Ik eis een betere uitlegquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze scoorden een doelpunt minder dan de tegenstander.
Wil net zeggen ja, zou wel erg vreemd zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, alleen bij culpoze delicten, anders leidt het tot OVAR.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt toch beoordeeld bij de vragen van 350 Svquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hangt er van af of 'schuld' een bestanddeel is of een element.
Sporting scoorde een doelpunt meer dan Atlético.quote:
6:00 op zondag is wel erg vroeg, dus neenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Gaan jullie ook allemaal je wekker zetten voor de Formule 1?
Dat is geen sport, dus dan niet nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Nee wij kijken niet naar b sport.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik houd het er maar op dat je mad-heid dit gedrag veroorzaaktquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sporting scoorde een doelpunt meer dan Atlético.
Sporting incasseerde een doelpunt minder dan Atlético.
Atlético incasseerde een doelpunt meer dan Sporting.
Kies zelf maar welke uitleg je het meest gepast lijkt.
Nee, niet bij alle delicten. Zie bijvoorbeeld artikel 161quiquies over het bestralen van mens of dier met radioactieve straling.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat wordt toch beoordeeld bij de vragen van 350 Sv
Jup, bij de materiele vragen daar ergensquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat wordt toch beoordeeld bij de vragen van 350 Sv
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, niet bij alle delicten. Zie bijvoorbeeld artikel 161quiquies over het bestralen van mens of dier met radioactieve straling.
Ze hadden hem lekker bij de wedstrijden van het Nederlands elftal moeten houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger doet ook totaal geen moeite om zijn subjectiviteit te verbergen, lekker hoor mensen.
Ik kijk al een paar weken naar een commentaarloze stream. Dat is echt enorm rustgevend.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger doet ook totaal geen moeite om zijn subjectiviteit te verbergen, lekker hoor mensen.
Ik ben niet echt mad meer, het is meer een soort berusting. Maar toch bedankt voor je bezorgdheid hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik houd het er maar op dat je mad-heid dit gedrag veroorzaakt
Ik toevallig ook nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kijk al een paar weken naar een commentaarloze stream. Dat is echt enorm rustgevend.
Sorry jongen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
Kopsterk en ik zouden graag willen dat die rare discussie die Paxcon startte nu ophoudt.
'Mensen zoals jij verpesten echt VBL. Er is totaal geen ruimte voor een inhoudelijke discussie en 9/10 posts zijn cynische Johan Derksen-imitaties. Walgelijk.'quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:08 schreef GGMM het volgende:
Kopsterk en ik zouden graag willen dat die rare discussie die Paxcon startte nu ophoudt.
Ik vond m'n comeback wel leuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
'Mensen zoals jij verpesten echt VBL. Er is totaal geen ruimte voor een inhoudelijke discussie en 9/10 posts zijn cynische Johan Derksen-imitaties. Walgelijk.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |