Waarom een apart topic?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [Titelstrijd] PSV - Ajax #1 Do or die
Het wedstrijdtopic voor de topper van morgenmiddag. Dan weet u dat alvast, derhalve topicpointer zodat jullie geen excuus hebben voor het hier posten over PSV-Ajax
Het is een redelijk belangrijke wedstrijd in de titelstrijd. Meer dan in de afgelopen jaren toen de rozijntjes al vroeg verdeeld waren. Derhalve heb ik er een nieuw topic voor geopend. Als je er problemen mee hebt, borduur ik er graag via de DM op voort.quote:
Je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een redelijk belangrijke wedstrijd in de titelstrijd. Meer dan in de afgelopen jaren toen de rozijntjes al vroeg verdeeld waren. Derhalve heb ik er een nieuw topic voor geopend. Als je er problemen mee hebt, borduur ik er graag via de DM op voort.
Ik voel me helemaal niet aangevallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft je niet gelijk zo aangevallen te voelen.
Mooie OP Stijn!
Okequote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet aangevallen.
Je schoot behoorlijk in de verdediging.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hang jij maar lekker de amateurpsycholoog uit, GGMM.
Hoe denk jij over FC Twente - AZ?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je schoot behoorlijk in de verdediging.
Maar laten we het hier weer over Eredivisiewedstrijden hebben.(behalve over PSV - Ajax)
Interessante wedstrijd lijkt me. Ik gok dat Twente hem wint.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe denk jij over FC Twente - AZ?
Ik denk dat AZ gewoon wint aangezien ik slechte karma voel bij FC Twente. Het veldspel blijft ondanks een excellerende Cabral en Ziyech matig.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Interessante wedstrijd lijkt me. Ik gok dat Twente hem wint.
lekker voor de manager van keizer admiraal nap fourquote:Op zondag 20 maart 2016 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Marsman; Ter Avest, Andersen, Uvini, Schilder; Gutiérrez, Ziyech, Van der Heyden; Ede, El Azzouzi, Cabral
Rochet; Luckassen, Vlaar, S. Wuytens, Haps; Haye, Van Overeem, Rienstra; Jahanbakhsh, Janssen, Garcia
Geen Henriksen vanwege knieklachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |