Ik zeg toch ook niet dat hij dat isquote:Op maandag 21 maart 2016 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is een jihadist , geen deskundige
Peter R de Vries is jihad-deskundigequote:Op maandag 21 maart 2016 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is een jihadist , geen deskundige
Hij is pas nog opgepakt.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:11 schreef Monolith het volgende:
Was dit niet die expert die recentelijk nog in opspraak raakte of was dat een andere?
Klaas is wel een toffe VVDer. Ard is dan weer het schoolvoorbeeld van alles wat er mis is met die partij.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Klaas vind ik wel een lollig ventje
De eerste keer was voldoendequote:Op maandag 21 maart 2016 23:15 schreef Joezi het volgende:
Dijkhoff, heb jij een masker op?!!?
Oh nee het is je rechtsche hondekop!!!!
Heb jij ook zo'n hekel aan die club de VVD?quote:
Deportatie is een rechtsche hobby! Vraag maar aan je grootouders!quote:Op maandag 21 maart 2016 23:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Rechtse ''rat'' die linkse hobby's uitvoert
De ware aard van de negroïde man.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n hekel aan die club de VVD?
Schop ze in hun kloten en pak dan snel hun portemonnee
Want het leven duurt maar even..
Alle VVD-ers aan het........
Ik zal het eens aan Lenin vragenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deportatie is een rechtsche hobby! Vraag maar aan je grootouders!
Vluchtelingen laten overvliegen is toch echt iets anders als deporterenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deportatie is een rechtsche hobby! Vraag maar aan je grootouders!
Rechtsch dictoriraal communisme, weeds er maar trots op en buig voor je koning.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan Lenin vragen
Ik zou haar niet doen.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Floortje ziet er wel een stuk ouder uit trouwens.
Dan wie?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hij blies hier wel eens stoom af onder een alwetend account, maar dat mocht ook niet batenquote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel te doen met Klaas, al maandenlang komt alle negativiteit op zijn bordje.
weedsquote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rechtsch dictoriraal communisme, weeds er maar trots op en buig voor je koning.
Zou Dijkhof Feyenoordfan zijnquote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij blies hier wel eens stoom af onder een alwetend account, maar dat mocht ook niet baten
Gebruinde huid he. (no racismus)quote:Op maandag 21 maart 2016 23:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dat was een act. Niemand kan natuurlijk werkelijk fan zijn van dat wanstaltige hoopjequote:
barney.gifquote:Op maandag 21 maart 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was een act. Niemand kan natuurlijk werkelijk fan zijn van dat wanstaltige hoopje
Dijkhof is walgelijk genoeg hiervoor.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was een act. Niemand kan natuurlijk werkelijk fan zijn van dat wanstaltige hoopje
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
piccas?quote:Op maandag 21 maart 2016 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die chick naast Floortje stond gisteren in d'r blote tetten voor de camera op NPO2
quote:Op maandag 21 maart 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij weet het zelf alleen nog niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stiekem ben jij ook fan van voetbal, Pascalus
Meer dan jouquote:Op maandag 21 maart 2016 23:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee jij hebt er verstand van met je FOK! ervaringen
Goeie framingquote:Op maandag 21 maart 2016 23:27 schreef Coco98 het volgende:
Ze hebben het snugger volk weer uitgekozen hoor.
Stuur de Syriers met een backpack naar Nepalquote:Op maandag 21 maart 2016 23:25 schreef Coco98 het volgende:
Floortje is de belichaming van alle naïeve jonge blonde reisbewijs meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |