De eerste keer was voldoendequote:Op maandag 21 maart 2016 23:15 schreef Joezi het volgende:
Dijkhoff, heb jij een masker op?!!?
Oh nee het is je rechtsche hondekop!!!!
Heb jij ook zo'n hekel aan die club de VVD?quote:
Deportatie is een rechtsche hobby! Vraag maar aan je grootouders!quote:Op maandag 21 maart 2016 23:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Rechtse ''rat'' die linkse hobby's uitvoert
De ware aard van de negroïde man.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n hekel aan die club de VVD?
Schop ze in hun kloten en pak dan snel hun portemonnee
Want het leven duurt maar even..
Alle VVD-ers aan het........
Ik zal het eens aan Lenin vragenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deportatie is een rechtsche hobby! Vraag maar aan je grootouders!
Vluchtelingen laten overvliegen is toch echt iets anders als deporterenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deportatie is een rechtsche hobby! Vraag maar aan je grootouders!
Rechtsch dictoriraal communisme, weeds er maar trots op en buig voor je koning.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan Lenin vragen
Ik zou haar niet doen.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Floortje ziet er wel een stuk ouder uit trouwens.
Dan wie?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hij blies hier wel eens stoom af onder een alwetend account, maar dat mocht ook niet batenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel te doen met Klaas, al maandenlang komt alle negativiteit op zijn bordje.
weedsquote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rechtsch dictoriraal communisme, weeds er maar trots op en buig voor je koning.
Zou Dijkhof Feyenoordfan zijnquote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij blies hier wel eens stoom af onder een alwetend account, maar dat mocht ook niet baten
Gebruinde huid he. (no racismus)quote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dat was een act. Niemand kan natuurlijk werkelijk fan zijn van dat wanstaltige hoopjequote:
barney.gifquote:Op maandag 21 maart 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was een act. Niemand kan natuurlijk werkelijk fan zijn van dat wanstaltige hoopje
Dijkhof is walgelijk genoeg hiervoor.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was een act. Niemand kan natuurlijk werkelijk fan zijn van dat wanstaltige hoopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |