Ga eens ontopic man.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stelling: Bayern mist Robben door de aanwezigheid van Coman totaal niet.
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik vind jouw mening over het algemeen erg interessantquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zou ik uitgebreide antwoorden geven in een niveauloos topic waar toch alleen maar ''niet gelezen'' op wordt geantwoord?
Oneensquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stelling: Bayern mist Robben door de aanwezigheid van Coman totaal niet.
Vandaag keek ik niet, dropsleutel.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Oneens
Want Coman was vandaag erg shit
Ik zal je vragen beantwoorden in het PD-topic.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik vind jouw mening over het algemeen erg interessant
Goeie TTquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag keek ik niet, dropsleutel.
Goede TTquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat hij vandaag gewoon niet zichzelf isquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Cavaliers was een leukere user dan dat gedrocht waar hij nu mee post.
Leuke TTquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijdschap waarschijnlijk en leedvermaak dat Ajax nog wel tegen dit Psv in vorm moet aantreden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Als je als Feyenoorder dan dinsdag PSV ziet en ziet dat een topclub gewoon kan stunten in de CL en je ziet nu je eigen club tegen De Graafschap spelen op deze wijze..
Tja, wat gaat er dan in je om
Dat kan toch wat aardiger.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zal geen plezier hebben bij het kijken van die competitie neequote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:15 schreef Bolasie het volgende:
Overigens ga ik Italiaans voetbal kijken, veel plezier verder
Ja daar kan Feyenoord echt van profiteren.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijdschap waarschijnlijk en leedvermaak dat Ajax nog wel tegen dit Psv in vorm moet aantreden.
1x 10-0 is wel afdoende.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja daar kan Feyenoord echt van profiteren.
Ben je er trots op dat de ballenjongens van PSV in het eerste van Ajax spelen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Toen Bazoer nog ballenjongen van PSV was.
Hoer.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als het Ajaxpubliek is hoor je meestal niet zo veel.
Terwijl dit toch regelmatig wordt besproken in diverse sportprogramma'squote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Elia een grote moedervlek in de nek heeft.
Moet toch beter opletten dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terwijl dit toch regelmatig wordt besproken in diverse sportprogramma's
4 minuten wegens die geblesseerde assistent scheids.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Vijf minuten blessuretijd in Leeuwarden.
Over twee weken Ajax - PEC.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:31 schreef Tchock het volgende:
Van der Hart kan echt niet keepen. Die man is een gevaar bij de goal.
Nooit een leuke wedstrijd als er geen prijs op het programma staat. Ik geloof dat Zwolle voor de competitie nog nooit won in de Arena.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken Ajax - PEC.
Dat wordt gezellig!!!!
Ajax 2-1 PEC Zwolle in '13/14quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nooit een leuke wedstrijd als er geen prijs op het programma staat. Ik geloof dat Zwolle voor de competitie nog nooit won in de Arena.
Waarom noem je deze?quote:
Ik weet t. Dat was vlak na de Cruyffschaal, Zwolle had toen weer moeten winnen.quote:Ajax 0-0 PEC Zwolle (vraag me niet hoe) in '14/15
Nee, dat was '13/14 dat zwolle moest winnenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet t. Dat was vlak na de Cruyffschaal, Zwolle had toen weer moeten winnen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat was '13/14 dat zwolle moest winnen
Oh, dan haal ik ze door elkaar.quote:
Ik zei toch dat het een teringdebiel was.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Die Martin van Waardenberg heeft me een partij weinig te melden, de tering.
Nee Frits heeft veel te melden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:38 schreef Kopsterk het volgende:
Die Martin van Waardenberg heeft me een partij weinig te melden, de tering.
Dat excuus voor haar boven op zijn schedel is nog kwalijker. Dat zijn geen havens meer, maar compleet leeggebaggerde terpen.quote:
Wij vinden Roda kut he. Met name die rechtsback met die "guitige" kop.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun het Cambuur en De Graafschap beiden.
Ik schakel pas net in en ik kijk de laatste weken niet heel uitgebreid naar Roda JCquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij vinden Roda kut he. Met name die rechtsback met die "guitige" kop.
Dat is een Hagenees. Die is prima.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij vinden Roda kut he. Met name die rechtsback met die "guitige" kop.
Dijkhuizen vinden wij kut Stijn. Dan weet je dat. Die Turk is wel aardig.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schakel pas net in en ik kijk de laatste weken niet heel uitgebreid naar Roda JC.
Maar ik weet wel dat hij om lachwekkende redenen Faik ernaast ze.
Ik vind het jammer dat Gyasi ook weg is. Van Duinen is nog prima.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dijkhuizen vinden wij kut Stijn. Dan weet je dat. Die Turk is wel aardig.
Toch knap hoe een technisch manager als Henri van der Vegt ploegen in een handomdraai kapot kan maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:58 schreef Tchock het volgende:
Cambuur kán gewoon echt niet beter. Droevig om te zien als je het vergelijkt met wedstrijden van DGS.
Als ik zo even snel zoek is hij gepromoveerd met zowel RKC als Willem II. Valt reuze mee dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch knap hoe een technisch manager als Henri van der Vegt ploegen in een handomdraai kapot kan maken.
Heb je gezien wat voor kutselectie hij in 2010/11 heeft samengesteld?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik zo even snel zoek is hij gepromoveerd met zowel RKC als Willem II. Valt reuze mee dus.
Ik zal jou eens een genadeklap geven.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Over twee weken krijgen ze dus de genadeklap.
Dat moet jij weten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een genadeklap geven.
Nee? Vertel. Ik leer graag. Weet seizoen 2010/11 nog wel goed, RKC snitchte op het laatste moment kampioenschap voor onze neus wegquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor kutselectie hij in 2010/11 heeft samengesteld?
Wacht nou maar op die wedstrijd over twee weken. Het is en blijft de Eredivisie.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
In speelronde 32 of 33 dus #RIPCambuur en voorlopig geen genot meer.
Ik doe niet mee aan dit risicoloze gepraat.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wacht nou maar op die wedstrijd over twee weken. Het is en blijft de Eredivisie.
De Graafschap won 14 duels op rij niet en er is geen reden waarom ze dat niet weer zouden kunnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan dit risicoloze gepraat.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan dit risicoloze gepraat.
Ik ga je niet in de weg zitten om een mening te hebben, dus jij mag het vinden. Ik denk er net wat anders over omdat De Graafschap ook maar een ploeg is die zich ontwikkelt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Graafschap won 14 duels op rij niet en er is geen reden waarom ze dat niet weer zouden kunnen.
Ik ben het absoluut met je eens dat DGS er momenteel beter voor staat. Dat komt vooral doordat ze nét dat beetje meer creativiteit op het middenveld hebben en een veel betere aanval. Maar ik zie overal mensen net doen alsof het al gespeeld is en daar geloof ik niet meer in.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga je niet in de weg zitten om een mening te hebben, dus jij mag het vinden. Ik denk er net wat anders over omdat De Graafschap ook maar een ploeg is die zich ontwikkelt.
Dan zou Cambuur doping moeten gebruiken en dat gebeurt ook niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het absoluut met je eens dat DGS er momenteel beter voor staat. Dat komt vooral doordat ze nét dat beetje meer creativiteit op het middenveld hebben en een veel betere aanval. Maar ik zie overal mensen net doen alsof het al gespeeld is en daar geloof ik niet meer in.
Een Leicestertje. Nu alle resterende wedstrijden winnen en volgend jaar kampioen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou Cambuur doping moeten gebruiken en dat gebeurt ook niet.
Waarom een apart topic?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [Titelstrijd] PSV - Ajax #1 Do or die
Het wedstrijdtopic voor de topper van morgenmiddag. Dan weet u dat alvast, derhalve topicpointer zodat jullie geen excuus hebben voor het hier posten over PSV-Ajax
Het is een redelijk belangrijke wedstrijd in de titelstrijd. Meer dan in de afgelopen jaren toen de rozijntjes al vroeg verdeeld waren. Derhalve heb ik er een nieuw topic voor geopend. Als je er problemen mee hebt, borduur ik er graag via de DM op voort.quote:
Je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een redelijk belangrijke wedstrijd in de titelstrijd. Meer dan in de afgelopen jaren toen de rozijntjes al vroeg verdeeld waren. Derhalve heb ik er een nieuw topic voor geopend. Als je er problemen mee hebt, borduur ik er graag via de DM op voort.
Ik voel me helemaal niet aangevallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelen.
Mooie OP Stijn!
Okequote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet aangevallen.
Je schoot behoorlijk in de verdediging.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hang jij maar lekker de amateurpsycholoog uit, GGMM.
Hoe denk jij over FC Twente - AZ?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je schoot behoorlijk in de verdediging.
Maar laten we het hier weer over Eredivisiewedstrijden hebben.(behalve over PSV - Ajax)
Interessante wedstrijd lijkt me. Ik gok dat Twente hem wint.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe denk jij over FC Twente - AZ?
Ik denk dat AZ gewoon wint aangezien ik slechte karma voel bij FC Twente. Het veldspel blijft ondanks een excellerende Cabral en Ziyech matig.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Interessante wedstrijd lijkt me. Ik gok dat Twente hem wint.
lekker voor de manager van keizer admiraal nap fourquote:Op zondag 20 maart 2016 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Marsman; Ter Avest, Andersen, Uvini, Schilder; Gutiérrez, Ziyech, Van der Heyden; Ede, El Azzouzi, Cabral
Rochet; Luckassen, Vlaar, S. Wuytens, Haps; Haye, Van Overeem, Rienstra; Jahanbakhsh, Janssen, Garcia
Geen Henriksen vanwege knieklachten.
Dos Santos kan nog invallen.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ gaat verliezen zonder een Henriksen en Dos Santos.
Bleek het een schilder te zijn met geslepen kwastenquote:Op zondag 20 maart 2016 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Janssen doet weer eens alsof hij door een vliegtuig is neergehaald.
Of toch nietquote:Op zondag 20 maart 2016 12:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
Polletje Polletje Polletje![]()
Geef je zelf even een [ afbeelding ]
Net als zijn assistenten, veel arbitrale blunders.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:11 schreef Sked het volgende:
Van Boekel is nog niet heel gelukkig in zijn beslissingen
Verstandige keuze. Sowieso, wedstrijden van Groningenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik ga ook naar ADO kijken. GRO-VIT doe ik mezelf niet aan.
Newcastle - Sunderlandquote:Op zondag 20 maart 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik ga ook naar ADO kijken. GRO-VIT doe ik mezelf niet aan.
Rob Maas is ook een lul dus ik gun hem niets.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verstandige keuze. Sowieso, wedstrijden van Groningen![]()
Zelfs Sked is het hiermee eens.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rob Maas is ook een lul dus ik gun hem niets.
Iedereen die Rob Maas geen lul vindt spoort nietquote:Op zondag 20 maart 2016 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfs Sked is het hiermee eens.
Hele seizoen verpestquote:Op zondag 20 maart 2016 13:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen die Rob Maas geen lul vindt spoort niet
Dit inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:27 schreef Sked het volgende:
FOX maakt de wedstrijd tussen PSV en Ajax zo groot dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen
Je moet toch wel kunnen winnen van Groningen.............quote:Op zondag 20 maart 2016 13:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel vier aanvallers en een #10 op de bank
Rob Maas.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet toch wel kunnen winnen van Groningen.............
Ado moet ook nog naar Vitesse toe binnenkort. Dat waren vrijwel altijd grote nederlagen maar dit jaar zit er wellicht meer in.quote:
Hmm wel Kashia eindelijk weer in het centrum? Ik zou eens met Zhang beginnenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel vier aanvallers en een #10 op de bank
Manchester derby.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:27 schreef Sked het volgende:
FOX maakt de wedstrijd tussen PSV en Ajax zo groot dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen
Jij slaapt als je club speelt?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man... gister geen druppel gehad maar voel me wel alsof ik heb gezopen. Lekker op tijd wakker ook
quote:Op zondag 20 maart 2016 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado moet ook nog naar Vitesse toe binnenkort. Dat waren vrijwel altijd grote nederlagen maar dit jaar zit er wellicht meer in.
Heb jij ooit van het bestaan van een wekker gehoord?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man... gister geen druppel gehad maar voel me wel alsof ik heb gezopen. Lekker op tijd wakker ook
Stel je niet zo aan. Ik had wel gezopen was om half 6 thuis vanmorgen en om 9 uur weer fris en fruitig. Sked heeft zelfs helemaal niet geslapen.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |