Oké, je bent dus bang voor Putin, daar komt het eigenlijk op neer. Ik snap die angst heus wel, maar deel hem totaal niet. Alhoevel Putin een erg rare vogel is, is Rusland al lang niet meer het land van 60 jaar geleden.quote:Op zondag 20 maart 2016 12:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Buffertje tussen Europa en Rusland. Vertrouw die Putin voor geen roebel.
Omdat zulke verdragen heel veel verplichtingen schept, zonder er iets voor terug te krijgen. Ik hou niet van verplichtingen. Je zult er wellicht niet direct iets van merken, maar in de toekomst wel.quote:Verder zie ik niet in waarom niet.
Dat wil iedereen graag weten, zie ook mijn reacties hierboven.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:09 schreef vigen98 het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de voordelen van zo'n verdrag? En dan specifiek beantwoorden aub en niet met goed voor de handel
Als deze vraag gesteld is uit oprechte interesse, is je voorgaande reactie dan niet enigszins onnozel?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:09 schreef vigen98 het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de voordelen van zo'n verdrag? En dan specifiek beantwoorden aub en niet met goed voor de handel
Ik ga tegen stemmen maar ik wil gewoon horen van de mensen die voor zijn waarom ze voor zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:36 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als deze vraag gesteld is uit oprechte interesse, is je voorgaande reactie dan niet enigszins onnozel?
Waarom? Wat maakt dat nou weer uitquote:Op zondag 20 maart 2016 13:13 schreef Karzai het volgende:
Denk dat er niet eens 30% op komt dagen ik ga ook niet stemmen
Waarom zouden ze die moeite nemen als je ze daarvoor toch al dom genoemd hebt?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik ga tegen stemmen maar ik wil gewoon horen van de mensen die voor zijn waarom ze voor zijn.
Of schaap.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die moeite nemen als je ze daarvoor toch al dom genoemd hebt?
quote:Op zondag 20 maart 2016 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga helemaal niet stemmen. Ik ken de inhoud van het Associatieverdrag amper en vind dat ik daarom niet bij machte ben om er een gewogen oordeel over te vellen.
ik neig naar ja te stemmen maar aangezien het nee kamp groter is is het slimmer om niet te stemmen zodat de opkomst niet groot genoeg is om het referendum geldig te verklarenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom? Wat maakt dat nou weer uit![]()
Ga gewoon stemmen schaap.
Meer handelquote:Op zondag 20 maart 2016 08:52 schreef hpeopjes het volgende:
Ik heb nog steeds GEEN ENKEL zinnig argument gehoord om JA te stemmen. Het blijft allemaal een beetje hangen in vaagheden, in links geleuter.
Zieligquote:Op zondag 20 maart 2016 13:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik neig naar ja te stemmen maar aangezien het nee kamp groter is is het slimmer om niet te stemmen zodat de opkomst niet groot genoeg is om het referendum geldig te verklaren
Mag jij wel stemmen?quote:Op zondag 20 maart 2016 14:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]That's it? Is dat nou jouw reden om voor te stemmen?
Schaapje toch.
Sarcasme. Ik stem tegen.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:06 schreef vigen98 het volgende:
[..]That's it? Is dat nou jouw reden om voor te stemmen?
Schaapje toch.
Onzin.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:26 schreef Karzai het volgende:
Samenwerking tussen landen is altijd beter dan elkaar uitsluiten
Jawel. De stelling dat samenwerking altijd iets positiefs is is onzinnig. Niet samenwerken met Oekraïne heeft ook weer zijn voordelen. Het is en blijft een belangenafweging.quote:
Want daarmee was samenwerking ook een optie of zo?quote:Op zondag 20 maart 2016 14:37 schreef Confetti het volgende:
Het Nederlandse belang heeft soms ook baat bij niet samenwerken. Zo hebben we IS ook de rug toegekeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |