Nouja ze hebben wel een aantal punten. Vind het vele malen kwalijker dat politici het verdrag niet gelezen hebben bijvoorbeeld. Je kunt moeilijk ontkennen dat het voor kamp zich niet voor schut zet met hun verdeeldheid en bangmakerij.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Baudet zet zichzelf ook voornamelijk voor schut. Daarom is het nee-kamp ook zo vermakelijk
Haha Jan de Hakkelaarquote:Op zondag 20 maart 2016 10:46 schreef Copycat het volgende:
Kijk anders de aflevering van Oog in Oog even terug:
http://www.duimspijker.co(...)pt-er-geen-reet-van/
Je kan beter een 'executive summary' lezen en die begrijpen (ik wil niet zeggen dat Jan Roos of wie dan ook dat daadwerkelijk gedaan heeft!) dan alles lezen en het niet begrijpen.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Pijnlijkhad dan die Baudet naar voren geschoven of zo. Of heeft niemand het gelezen?
Klopt!quote:Op zondag 20 maart 2016 10:59 schreef BarryOSeven het volgende:
Je kunt moeilijk ontkennen dat het voor kamp zich niet voor schut zet met hun verdeeldheid en bangmakerij.
Mijn taal virtuositeit is de jaren echt naar de klote gegaan. Valt me ook op dat ik zowat elke paar posts weer d-t fouten moet gaan editen.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt!
Altijd uitkijken met dubbele ontkenningen ...
Volgens mij snap je de achterliggende gedachte van dit referendum niet zo goed. De wet is al goedgekeurd door beide Kamers, vervolgens is een groep mensen een referendum gestart om dat terug te kunnen draaien.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat zou dus eigenlijk niet zoveel uit moeten maken. Zij willen dat verdrag dus zullen ze uit moeten leggen waarom het zo goed voor ons is.
Persoonlijk heb ik genoeg zinnige tegen argumenten gehoord, maar ze zouden eigenlijk niet nodig zijn omdat diegene die iets wil verantwoordelijk over de intentie heeft, kortom: "Iets niet willen veranderen is standaard, iets wel willen veranderen kost moeite."
Dus eigenlijk zal iedereen, ook de onthouders, automatisch een tegen stem moeten krijgen in mijn optiek. Als je dit wel wilt stem je maar voor.
Dat verdrag had in eerste instantie al helemaal niet ondertekend mogen worden in mijn utopische democratie.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:09 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de achterliggende gedachte van dit referendum niet zo goed. De wet is al goedgekeurd door beide Kamers, vervolgens is een groep mensen een referendum gestapt om dat terug te kunnen draaien.
Volgens jouw logica zouden dus de stemmen van iedereen die niet op komt dagen automatisch als JA moeten worden meegeteld.
Als het echt zo geweldig en/of nodig is, dan kan het toch niet zo moeilijk zijn om de mensen in 3 zinnen overtuigend duidelijk te maken waarom we 'ja' moeten zeggen?quote:Op zondag 20 maart 2016 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan is hrt wellicht tijd om je eens in te gaan lezen Lemmeb. En dan niet enkel via GeenStijl.
Dat is op allerlei plekken dan ook gebeurd. Dat jij het niet wilt lezen omdat je blind vaart op PVV en GeenStijl maalt niet dat het er niet isquote:Op zondag 20 maart 2016 11:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Als het echt zo geweldig en/of nodig is, dan kan het toch niet zo moeilijk zijn om de mensen in 3 zinnen overtuigend duidelijk te maken waarom we 'ja' moeten zeggen?
Erg jammer maar tekenend dat jij het ook niet even in 3 zinnen kunt.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is op allerlei plekken dan ook gebeurd. Dat jij het niet wilt lezen omdat je blind vaart op PVV en GeenStijl maalt niet dat het er niet is.
Op geenstijl wordt er veel aandacht aan besteedt en ze hebben links naar bronnen die wel argumenten hebben.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik hoor ook geen enkel zinnig argument tegen. In de kranten en op tv is het erg stil. Ik had gedacht dat er veel meer aandacht voor zou zijn, maar bijna niemand doet iets aan campagnes of voorlichting.
Punt 1, al stemt heel Nederland tegen, dan nog hoeven ze dit niet terug te draaien.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:09 schreef Kansenjongere het volgende:
Volgens jouw logica zouden dus de stemmen van iedereen die niet op komt dagen automatisch als JA moeten worden meegeteld.
Waarom?quote:
Geenstijl? Is het heus?quote:Op zondag 20 maart 2016 11:47 schreef drexciya het volgende:
[..]
Op geenstijl wordt er veel aandacht aan besteedt en ze hebben links naar bronnen die wel argumenten hebben.
Wanneer komt jouw inhoudelijke bijdrage eigenlijk? Ik zie hier telkens one-liners die op de man gespeeld zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is op allerlei plekken dan ook gebeurd. Dat jij het niet wilt lezen omdat je blind vaart op PVV en GeenStijl maalt niet dat het er niet is.
Buffertje tussen Europa en Rusland. Vertrouw die Putin voor geen roebel.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom?
Graag niet met een link naar één of ander wazig krantenartikel, maar in je eigen woorden, liefst in 3 zinnen.
Oké, je bent dus bang voor Putin, daar komt het eigenlijk op neer. Ik snap die angst heus wel, maar deel hem totaal niet. Alhoevel Putin een erg rare vogel is, is Rusland al lang niet meer het land van 60 jaar geleden.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Buffertje tussen Europa en Rusland. Vertrouw die Putin voor geen roebel.
Omdat zulke verdragen heel veel verplichtingen schept, zonder er iets voor terug te krijgen. Ik hou niet van verplichtingen. Je zult er wellicht niet direct iets van merken, maar in de toekomst wel.quote:Verder zie ik niet in waarom niet.
Dat wil iedereen graag weten, zie ook mijn reacties hierboven.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:09 schreef vigen98 het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de voordelen van zo'n verdrag? En dan specifiek beantwoorden aub en niet met goed voor de handel
Als deze vraag gesteld is uit oprechte interesse, is je voorgaande reactie dan niet enigszins onnozel?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:09 schreef vigen98 het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de voordelen van zo'n verdrag? En dan specifiek beantwoorden aub en niet met goed voor de handel
Ik ga tegen stemmen maar ik wil gewoon horen van de mensen die voor zijn waarom ze voor zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:36 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als deze vraag gesteld is uit oprechte interesse, is je voorgaande reactie dan niet enigszins onnozel?
Waarom? Wat maakt dat nou weer uitquote:Op zondag 20 maart 2016 13:13 schreef Karzai het volgende:
Denk dat er niet eens 30% op komt dagen ik ga ook niet stemmen
Waarom zouden ze die moeite nemen als je ze daarvoor toch al dom genoemd hebt?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik ga tegen stemmen maar ik wil gewoon horen van de mensen die voor zijn waarom ze voor zijn.
Of schaap.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die moeite nemen als je ze daarvoor toch al dom genoemd hebt?
quote:Op zondag 20 maart 2016 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga helemaal niet stemmen. Ik ken de inhoud van het Associatieverdrag amper en vind dat ik daarom niet bij machte ben om er een gewogen oordeel over te vellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |