het volgende:
[..]
Ik was banger voor ... dan (voor) jou.
Dan is het wellicht iets makkelijker de studiekosten rond te krijgen, jaquote:
Die zou ik wel willen neuken.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel mooi.
Dus dit is die wijvennijd waar die schrijfster het net over had.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:42 schreef starla het volgende:
Hey, Floor heeft een perifere aangezichtsverlamming gehad rechts.
Wat een scheve kop heeft ze nu, en ze was al niet moeders mooiste...
Dat is dan ook alleen juist als je er "voor" bij zet. Als je dat niet zegt, is ze banger dan Pauw, dan hij.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef starla het volgende:
[..]
Ik was banger voor ... dan (voor) jou.
Lees m'n edit maar.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is dan ook alleen juist als je er voor bij zet. Als je dat niet zegt, is ze banger dan Pauw, dan hij.
Nou nou nou, je lijkt die blonde del wel die straks op Pauw hoopt te kruipen.quote:
Oftewel: of ze is het woord "voor" vergeten of ze gebruikt jij/jou verkeerd. Niet goed, in ieder gevalquote:
Jij zou Jeroen ook niet uit je bed trappen hoor!quote:Op maandag 21 maart 2016 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou nou nou, je lijkt die blonde del wel die straks op Pauw hoopt te kruipen.
Dat zou niemand doen, aldus Jeroenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij zou Jeroen ook niet uit je bed trappen hoor!
Waarvan akte.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk wel dat zij wat slimmer is als jij
Kicken baitquote:Op maandag 21 maart 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
*slimmerderquote:Op maandag 21 maart 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
'Voor' kan prima weggelaten worden, geen enkel probleem.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oftewel: of ze is het woord "voor" vergeten of ze gebruikt jij/jou verkeerd. Niet goed, in ieder geval
Niet mijn type, maar hij zal vast wat trucjes kunnen ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij zou Jeroen ook niet uit je bed trappen hoor!
Op zijn minst onduidelijk taalgebruik/verwijzing, danquote:Op maandag 21 maart 2016 23:49 schreef starla het volgende:
[..]
'Voor' kan prima weggelaten worden, geen enkel probleem.
Net als 'aan'.
Ik geef hun een boek
Dat is hun geen probleem
Die is wel een stuk lelijkerquote:Op maandag 21 maart 2016 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ze lijkt wel een beetje teveel op Sanne Wallis de Vries. Cannot unsee.
Leuke stroman.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:49 schreef starla het volgende:
[..]
'Voor' kan prima weggelaten worden, geen enkel probleem.
Net als 'aan'.
Ik geef hun een boek
Dat is hun geen probleem
Hij schijnt de koning te zijn van de cleveland steamrollerquote:Op maandag 21 maart 2016 23:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet mijn type, maar hij zal vast wat trucjes kunnen ja.
Akkoordquote:Op maandag 21 maart 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zijn minst onduidelijk taalgebruik/verwijzing, dan
Zij heeft wel puffy nipples hoorde ikquote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef gosschalks het volgende:
Die opgedroogde theezakjes van Floortje zou ik al helemaal niet willen zien
Ik haal de verkleedkist van zolderquote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Ze wilgen keihard genaaid worden door hordes wilde indianen.
Iesch Haramquote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef Confetti het volgende:
De jihadist aan tafel gaf haar een echte 'vieze hoer' blik.
Dat zijn de noodknoppen.quote:
Tfoe kk hoerquote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef Confetti het volgende:
De jihadist aan tafel gaf haar een echte 'vieze hoer' blik.
Een stroman omdat ik hét schoolvoorbeeld geef van voorzetsels die weggelaten kunnen worden, naar aanleiding van iemand die beweert dat één der desbetreffende voorzetsels wordt weggelaten foutief is?quote:
Ja want het kon niet worden weggelaten met wat er bedoeld werd.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:53 schreef starla het volgende:
[..]
Een stroman omdat ik hét schoolvoorbeeld geef van voorzetsels die weggelaten kunnen worden, naar aanleiding van iemand die beweert dat één der desbetreffende voorzetsels wordt weggelaten foutief is?
Dasnappiknie
bedoeld*quote:Op maandag 21 maart 2016 23:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja want het kon niet worden weggelaten met wat er bedoelt werd.
Dat heet plagen, normaal gedrag voor de mannetjespauw eer hij gaat paren met het willekeurige uitgekozen slachtoffer.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:55 schreef richolio het volgende:
Echt jonge, die vrouw zegt dat ze bang is voor de tweets en Pauw zegt meteen dat de redactie ze gaat opzoeken
Echt een matige upgrade danquote:
Neen, schrijf aub een brief naar die dikke van Dale gozer en val me niet verder lastig met niet opportune wijsneuzerij.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoe het gebruikt was, was gewoon fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |