Hij is heerlijk droogquote:Op maandag 21 maart 2016 23:31 schreef Slobeend het volgende:
Dijkstra heeft een heerlijk droog hoofd.
Ik heb het nog steeds niet gedaan, maar nu echt!quote:Op maandag 21 maart 2016 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Paxcon is overigens erg lang bezig met het pakken van aardbeienyoghurt
"Gedurfd" en "Confronterend" noemen we dat.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:31 schreef Slobeend het volgende:
Dijkstra heeft een heerlijk droog uitdrukkingsloos hoofd.
Dit is, in de context van eerdere posts, echt een zeer smerig berichtquote:Op maandag 21 maart 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet gedaan, maar nu echt!
Floortje heeft in de hete studio haar motorjasje aan, Hells Angela?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Floortje kan haar bloed ook wel drinken
Eigenlijk jammer dat Vd Vlies niet aan tafel zit; had het allemaal nog net iets ongemakkelijker gemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:33 schreef gosschalks het volgende:
Heerlijk, al die ongemakkelijke blikken
Zal me niets verbazen. Hij praat een hoop goed...quote:Op maandag 21 maart 2016 23:11 schreef Monolith het volgende:
Was dit niet die expert die recentelijk nog in opspraak raakte of was dat een andere?
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat Vd Vlies niet aan tafel zit; had het allemaal nog net iets ongemakkelijker gemaakt.
Laat het stralen als waarschuwing voor de mensheid.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Laten we dit gesprek maar gewoon afkappen. Weg ermee, opdoeken die boel, uit dat licht
Dat zou best kunnen ja.quote:
De Chinese schommel kan van zolder worden gehaald.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:35 schreef gosschalks het volgende:
Kinky shit going on on that boat tonight
Ik zei jaren 50 op basis van uiterlijk, maar het is nog erger jaquote:
Laten we het op jaren 40 gooienquote:Op maandag 21 maart 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zei jaren 50 op basis van uiterlijk, maar het is nog erger ja
Sommige mensen hier zijn zeer ordinairquote:Op maandag 21 maart 2016 23:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is, in de context van eerdere posts, echt een zeer smerig bericht
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:38 schreef Coco98 het volgende:
De dagelijkse Trump-bash.
Waar is de bingo kaart.
Te oud, daar zijn de stagaires ex hoofddoek voor.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze hoopt vannacht op Pauw te zitten volgens mij.
Daar hebben wij maling aan. Als jij die ietwat dikkige witte vloeistof met een smaakje maar lekker naar binnen werkt!quote:Op maandag 21 maart 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sommige mensen hier zijn zeer ordinair
Ik geniet daar met volle teugen vanquote:Op maandag 21 maart 2016 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar hebben wij maling aan. Als jij die ietwat dikkige witte vloeistof met een smaakje maar lekker naar binnen werkt!
twitter:ElFlitso twitterde op maandag 21-03-2016 om 23:39:12Kinderachtige muts die Stella.....we halen de zweep erover. Kijken of dat bekkie nog zo groot blijft :-))) #pauw reageer retweet
Dat zou ergens mooi zijn, want dan heb ik haar stem mooi kunnen afstompen. Blijkbaar heb je ongelijkquote:
sowquote:Op maandag 21 maart 2016 23:42 schreef starla het volgende:
Hey, Floor heeft een perifere aangezichtsverlamming gehad rechts.
Wat een scheve kop heeft ze nu, en ze was al niet moeders mooiste...
Dat was in die context volledig juist.quote:
3000 uur in paint:quote:Op maandag 21 maart 2016 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In gedachten vliegt hij middels Flight Simulator duizenden Syriërs naar Almere.
Daar zou ik het wel op kunnen, ware het niet dat ik FOK!er ben en dus nooit in die positie zal komenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel mooi.
Luxerobots zal haar neus wel weer te groot vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |