Dus toch.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee da's een geintje ze hebben voor even de stand omgedraaid
quote:
quote:
Ik heb nog wel, maar 2 trappen verderopquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Supermarkt sluit hier om 21:00. Zou opschieten.
Bij wedstrijden van Feyenoord moet je altijd erg geconcentreerd kijken om niets te missen, dus je was gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:59 schreef GGMM het volgende:
Kutzooi, ik draai me 2 tellen om en kom terug, 1-1.
Overigens heb ik nog een interessante strafrechtvraag voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2016 21:01:51 ]
*koptquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kramer kop 5 meter over
Het stadion doet OEIIII
Ze komen niet vaak dichterbij het doel.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kramer kop 5 meter over
Het stadion doet OEIIII
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Overigens heb ik nog een interessante strafrechtvraag voor jou.Ik denk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Overigens heb ik nog een interessante strafrechtvraag voor jou.Leidt 39 altijd tot vrijspraak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze scoorden een doelpunt minder dan de tegenstander.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe kan Atleti nou verliezen van Gijon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |