abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2016 @ 11:36:07 #201
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_160805378
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ah, behalve Van Dale moeten we ook het Groot Wilders Woordenboek der Nederlandsche Taal hebben?

"Nee, met landverrader bedoel ik niet iemand die landverraad pleegt. Ik bedoel daarmee mensen die niet meegaan met de totale afwijzing van islam, immigratie en vluchtelingen."

Ga toch fietsen stelen op het Damrak, man.
Moet ik hier serieus op in gaan?

En dan diskwalificeer ik mijzelf, mijn god over domheid gesproken.
pi_160805380
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, ik pas mijn communicatie niet aan. Ik acteer binnen de regels van dit forum, ik geef duidelijk mijn mening. Ik ageer ertegen als users bepaalde frames maken of mensen heel bewust in het hokje van de racist duwen.

Ik ga geen wenselijke, brave dingen zingen om mijn eigen digitale imago op te vijzelen. Als iedereen dat hier gaat doen, kunnen we de tent wel sluiten.
Het komt niet in je op dat je uitspraken en standpunten aanleiding kunnen zijn voor een bepaald beeld?
pi_160805387
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:35 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Aan het artikel in de OP te zien, vroeg de journalist mensen onder meer wat ze vinden van de persvrijheid in Turkije.
Heb de op niet helemaal goed gelezen nee :@

Maar vind dat geen vreemde vraag toch?
pi_160805405
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb voldoende vertrouwen in onze vrije democratische samenleving. Een partij die journalisten de zaal uitsmijt, zal dat merken in de stukken die hierop worden gepubliceerd. Die zijn niet mals, iets wat de partij er niet populairder op maakt.

De PVV weigert ook stelselmatig commentaar te geven op vragen van de media. Daar doe je toch ook niet zo panisch over? Terwijl dat in feite op hetzelfde neerkomt: de media worden belemmert in hun werk.
Onze democratie kan dit soort malloten prima aan inderdaad.
pi_160805411
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb voldoende vertrouwen in onze vrije democratische samenleving. Een partij die journalisten de zaal uitsmijt, zal dat merken in de stukken die hierop worden gepubliceerd. Die zijn niet mals, iets wat de partij er niet populairder op maakt.

De PVV weigert ook stelselmatig commentaar te geven op vragen van de media. Daar doe je toch ook niet zo panisch over? Terwijl dat in feite op hetzelfde neerkomt: de media worden belemmert in hun werk.
Ik betrap mezelf erop dat we het bij de PVV al normaal zijn gaan vinden. Er lijkt sprake van een glijdende schaal.

Het is natuurlijk niet normaal. Wilders heeft een soort machtspositie ten opzichte van de media gecreëerd. En je ziet Republikeinse politici in de VS ook voortdurend ageren tegen de media, Trump voorop.
pi_160805412
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:36 schreef BarryOSeven het volgende:
En dan diskwalificeer ik mijzelf
Dat doe je door mensen landverraders te noemen.
  zondag 20 maart 2016 @ 11:38:49 #207
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_160805428
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:37 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Onze democratie kan dit soort malloten prima aan inderdaad.
En anders is er altijd nog de Dutch Defense League! :D
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_160805431
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, ik pas mijn communicatie niet aan. Ik acteer binnen de regels van dit forum, ik geef duidelijk mijn mening. Ik ageer ertegen als users bepaalde frames maken of mensen heel bewust in het hokje van de racist duwen.

Ik ga geen wenselijke, brave dingen zingen om mijn eigen digitale imago op te vijzelen. Als iedereen dat hier gaat doen, kunnen we de tent wel sluiten.
Prima, maar accepteer het kruis dan.
pi_160805433
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Welke vragen stelde de journalist dat deze er uit gegooid werd?
Stel dat jij met een camera aan die kaasturk vraagt hoe hij Erdogan ziet, die vraag zal hij nooit eerlijk beantwoorden omdat hij dan zelf de wind van voren krijgt. Of van de Turken of van de kazen. Zulke vragen moeten en mogen niet gesteld worden want meneer is gevoelig voor dat soort vragen :')
pi_160805441
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee, gewoon een normale, legitieme vraag. Maar Denk wil duidelijk geen pottenkijkers. Niet-kritische journalisten mogen wél in de zaal blijven, De Telegraaf wordt weggestuurd.
pi_160805442
quote:

[..]

Ik zou de Telegraaf er ook uit werken. Die verzinnen hun nieuws toch wel zelf, dus ze staan alleen maar in de weg. Bovendien trekken ze andere parasieten aan, zoals dat tuig van Powned.
  zondag 20 maart 2016 @ 11:40:06 #212
440653 BarryOSeven
pi_160805449
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat doe je door mensen landverraders te noemen.
Prima, het is dan ook niet de doelgroep waar ik mij wens te kwalificeren.

De zogenaamde zelfbenoemde orde der intellectueel verhevenen, de linkse weggeef kliek. Moreel failliet maar wel stand vast in de opinie over eigen intellect.

Accepteer gewoon dat het intellect wegloopt uit je linkse kerk.
pi_160805455
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, gewoon een normale, legitieme vraag. Maar Denk wil duidelijk geen pottenkijkers. Niet-kritische journalisten mogen wél in de zaal blijven, De Telegraaf wordt weggestuurd.
Jammer. Keek net op hun site en zo op het eerste gezicht zag ik niks vreemds. Maar als je dit soort vragen niet wilt beantwoorden kan ik je eigenlijk al niet meer serieus nemen.
pi_160805457
quote:

[..]

Het is een hele logische vraag maar ik snap ook wel dat ze daar op hun feestje geen zin aan hebben. Dat feestje gaat namelijk over hun clubje en niet over Turkije. Als een journalist daar maar over door blijft gaan snap ik dat ze er zat van worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2016 11:41:31 ]
pi_160805458
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ah, behalve Van Dale moeten we ook het Groot Wilders Woordenboek der Nederlandsche Taal hebben?

"Nee, met landverrader bedoel ik niet iemand die landverraad pleegt. Ik bedoel daarmee mensen die niet meegaan met de totale afwijzing van islam, immigratie en vluchtelingen."

Ga toch fietsen stelen op het Damrak, man.
Soms zijn posts zo dom, dat je gewoon niet meer weet wat je er op moet zeggen. Knap dat het jou lukt _O_
pi_160805462
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hahahaha geweldig, er zijn op zondag wel veel martelaren, sommigen gewenst en anderen ongewenst :D wat een liefde :D
  zondag 20 maart 2016 @ 11:40:37 #217
66444 Lord_Vetinari
pi_160805465
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Want wat we in de Telegraaf lezen hierover is natuurlijk het 100% verhaal?
pi_160805492
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je hebt feiten en het platrechtse verhaal dat geloofd moet worden.
pi_160805502
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:40 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Prima, het is dan ook niet de doelgroep waar ik mij wens te kwalificeren.
Loop dan ook niet te huilen als mensen je dom noemen.
pi_160805504
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

TS was van hoor en wederhoor. Behalve als de telegraaf iets plaatst. Dan is het zo.
pi_160805508
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik betrap mezelf erop dat we het bij de PVV al normaal zijn gaan vinden. Er lijkt sprake van een glijdende schaal.

Het is natuurlijk niet normaal. Wilders heeft een soort machtspositie ten opzichte van de media gecreëerd. En je ziet Republikeinse politici in de VS ook voortdurend ageren tegen de media, Trump voorop.
Zolang de meerderheid er maar niet in meegaat.

In de tussentijd kunnen de media dergelijk gedrag aanvallen met keiharde commentaren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 20 maart 2016 @ 11:43:01 #222
66444 Lord_Vetinari
pi_160805514
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

TS was van hoor en wederhoor. Behalve als de telegraaf iets plaatst. Dan is het zo.
Ies PVV-koeltoer.
pi_160805523
Beetje jammer dat dit topic zo gericht is op het aanvallen van TS.
pi_160805526
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik leg gewoon elke keer geduldig mijn mening weer uit. Je gelooft het misschien niet, maar ik krijg zelfs weleens DM's van users die hun steun aan mij uitspreken en die bewonderen hoe geduldig en correct ik blijf.

Ik laat mij niet het label van racist of xenofoob opplakken, hoe hard de gebruikelijke kliek ook hun best doet om mij als zodanig te framen. Ik vind dingen en daar sta ik voor. En aangezien ik zo onderhand van mezelf wel weet wat ik vind, weet ik ook dat het geen racistische grondslag of insteek heeft.

Segregatie, parallelle samenlevingen en gebrek aan integratie zijn enkele onderwerpen die ik regelmatig aanstip. Mijn insteek is nog nooit geweest dat alle buitenlanders het land uit moeten, of iets in die richting. Ik verlang echter wel aanpassing en integratie. En ik bepleit een harde aanpak van radicalisering.
  zondag 20 maart 2016 @ 11:44:03 #225
440653 BarryOSeven
pi_160805529
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2016 11:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Loop dan ook niet te huilen als mensen je dom noemen.
Dit is natuurlijk ook weer een opmerking van niets. Iets roepen zonder argument is altijd kwalijk. Of het nou van een doelgroep komt waar ik niets mee heb of niet.

Vooral als deze opmerking het verwijt van domheid maakt, terwijl het op hetzelfde moment exact hetzelfde doet.

Dat heeft niets met doelgroep te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')