Ze is mooi en heeft een grote gok.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel mooi.
Luxerobots zal haar neus wel weer te groot vinden.
En ze rijdt motor.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel mooi.
Mwah, bij gebrek aan beterquote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel mooi.
Ze bedoelde toch dat ze twitter enger dan hem vond? Enger dan jij, dus. Niet enger dan jou?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef starla het volgende:
[..]
Dat was in die context volledig juist.
Gewoon homo wordenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zou ik het wel op kunnen, ware het niet dat ik FOK!er ben en dus nooit in die positie zal komen
Mooi inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel mooi.
Dan zet je er "voor" voor.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef starla het volgende:
[..]
Ik was banger voor ... dan (voor) jou.
Dan is het wellicht iets makkelijker de studiekosten rond te krijgen, jaquote:
Die zou ik wel willen neuken.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel mooi.
Dus dit is die wijvennijd waar die schrijfster het net over had.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:42 schreef starla het volgende:
Hey, Floor heeft een perifere aangezichtsverlamming gehad rechts.
Wat een scheve kop heeft ze nu, en ze was al niet moeders mooiste...
Dat is dan ook alleen juist als je er "voor" bij zet. Als je dat niet zegt, is ze banger dan Pauw, dan hij.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:43 schreef starla het volgende:
[..]
Ik was banger voor ... dan (voor) jou.
Lees m'n edit maar.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is dan ook alleen juist als je er voor bij zet. Als je dat niet zegt, is ze banger dan Pauw, dan hij.
Nou nou nou, je lijkt die blonde del wel die straks op Pauw hoopt te kruipen.quote:
Oftewel: of ze is het woord "voor" vergeten of ze gebruikt jij/jou verkeerd. Niet goed, in ieder gevalquote:
Jij zou Jeroen ook niet uit je bed trappen hoor!quote:Op maandag 21 maart 2016 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou nou nou, je lijkt die blonde del wel die straks op Pauw hoopt te kruipen.
Dat zou niemand doen, aldus Jeroenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij zou Jeroen ook niet uit je bed trappen hoor!
Waarvan akte.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk wel dat zij wat slimmer is als jij
Kicken baitquote:Op maandag 21 maart 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
*slimmerderquote:Op maandag 21 maart 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
'Voor' kan prima weggelaten worden, geen enkel probleem.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oftewel: of ze is het woord "voor" vergeten of ze gebruikt jij/jou verkeerd. Niet goed, in ieder geval
Niet mijn type, maar hij zal vast wat trucjes kunnen ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij zou Jeroen ook niet uit je bed trappen hoor!
Op zijn minst onduidelijk taalgebruik/verwijzing, danquote:Op maandag 21 maart 2016 23:49 schreef starla het volgende:
[..]
'Voor' kan prima weggelaten worden, geen enkel probleem.
Net als 'aan'.
Ik geef hun een boek
Dat is hun geen probleem
Die is wel een stuk lelijkerquote:Op maandag 21 maart 2016 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ze lijkt wel een beetje teveel op Sanne Wallis de Vries. Cannot unsee.
Leuke stroman.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:49 schreef starla het volgende:
[..]
'Voor' kan prima weggelaten worden, geen enkel probleem.
Net als 'aan'.
Ik geef hun een boek
Dat is hun geen probleem
Hij schijnt de koning te zijn van de cleveland steamrollerquote:Op maandag 21 maart 2016 23:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet mijn type, maar hij zal vast wat trucjes kunnen ja.
Akkoordquote:Op maandag 21 maart 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zijn minst onduidelijk taalgebruik/verwijzing, dan
Zij heeft wel puffy nipples hoorde ikquote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef gosschalks het volgende:
Die opgedroogde theezakjes van Floortje zou ik al helemaal niet willen zien
Ik haal de verkleedkist van zolderquote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Ze wilgen keihard genaaid worden door hordes wilde indianen.
Iesch Haramquote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef Confetti het volgende:
De jihadist aan tafel gaf haar een echte 'vieze hoer' blik.
Dat zijn de noodknoppen.quote:
Tfoe kk hoerquote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef Confetti het volgende:
De jihadist aan tafel gaf haar een echte 'vieze hoer' blik.
Een stroman omdat ik hét schoolvoorbeeld geef van voorzetsels die weggelaten kunnen worden, naar aanleiding van iemand die beweert dat één der desbetreffende voorzetsels wordt weggelaten foutief is?quote:
Ja want het kon niet worden weggelaten met wat er bedoeld werd.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:53 schreef starla het volgende:
[..]
Een stroman omdat ik hét schoolvoorbeeld geef van voorzetsels die weggelaten kunnen worden, naar aanleiding van iemand die beweert dat één der desbetreffende voorzetsels wordt weggelaten foutief is?
Dasnappiknie
bedoeld*quote:Op maandag 21 maart 2016 23:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja want het kon niet worden weggelaten met wat er bedoelt werd.
Dat heet plagen, normaal gedrag voor de mannetjespauw eer hij gaat paren met het willekeurige uitgekozen slachtoffer.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:55 schreef richolio het volgende:
Echt jonge, die vrouw zegt dat ze bang is voor de tweets en Pauw zegt meteen dat de redactie ze gaat opzoeken
Echt een matige upgrade danquote:
Neen, schrijf aub een brief naar die dikke van Dale gozer en val me niet verder lastig met niet opportune wijsneuzerij.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoe het gebruikt was, was gewoon fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |