Nee. Ik besef dat De Telegraaf een gekleurde krant is. Daarom plaatste ik in de OP ook een link naar een artikel van de NOS.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want wat we in de Telegraaf lezen hierover is natuurlijk het 100% verhaal?
Toch loop je te schuimbekken over het feit dat de Telegraaf beweert eruit gegooid te zijn en beweert dat anderen mochten blijven, terwijl je helemaal niet weet of dat waar is en als het al waar is, waarom het gebeurde of wat de Telegraaf-journalist (en ik gebruik de term in de ruimste zin des woords) gedaan of gezegd had. Misschien hadden mensen zich wel beklaagd over de opdringerige vragen.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik besef dat De Telegraaf een gekleurde krant is. Daarom plaatste ik in de OP ook een link naar een artikel van de NOS.
Dat je bestempelt als kritiekloos en zouteloos, waarmee je de toon van je topic al zet: dit is sensatie. Maar ik vind het allemaal niet zo spannend en ik heb vertrouwen in onze maatschappij dat deze twee heren niet ver zullen komen omdat ze niet veel te bieden hebben.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik besef dat De Telegraaf een gekleurde krant is. Daarom plaatste ik in de OP ook een link naar een artikel van de NOS.
Er is niks nieuws onder de zon, welke partij doet dat wel? Het politiek correct geblaat buiten beschouwing gelaten.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het jammer dat een partij als deze, die zich neerzet al sociaal etc zo antwoord op kritische vragen.
Sorry, maar het NOS-artikel is kritiekloos. Er staan een paar one-liners van Kuzu in en verder wordt hem geen enkele kritische vraag gesteld. Het lijkt me dat ik correct handel door naast het artikel van De Telegraaf ook een link naar de NOS te plaatsen.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat je bestempelt als kritiekloos en zouteloos, waarmee je de toon van je topic al zet: dit is sensatie. Maar ik vind het allemaal niet zo spannend en ik heb vertrouwen in onze maatschappij dat deze twee heren niet ver zullen komen omdat ze niet veel te bieden hebben.
Dat lijkt me ook. Als een partij een feestje wil vieren hebben ze geen zin in al te veel gezeur over lastige onderwerpen.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:49 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Er is niks nieuws onder de zon, welke partij doet dat wel? Het politiek correct geblaat buiten beschouwing gelaten.
Kuzu betekent lammetje in het Turks, zo eng is dat dus niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:56 schreef Fylax het volgende:
Kuzu is een eng mannetje die graag omroepen wil verbieden.
Powned wil zichzelf toch ook opheffen? En dat hij tegen de PVV omroep is snap ik wel. De PVV wil vast ook graag van de VARA af.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:56 schreef Fylax het volgende:
Het is ook niet de taak van de NOS om kritisch te zijn, het is zijn taak om verslag te doen. Jij zet de toon door daar de kwalificatie zouteloos aan mee te geven, waardoor je tevens aangeeft veel (meer) waarde te hechten aan het verhaal van de Telegraaf, al zeg je later dat het een gekleurd blad is.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, maar het NOS-artikel is kritiekloos. Er staan een paar one-liners van Kuzu in en verder wordt hem geen enkele kritische vraag gesteld. Het lijkt me dat ik correct handel door naast het artikel van De Telegraaf ook een link naar de NOS te plaatsen.
Ik denk trouwens ook niet dat deze twee heren veel ver komen, maar ze kunnen wel een groep mensen beïnvloeden en daarmee ook een negatief effect hebben op zaken als integratie. Als een politiek leider in Nederland aan zijn achterban vertelt dat die zich vooral niet moet aanpassen, dan vind ik dat een slechte zaak.
De PVV wil de gehele publieke omroep afschaffen. Lekker boeiend.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:56 schreef Fylax het volgende:
De Telegraaf beschrijft de werkelijke sentimenten en opvattingen in de zaal en bij de partijleiders, de NOS doet alleen oppervlakkig verslag.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook niet de taak van de NOS om kritisch te zijn, het is zijn taak om verslag te doen. Jij zet de toon door daar de kwalificatie zouteloos aan mee te geven, waardoor je tevens aangeeft veel (meer) waarde te hechten aan het verhaal van de Telegraaf, al zeg je later dat het een gekleurd blad is.
Ik denk niet dat deze twee clowns veel mensen gaan beïnvloeden. Ze kunnen wel roepen dat ze tegen integratie zijn, maar ik schat in dat de meeste Turken eieren voor hun geld zullen kiezen door op een meer aangepaste partij te stemmen.
Klopt, laten we gewoon de verkiezingen afwachten. Ik verwacht sowieso dat al die afsplitsingen het veld ruimen.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze twee clowns veel mensen gaan beïnvloeden. Ze kunnen wel roepen dat ze tegen integratie zijn, maar ik schat in dat de meeste Turken eieren voor hun geld zullen kiezen door op een meer aangepaste partij te stemmen.
quote:Al met al: na de commissie Blok (2004), waarin werd geconcludeerd dat integratie was gelukt, kunnen we nu echt zeggen dat integratie klaar is. Want je kan geen integratie eisen van mensen die in Nederland zijn geboren en getogen. Daarom schaffen wij de term ‘integratie’ af.
De telegraaf als brenger van de werkelijke waarheidquote:Op zondag 20 maart 2016 11:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Telegraaf beschrijft de werkelijke sentimenten en opvattingen in de zaal en bij de partijleiders, de NOS doet alleen oppervlakkig verslag.
Wie garandeert mij dat de Telegraaf de werkelijke gang van zaken beschrijft? De krant is niet vies van een partijtje opruien.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Telegraaf beschrijft de werkelijke sentimenten en opvattingen in de zaal en bij de partijleiders, de NOS doet alleen oppervlakkig verslag.
Dat sowieso.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, laten we gewoon de verkiezingen afwachten. Ik verwacht sowieso dat al die afsplitsingen het veld ruimen.
Ik moet ook nog zien dat deze twee dit gaan doorzetten als er weinig animo voor hun ideeën is.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, laten we gewoon de verkiezingen afwachten. Ik verwacht sowieso dat al die afsplitsingen het veld ruimen.
Maar de pvv wil toch de publieke omroep weg hebben omdat geld?quote:Op zondag 20 maart 2016 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De PVV wil de gehele publieke omroep afschaffen. Lekker boeiend.
"Academie"quote:Op zondag 20 maart 2016 12:06 schreef speknek het volgende:
Wel mooi dat ze een academie voor jongeren hebben opgericht. Nu al een serieuzere partij dan de PVV.
Niet zozeer om geld maar omdat die linkse omroepen kritisch zijn over de PVV. En daar kunnen ze slecht tegen.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:07 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Maar de pvv wil toch de publieke omroep weg hebben omdat geld?
Als je de publieke omroep weg wil hebben omdat meneer er zo gevoelig van word, dan vind ik het juist wel boeiend.
Dit zwaktebod, de bron in twijfel trekken, zie ik ook iets te vaak in NWS. Je ziet dat de woorden die De Telegraaf optekent uit de mond van Kuzu gewoon juist zijn. De post van Childofthe90s, boven de jouwe, bewijst dat.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De telegraaf als brenger van de werkelijke waarheidToch nog enig gevoel voor humor in dit topic. Wordt gewaardeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |