ware aard.quote:
Dat verklaart waarom ik het zo grappig vind.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik het wijnvlek idee van jou heb.
Dat zei mijn moeder ook over jou.quote:
Bruno Martins Indi?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
BMI van 20,5 hoor, maak je niet druk.
Nou die dikke zeug sla ik liever over, dus je moet je wel vergissen. Sorry man.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook over jou.
die, okay.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou die dikke zeug sla ik liever over, dus je moet je wel vergissen. Sorry man.
6/10. Blijf hard je best doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook over jou.
Beterschapquote:
Ik weet uit ervaring dat de moeder van nap er wel mag wezen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou die dikke zeug sla ik liever over, dus je moet je wel vergissen. Sorry man.
ik hou mij nu in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ik heb betere ervaringen met die van GGMM. Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat de moeder van nap er wel mag wezen.
Die is ongeveer 24,1.quote:
Ja het is moeilijk om buiten de transferperiode nog een keeper te kopen.quote:
Oh je maakt geen grap. Ik ook niet btw.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
Ik had er eigenlijk op gerekend dat er om pics gevraagd zou worden.
[ afbeelding ]
Nee... had niet gehoeven.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
picsquote:
Niemand wil jouw noten zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Neem het me eens kwalijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij was er al even hoor, maar blijkbaar heb je zijn aanwezigheid niet opgemerkt.
Ach, het is zijn eigen schuld. Hij heeft de pionnen niet goed neergezet.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wordt dit elke Eredivisiewedstrijd live bijgehouden?
Wat van Feyenoord niet gezegd kan worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
De Graafschap speelt nog best lekker bij vlagen
Hoe kan Atleti nou verliezen van Gijonquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Er zit meer gedachte in het spel van de Graafschap dan in dat van Feyenoord, los van of het goed gaat of niet.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben net thuis, zie ik dat Feyenoord achter staat tegen De Graafschap?![]()
Waarom ben je moe?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jij hebt geen bril of lenzen nodigquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee da's een geintje ze hebben voor even de stand omgedraaidquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat een rare combinatie van smileys.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, dat zie je toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wellicht draagt ie die nu juist.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij hebt geen bril of lenzen nodig
Dat ook, maar zit mobiel en telefoon had van de o automatisch een hoofdletter gemaakt.quote:
foutje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |