Dit is meer een hond voor Paris Hilton.quote:
Wielrennen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Stijn loopt mij al twee weken te bestoken met zijn gedachte dat de Graafschap een grote kans maakt op de winst in de Kuip. Ik ben blij dat hij gelijk gaat krijgen.
Atleti was niet zo goed he vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Stijn loopt mij al twee weken te bestoken met zijn gedachte dat de Graafschap een grote kans maakt op de winst in de Kuip. Ik ben blij dat hij gelijk gaat krijgen.
Stijn heeft er dan ook bijzonder veel kijk op.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:31 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoop volgende week op een nog mooiere paasmap.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
De passmap van Feyenoord
[ afbeelding ]
bedankt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
De passmap van Feyenoord
[ afbeelding ]
Handbal.quote:
Kwartfinale.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Atleti was niet zo goed he vandaag
12. Peter Saganquote:
Is dat echt?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
De passmap van Feyenoord
[ afbeelding ]
Haha wat lolligquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
De passmap van Feyenoord
[ afbeelding ]
bedankt hansquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
De passmap van Feyenoord
[ afbeelding ]
Helaas moet het antwoord nee zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is Nijhuis, had je iets beters verwacht?
GGMM lust geen alcohol.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond Rene. Neem een biertje.
Wat denk je. Het is Feyenoord. Die hebben al 2 jaar niet goed gespeeldquote:
Hij wil jouw koek graag vullen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker. Met een gevulde koek er bij graag.
Er zijn heel veel gradaties van slecht.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat denk je. Het is Feyenoord. Die hebben al 2 jaar niet goed gespeeld
Ik heb nog wel ergens een spuitzak liggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij wil jouw koek graag vullen.
Tegen Ajax in september 2014 en januari 2015.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat denk je. Het is Feyenoord. Die hebben al 2 jaar niet goed gespeeld
Die neemt hij zelf mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een spuitzak liggen.
Nee, voor vissen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Laat me raden. Hij heeft ook nog eens een voorkeur voor katten.
Wordt dit elke Eredivisiewedstrijd live bijgehouden?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
De passmap van Feyenoord
[ afbeelding ]
Ik drink niet thuis.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond Rene. Neem een biertje.
Een geredde zielquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Naar het schijnt is hij moslim.
Dikzak.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lekker. Met een gevulde koek er bij graag.
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wordt dit elke Eredivisiewedstrijd live bijgehouden?
Kramer heeft weer niks gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
De passmap van Feyenoord
[ afbeelding ]
Voor wie is dat bier?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist.
Er ligt bier in m'n koelkast.
Dat lijkt me erg gezellig.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom dan hier. Want ik drink niet alleen
Misschien is dat wel voor je vriendin.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
kan ook voor je gasten zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liever niet.quote:
Bezoek.quote:
lulquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan ook voor je gasten zijn
oh wacht.
Dat bier moet er dus al in hebben gelegen toen hij dit huis huurde.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan ook voor je gasten zijn
oh wacht.
Dan doet ie ook niks hij is toch een tagetman?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kramer wordt niet aangespeeld, dat is iets anders.
Kramer is een harde werker.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan doet ie ook niks hij is toch een tagetman?
Inderdaad Stijnquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat schenkt hij in het waterbakje van zijn kat?
Volgende dag heeft hij dan een kater.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat schenkt hij in het waterbakje van zijn kat?
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgende dag heeft hij dan een kater.
Geen bier, geen melk. Je drinkt alleen koffie?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:41 schreef GGMM het volgende:
Vroeger dronk ik altijd een heel pak melk per dag, maar sinds een jaar of 3 drink ik dat nooit meer.
Voor meer interessante verhalen over mijn drinken mag je dmen
[..]
Gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:41 schreef GGMM het volgende:
Vroeger dronk ik altijd een heel pak melk per dag, maar sinds een jaar of 3 drink ik dat nooit meer.
Voor meer interessante verhalen over mijn drinken mag je dmen
Voornamelijk water.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen bier, geen melk. Je drinkt alleen koffie?
Lijkt mij een omslachtige manier om vreemd te gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:41 schreef Vasion het volgende:
Wat is jullie mening over secondlove.nl ?
Van Geel?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:42 schreef Vasion het volgende:
Kan Martin niet gewoon aan het woord komen en blijven?
En dat vraag je op fok? Als ik vreemd wil gaan doe ik het wel met links.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:41 schreef Vasion het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En dat vraag je op fok? Als ik vreemd wil gaan doe ik het wel met links.
Flirten is niet strafbaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:41 schreef Vasion het volgende:
Dilemma's, dilemma's. Allebei lekker.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zou GGMM lekker laten schieten en met mij flink melk gaan drinken![]()
![]()
Ik wilde kijken hoeveel leugenaars we in ons midden hadden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En dat vraag je op fok? Als ik vreemd wil gaan doe ik het wel met links.
Ik vind dat soort sites verwerpelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik wilde kijken hoeveel leugenaars we in ons midden hadden.
Ik heb ook melk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dilemma's, dilemma's. Allebei lekker.
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat soort sites verwerpelijk.
[..]
jezus wat een dikke vingers heb jijquote:
*isquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stijn wordt een obsessie voor je.
Vreemdgaan met je linkerhand is niet genoeg voor jou??quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jezus wat een dikke vingers heb jij
4/10. Je gaat omhoog.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vreemdgaan met je linkerhand is niet genoeg voor jou??
Moet toegeven dat ik het wijnvlek idee van jou heb.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet niet vaak lachen om een diss naar mij, maar nu wel.
Chapeau.
Je moeder ook nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vreemdgaan met je linkerhand is niet genoeg voor jou??
BMI van 20,5 hoor, maak je niet druk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jezus wat een dikke vingers heb jij
BMI zegt niet allesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
BMI van 20,5 hoor, maak je niet druk.
ware aard.quote:
Dat verklaart waarom ik het zo grappig vind.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik het wijnvlek idee van jou heb.
Dat zei mijn moeder ook over jou.quote:
Bruno Martins Indi?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
BMI van 20,5 hoor, maak je niet druk.
Nou die dikke zeug sla ik liever over, dus je moet je wel vergissen. Sorry man.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook over jou.
die, okay.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou die dikke zeug sla ik liever over, dus je moet je wel vergissen. Sorry man.
6/10. Blijf hard je best doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook over jou.
Beterschapquote:
Ik weet uit ervaring dat de moeder van nap er wel mag wezen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou die dikke zeug sla ik liever over, dus je moet je wel vergissen. Sorry man.
ik hou mij nu in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ik heb betere ervaringen met die van GGMM. Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat de moeder van nap er wel mag wezen.
Die is ongeveer 24,1.quote:
Ja het is moeilijk om buiten de transferperiode nog een keeper te kopen.quote:
Oh je maakt geen grap. Ik ook niet btw.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
Ik had er eigenlijk op gerekend dat er om pics gevraagd zou worden.
[ afbeelding ]
Nee... had niet gehoeven.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
picsquote:
Niemand wil jouw noten zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Neem het me eens kwalijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij was er al even hoor, maar blijkbaar heb je zijn aanwezigheid niet opgemerkt.
Ach, het is zijn eigen schuld. Hij heeft de pionnen niet goed neergezet.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wordt dit elke Eredivisiewedstrijd live bijgehouden?
Wat van Feyenoord niet gezegd kan worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
De Graafschap speelt nog best lekker bij vlagen
Hoe kan Atleti nou verliezen van Gijonquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Er zit meer gedachte in het spel van de Graafschap dan in dat van Feyenoord, los van of het goed gaat of niet.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben net thuis, zie ik dat Feyenoord achter staat tegen De Graafschap?![]()
Waarom ben je moe?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jij hebt geen bril of lenzen nodigquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee da's een geintje ze hebben voor even de stand omgedraaidquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een rare combinatie van smileys.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, dat zie je toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wellicht draagt ie die nu juist.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij hebt geen bril of lenzen nodig
Dat ook, maar zit mobiel en telefoon had van de o automatisch een hoofdletter gemaakt.quote:
foutje.quote:
Dus toch.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee da's een geintje ze hebben voor even de stand omgedraaid
quote:
quote:
Ik heb nog wel, maar 2 trappen verderopquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Supermarkt sluit hier om 21:00. Zou opschieten.
Bij wedstrijden van Feyenoord moet je altijd erg geconcentreerd kijken om niets te missen, dus je was gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:59 schreef GGMM het volgende:
Kutzooi, ik draai me 2 tellen om en kom terug, 1-1.
Overigens heb ik nog een interessante strafrechtvraag voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2016 21:01:51 ]
*koptquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kramer kop 5 meter over
Het stadion doet OEIIII
Ze komen niet vaak dichterbij het doel.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kramer kop 5 meter over
Het stadion doet OEIIII
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Overigens heb ik nog een interessante strafrechtvraag voor jou.Ik denk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Overigens heb ik nog een interessante strafrechtvraag voor jou.Leidt 39 altijd tot vrijspraak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze scoorden een doelpunt minder dan de tegenstander.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe kan Atleti nou verliezen van Gijon
Ik eis een betere uitlegquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze scoorden een doelpunt minder dan de tegenstander.
Wil net zeggen ja, zou wel erg vreemd zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, alleen bij culpoze delicten, anders leidt het tot OVAR.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt toch beoordeeld bij de vragen van 350 Svquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hangt er van af of 'schuld' een bestanddeel is of een element.
Sporting scoorde een doelpunt meer dan Atlético.quote:
6:00 op zondag is wel erg vroeg, dus neenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Gaan jullie ook allemaal je wekker zetten voor de Formule 1?
Dat is geen sport, dus dan niet nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Nee wij kijken niet naar b sport.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik houd het er maar op dat je mad-heid dit gedrag veroorzaaktquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sporting scoorde een doelpunt meer dan Atlético.
Sporting incasseerde een doelpunt minder dan Atlético.
Atlético incasseerde een doelpunt meer dan Sporting.
Kies zelf maar welke uitleg je het meest gepast lijkt.
Nee, niet bij alle delicten. Zie bijvoorbeeld artikel 161quiquies over het bestralen van mens of dier met radioactieve straling.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat wordt toch beoordeeld bij de vragen van 350 Sv
Jup, bij de materiele vragen daar ergensquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat wordt toch beoordeeld bij de vragen van 350 Sv
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, niet bij alle delicten. Zie bijvoorbeeld artikel 161quiquies over het bestralen van mens of dier met radioactieve straling.
Ze hadden hem lekker bij de wedstrijden van het Nederlands elftal moeten houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger doet ook totaal geen moeite om zijn subjectiviteit te verbergen, lekker hoor mensen.
Ik kijk al een paar weken naar een commentaarloze stream. Dat is echt enorm rustgevend.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger doet ook totaal geen moeite om zijn subjectiviteit te verbergen, lekker hoor mensen.
Ik ben niet echt mad meer, het is meer een soort berusting. Maar toch bedankt voor je bezorgdheid hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik houd het er maar op dat je mad-heid dit gedrag veroorzaakt
Ik toevallig ook nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kijk al een paar weken naar een commentaarloze stream. Dat is echt enorm rustgevend.
Sorry jongen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
Kopsterk en ik zouden graag willen dat die rare discussie die Paxcon startte nu ophoudt.
'Mensen zoals jij verpesten echt VBL. Er is totaal geen ruimte voor een inhoudelijke discussie en 9/10 posts zijn cynische Johan Derksen-imitaties. Walgelijk.'quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
Kopsterk en ik zouden graag willen dat die rare discussie die Paxcon startte nu ophoudt.
Ik vond m'n comeback wel leuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
'Mensen zoals jij verpesten echt VBL. Er is totaal geen ruimte voor een inhoudelijke discussie en 9/10 posts zijn cynische Johan Derksen-imitaties. Walgelijk.'
Denk je dat Atletico kans maakt tegen Barca?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben niet echt mad meer, het is meer een soort berusting. Maar toch bedankt voor je bezorgdheid hoor.
Dat gezegd hebbende, heb ik Mani89 zojuist toegevoegd aan mijn vriendenlijst.
Zo hey, daar ben je snel mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben niet echt mad meer, het is meer een soort berusting. Maar toch bedankt voor je bezorgdheid hoor.
Dat gezegd hebbende, heb ik Mani89 zojuist toegevoegd aan mijn vriendenlijst.
Eens. Groot denker die dit gezegd heeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
'Mensen zoals jij verpesten echt VBL. Er is totaal geen ruimte voor een inhoudelijke discussie en 9/10 posts zijn cynische Johan Derksen-imitaties. Walgelijk.'
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Denk je dat Atletico kans maakt tegen Barca?
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
Was je niet een tikkeltje teleurgesteld in Atleti in de thuiswedstrijd tegen PSV?
Ik heb het totaal gemist geloof ikquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
Prijs jezelf gelukkigquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik heb het totaal gemist geloof ik
Vond Atletico vooral aanvallend erg zwak. Als je ziet hoe de verdediging van PSV soms rondgetikt wordt in de Eredivisie verbaasde me dat echt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Denk je dat Atletico kans maakt tegen Barca?
Was je niet een tikkeltje teleurgesteld in Atleti in de thuiswedstrijd tegen PSV?
Mijn welgemeende excusesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
Het kan misschien ook aan jou liggenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Jammer dat koffieplanter zo kortaf reageert. Zal nog eens interesse tonen zeg
Dat zou Cavaliers nooit doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Hij is enorm geprikkeld, dat merk je aan alles.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
De Graafschap scoort vijf keer tegen PSV, Atletico geen enkele keer. De Graafschap zou Atletico pownen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vond Atletico vooral aanvallend erg zwak. Als je ziet hoe de verdediging van PSV soms rondgetikt wordt in de Eredivisie verbaasde me dat echt.
Feyenoord heeft ook nog niet voorgestaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Het Legioen nog geen een keer gehoord.
Ik denk "hoe leg je eigenlijk een strop in een touw?"quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Als je als Feyenoorder dan dinsdag PSV ziet en ziet dat een topclub gewoon kan stunten in de CL en je ziet nu je eigen club tegen De Graafschap spelen op deze wijze..
Tja, wat gaat er dan in je om
Waarom zou ik uitgebreide antwoorden geven in een niveauloos topic waar toch alleen maar ''niet gelezen'' op wordt geantwoord?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Het Legioen is met pensioenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Het Legioen nog geen een keer gehoord.
Deels mee eens, maar ik vind de verdediging van PSV niet zo slecht tegenwoordig. Is erg gegroeid de laatste tijd, vooral door Bruma. Vond het wel opvallend om te zien hoe Bruma prima speelde totdat Torres erin kwam, waar Bruma alle moeite mee hadquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vond Atletico vooral aanvallend erg zwak. Als je ziet hoe de verdediging van PSV soms rondgetikt wordt in de Eredivisie verbaasde me dat echt.
niet veel anders dan de afgelopen 14 jaar die ik Feyenoord in Europa heb zien spelenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Als je als Feyenoorder dan dinsdag PSV ziet en ziet dat een topclub gewoon kan stunten in de CL en je ziet nu je eigen club tegen De Graafschap spelen op deze wijze..
Tja, wat gaat er dan in je om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |