Ik heb inderdaad wat speerpunten, dat klopt. Maar ik heb ook mijn verontwaardiging laten blijken over de "minder minder"-uitspraak van Wilders én ook over de belachelijke manier waarop Wilders ageerde tegen de nieuwe voorzitter van de Tweede Kamer, puur en alleen omdat ze ook een Marokkaanse nationaliteit heeft.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk wel steeds over dezelfde dingen verontwaardigd...
Volgens mij heb ik al duidelijk gemaakt dat Denk mijn partij niet is. Ik deel jouw opvatting dat Denk gevaarlijk is echter niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat Denk een gevaarlijk en onwenselijk standpunt inneemt over integratie. Volgens mij blijkt dat ook wel uit de OP. En ik vind het ronduit zorgwekkend dat een kritische journalist de zaal uit wordt gezet, terwijl andere journalisten wél mogen blijven zitten.
Wat dat laatste betreft: als ik van één user in dit topic bijval verwacht, ben jij dat wel.
Ook standpunten die jij gevaarlijk en onwenselijk vind mogen vertegenwoordigd worden. Als er maar genoeg mensen stemmen op die partij.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat Denk een gevaarlijk en onwenselijk standpunt inneemt over integratie. Volgens mij blijkt dat ook wel uit de OP. En ik vind het ronduit zorgwekkend dat een kritische journalist de zaal uit wordt gezet, terwijl andere journalisten wél mogen blijven zitten.
Wat dat laatste betreft: als ik van één user in dit topic bijval verwacht, ben jij dat wel.
CU en SGP zijn nogal verschillend. Bovendien hebben ze beide niets met het dictatoriale bewind van Erdolf.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:26 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed. Stel die partij doet precies waar TS zo verschrikkelijk bang voor is. Hop, vijf zetels. Dan hebben we er vijf reli-conservatieve Kamerleden bij, want deze club stemt natuurlijk gewoon met CU/SGP mee.
Daar wil ik wel op letten, als de tegenpartij niet zomaar andere mening als dom bestempelt. Actie == -Reactie weet je nog?quote:Op zondag 20 maart 2016 11:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zie het ook positief hoor.
Zou je trouwens iets kunnen doen aan je toon in dit topic? Het bevordert niet bepaald de sfeer of een goede discussie.
Ja, de dolkstoot door de heersende klassen in de rug van het volk.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Een groot deel van de burger is het onderhand met me eens.
Beetje dom om het dan zo neer te plempen he, maar je moet wat als je zowat de enige bent die het nog positief ziet.
Maar nu zul je wel weer om bronnen vragen omtrent mijn eerste stelling. Dat is het pluizengerol, die kennen we ondertussen wel.
Maar goed ik zie niets in je argument dus zie ik het maar weer als een schreeuw uit machteloosheid.
Nu lekker breien.
Je hebt duidelijk last van de welbekende PVV-kwaal. Een of andere boude uitspraak roeptoeteren met als doel onduidelijkheid te zaaien. En vervolgens de uitspraak op de meest kromme manier recht proberen te pratenquote:Op zondag 20 maart 2016 11:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is een metafoor geen aanzet tot moord.
Die misvatting maak ik juist niet, aangezien ik aangeef dat het onwaarschijnlijk is dat alle moslims op dezelfde partij stemmen.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Nu maak je de misvatting dat moslims een homogene groep zijn en dat zijn ze juist allerminst
Maar je roept nu eenmaal een bepaald beeld op en dat kruis draag je met je mee.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wat speerpunten, dat klopt. Maar ik heb ook mijn verontwaardiging laten blijken over de "minder minder"-uitspraak van Wilders én ook over de belachelijke manier waarop Wilders ageerde tegen de nieuwe voorzitter van de Tweede Kamer, puur en alleen omdat ze ook een Marokkaanse nationaliteit heeft.
Maar er zijn users die heel actief proberen om andere users in een hokje te duwen. Ben je ook maar een beetje kritisch over onderwerpen als immigratie of integratie, dan ben je meteen een xenofobe, PVV-stemmende racist. Dat is helaas een beetje de dagelijkse praktijk op FOK!
Erdo is ook gewoon rechts-conservatief. Geen abortus, geen euthanasie, geen blasfemie, de man is de hoofd van het gezin, vrouwen moeten vooral moeder zijn, enzovoort.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
CU en SGP zijn nogal verschillend. Bovendien hebben ze beide niets met het dictatoriale bewind van Erdolf.
Ja hoor, team pluis is er weer.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk last van de welbekende PVV-kwaal. Een of andere boude uitspraak roeptoeteren met als doel onduidelijkheid te zaaien. En vervolgens de uitspraak op de meest kromme manier recht proberen te praten.
Op veel conservatieve punten zullen ze elkaar prima weten te vinden.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:27 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
CU en SGP zijn nogal verschillend. Bovendien hebben ze beide niets met het dictatoriale bewind van Erdolf.
Dus als iemand jou als dom bestempelt, dan is de reactie: "gutmensch, op de brandstapel" gerechtvaardigd. Tja.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Daar wil ik wel op letten, als de tegenpartij niet zomaar andere mening als dom bestempelt. Actie == -Reactie weet je nog?
En dan ook nog zonder argumenten.
... en als je daar dan een topic op FOK! over opent, krijg je de wind van voren van users die het allemaal relativeren. Zo ontstaat een mechanisme van schouderophalen, terwijl de dubieuze praktijken doorgaan.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al duidelijk gemaakt dat Denk mijn partij niet is. Ik deel jouw opvatting dat Denk gevaarlijk is echter niet.
Laat die mannen lekker kritische journalisten eruit smijten bij hun bijeenkomsten. Dat levert mooie verhalen op die het draagvlak van de partij geen goed zullen doen.
Welke vragen stelde de journalist dat deze er uit gegooid werd?quote:Op zondag 20 maart 2016 11:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... en als je daar dan een topic op FOK! over opent, krijg je de wind van voren van users die het allemaal relativeren. Zo ontstaat een mechanisme van schouderophalen, terwijl de dubieuze praktijken doorgaan.
Ik wil dat journalisten-issue echt niet steeds op de spits drijven Koos en ik had ook beloofd om het niet steeds weer aan te halen, maar het verbaast me wel hoe gemakkelijk jij er genoegen mee neemt dat Denk journalisten de zaal uitsmijt. Ik vind dat journalisten hun werk moeten kunnen doen.
Wel als er geen enkel begeleidend schrijven bij zit waarom dat dan zo zou zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus als iemand jou als dom bestempelt, dan is de reactie: "gutmensch, op de brandstapel" gerechtvaardigd. Tja.
Leer eerst maar eens incasseren voor je denkt uit te kunnen delen.
Nee, ik pas mijn communicatie niet aan. Ik acteer binnen de regels van dit forum, ik geef duidelijk mijn mening. Ik ageer ertegen als users bepaalde frames maken of mensen heel bewust in het hokje van de racist duwen.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar je roept nu eenmaal een bepaald beeld op en dat kruis draag je met je mee.
Bedenk eens waarom dat zo is en pas jouw communicatie aan als je het kruis niet wil dragen.
(Excuses voor de religieuze verwijzing overigens)
Ah, behalve Van Dale moeten we ook het Groot Wilders Woordenboek der Nederlandsche Taal hebben?quote:Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wel als er geen enkel begeleidend schrijven bij zit waarom dat dan zo zou zijn.
Incasseren heb ik ondertussen genoeg gedaan. En het valt me op dat het altijd van de Gut-kant komt ja.
De brandstapel had vervangen kunnen worden door "weg ermee" zou je ook uit kunnen opmaken wat ik met landverrader bedoel voordat we die zo ook nog weer krijgen.
Iemand met touwtyfus, kan je pluizenquote:Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Alweer een nieuwe term na gutmensch en policor. Wat is nu weer een 'pluizenkwaal'?
Aan het artikel in de OP te zien, vroeg de journalist mensen onder meer wat ze vinden van de persvrijheid in Turkije.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Welke vragen stelde de journalist dat deze er uit gegooid werd?
Ik heb voldoende vertrouwen in onze vrije democratische samenleving. Een partij die journalisten de zaal uitsmijt, zal dat merken in de stukken die hierop worden gepubliceerd. Die zijn niet mals, iets wat de partij er niet populairder op maakt.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... en als je daar dan een topic op FOK! over opent, krijg je de wind van voren van users die het allemaal relativeren. Zo ontstaat een mechanisme van schouderophalen, terwijl de dubieuze praktijken doorgaan.
Ik wil dat journalisten-issue echt niet steeds op de spits drijven Koos en ik had ook beloofd om het niet steeds weer aan te halen, maar het verbaast me wel hoe gemakkelijk jij er genoegen mee neemt dat Denk journalisten de zaal uitsmijt. Ik vind dat journalisten hun werk moeten kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |