Of toch nietquote:Op zondag 20 maart 2016 12:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
Polletje Polletje Polletje![]()
Geef je zelf even een [ afbeelding ]
Net als zijn assistenten, veel arbitrale blunders.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:11 schreef Sked het volgende:
Van Boekel is nog niet heel gelukkig in zijn beslissingen
Verstandige keuze. Sowieso, wedstrijden van Groningenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik ga ook naar ADO kijken. GRO-VIT doe ik mezelf niet aan.
Newcastle - Sunderlandquote:Op zondag 20 maart 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik ga ook naar ADO kijken. GRO-VIT doe ik mezelf niet aan.
Rob Maas is ook een lul dus ik gun hem niets.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verstandige keuze. Sowieso, wedstrijden van Groningen![]()
Zelfs Sked is het hiermee eens.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rob Maas is ook een lul dus ik gun hem niets.
Iedereen die Rob Maas geen lul vindt spoort nietquote:Op zondag 20 maart 2016 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfs Sked is het hiermee eens.
Hele seizoen verpestquote:Op zondag 20 maart 2016 13:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen die Rob Maas geen lul vindt spoort niet
Dit inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:27 schreef Sked het volgende:
FOX maakt de wedstrijd tussen PSV en Ajax zo groot dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen
Je moet toch wel kunnen winnen van Groningen.............quote:Op zondag 20 maart 2016 13:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel vier aanvallers en een #10 op de bank
Rob Maas.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet toch wel kunnen winnen van Groningen.............
Ado moet ook nog naar Vitesse toe binnenkort. Dat waren vrijwel altijd grote nederlagen maar dit jaar zit er wellicht meer in.quote:
Hmm wel Kashia eindelijk weer in het centrum? Ik zou eens met Zhang beginnenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel vier aanvallers en een #10 op de bank
Manchester derby.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:27 schreef Sked het volgende:
FOX maakt de wedstrijd tussen PSV en Ajax zo groot dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen
Jij slaapt als je club speelt?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man... gister geen druppel gehad maar voel me wel alsof ik heb gezopen. Lekker op tijd wakker ook
quote:Op zondag 20 maart 2016 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado moet ook nog naar Vitesse toe binnenkort. Dat waren vrijwel altijd grote nederlagen maar dit jaar zit er wellicht meer in.
Heb jij ooit van het bestaan van een wekker gehoord?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man... gister geen druppel gehad maar voel me wel alsof ik heb gezopen. Lekker op tijd wakker ook
Stel je niet zo aan. Ik had wel gezopen was om half 6 thuis vanmorgen en om 9 uur weer fris en fruitig. Sked heeft zelfs helemaal niet geslapen.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |