Hertog Jan drinkers zouden dit niet doenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik meende Cavaliers te herkennen.
Heb jij natuurlijk dagelijks mee te maken in Den Haag.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie het als humor. Niks mensonterend aan.
Drinkt hij Amstel?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik meende Cavaliers te herkennen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier lopen de ''zwervers'' na een dagje bedelen de hoek om en stappen ze in een dikke mercedes.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb jij natuurlijk dagelijks mee te maken in Den Haag.
Bijna louter inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:02 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Drinkt hij Amstel?
Maar goed dat hij weg is dan.
Walgelijke humor inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:04 schreef Evertjan het volgende:
uitslag Frankrijk-NederlandJAAA TESS WESTERGODINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
handbal is geen sport trouwensIk ben inmiddels overleden.
Dus jij spreekt ch uit als een zachte g?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Omdat Brabanders de G niet kunnen uitspreken.
Een man steekt een briefje van 5 euro in de fik. OOOOOOOO MY GODDDDDDDDDDDDDD, WAT ERRRUUUUGGGGGGGGGGGquote:
de persschef van PSV is geheel objectief ofcquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thijs Slegers zei altijd dat Locadia in Oranje zou komen.
Elke dag appen met Rik Effrink of hoe die ook heetquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de persschef van PSV is geheel objectief ofc
Rikgodquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke dag appen met Rik Effrink of hoe die ook heet
Tis een stuk prettiger voor buitenlanders. De normale G zoals het ABN is klinkt als een roggelende arabier.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus jij spreekt ch uit als een zachte g?
Overigens spreke brabanders juist normaal de g uit zonder rochel.
Nu al indekken?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax gaat er met 4-0 vanaf.
Viergever en Hoorn hahaha
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
JAAA TESS WESTERGODIN
handbal is geen sport trouwens
Precies. Overal spreken ze de g uit net als onsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tis een stuk prettiger voor buitenlanders. De normale G zoals het ABN is klinkt als een roggelende arabier.
Het gaat toch om de totale minachting wat daar vanuit gaat, dat begrijp je hoop ik wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een man steekt een briefje van 5 euro in de fik. OOOOOOOO MY GODDDDDDDDDDDDDD, WAT ERRRUUUUGGGGGGGGGGG
Als ik dat doe roepen ze altijd indekken maar uiteindelijk krijg ik natuurlijk weer gelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Realistisch kijken naar beide teams.
Ik heb ook een harde G overigens hoor, ben import vanuit Zeeland.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Precies. Overal spreken ze de g uit net als onsBoven de rivieren zijn ze blijkbaar wereldvreemd.
Jij snapt het niet helemaal geloof ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een man steekt een briefje van 5 euro in de fik. OOOOOOOO MY GODDDDDDDDDDDDDD, WAT ERRRUUUUGGGGGGGGGGG
VI minacht de kijkers.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het gaat toch om de totale minachting wat daar vanuit gaat, dat begrijp je hoop ik wel.
Omdat jij nog zegt dat PSV met 0-3 gaat verliezen van de Graafschap.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik dat doe roepen ze altijd indekken maar uiteindelijk krijg ik natuurlijk weer gelijk
Nee, snap werkelijk waar niet dat men zich er massaal druk om maakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het gaat toch om de totale minachting wat daar vanuit gaat, dat begrijp je hoop ik wel.
Als rijke Nederlander je zo profileren tegen de armenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waar?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat jij nog zegt dat PSV met 0-3 gaat verliezen van de Graafschap.
Dat slaat nergens op natuurlijk.
Denken dat Roma arm zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als rijke Nederlander je zo profileren tegen de armennee gewoon doodnormaal.
De Nederlandse locaties zijn wel leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:09 schreef tralalala het volgende:
Jammer van die Nederlanders in BoB, matig geacteerd.
Hij is heel snel he.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat Max in Australië was
Leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke week als PSV tegen een degradatiekandidaat of middenmoter speelt.
ik moet seizoen 1 nog afmakenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
Daredevil is overigens weer te zien met een nieuwe seizoen op netflix.
Hele seizoen? Moet nog steeds de laatste paar kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
Eerst nog House of Cards afkijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
Yup, meteen weer een heel seizoen beschikbaar. Snoeihard bingen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hele seizoen? Moet nog steeds de laatste paar kijken
lekker op het bankje hand in het broekje niks mis meequote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Yup, meteen weer een heel seizoen beschikbaar. Snoeihard bingen.
Net aan begonnen, 2 eps achter de rug. Heb ik weer wat kijkvoer mocht er geen voetbal op tv zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst nog House of Cards afkijken
Same, maar zijn best wat afleveringen volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik overweeg dat House of Cards ook eens te gaan kijken, schijnt leuk te zijn.
Volgende week weer interlands, dus dan is het weer serietijdquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Net aan begonnen, 2 eps achter de rug. Heb ik weer wat kijkvoer mocht er geen voetbal op tv zijn.
Ik ben gestopt na seizoen 2quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
die vriendin van Forrest Gump speelt er ook in meequote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
13 per seizoenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Same, maar zijn best wat afleveringen volgens mij
Je moet er ook wat in groeien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb de eerste 2-3 gekeken van HoC maar ik vond het niet echt boeiend genoeg
Brrr, die interlandwekenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week weer interlands, dus dan is het weer serietijd
En Narcos.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst nog House of Cards afkijken
Jammer dat ze een kort kapsel heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die vriendin van Forrest Gump speelt er ook in mee
Ik zou alleen premium girls rakenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze een kort kapsel heeft.
Zou niet raken.
Sinds Ziggo UPC overgenomen heeft ben ik ook zeer tevreden met Ziggo.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niks mis met Ziggo ben al jaren een zeer tevreden abonnee. Niks dan lof en hulde over Ziggo
Ja best veel vind ik datquote:
https://goo.gl/maps/aUroXhT2avQ2quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De Nederlandse locaties zijn wel leuk.
Ben je zo doorheen hoor, je kijkt zo een seizoen achter elkaar door.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja best veel vind ik datIk kijk echt zelden series, alleen voor Mam een uitzondering gemaakt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze een kort kapsel heeft.
Zou niet raken.
Is dat wel vrouwvriendelijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:15 schreef Evertjan het volgende:
beste serie ooit is nog altijd Married with Children met Al Bundy
Als het te warm is, zeg maar echt te warm, zo'n 36 graden, dan begeeft het verdeelstation het door de hitte (die staat pal tegen 't huis hier), verder prima, signaal was niet zo sterk maar niks wat een versterker niet kan oplossen.quote:
Deze man weet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:15 schreef Evertjan het volgende:
beste serie ooit is nog altijd Married with Children met Al Bundy
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat wel vrouwvriendelijk?
Heb ik gemerkt ja, meermalen terugspoelen omdat ik was afgeleid.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:16 schreef Joezi het volgende:
Voor HoC moet je een goeien focus hebben, geen wegkijkertje
aah we zijn terug
Manchester derby wordt echt slechtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb ik gemerkt ja, meermalen terugspoelen omdat ik was afgeleid.
ow leuk., manchester derby is ook.
Heb je die op de marktplaats gekocht?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Verstuurd vanaf mijn telefoon met Ziggo-abonnement.
Iboodquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je die op de marktplaats gekocht?
Leuk dat je er bentquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow toen zag ze er wel leuk uitquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Maar goed, iedereen kent haar natuurlijk van de bazenfilm The Princess Bride.
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/uso5wH6hWerjZ1q2jTqG7w--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9NDkzO2g9MjY2/http://l.yimg.com/os/publ(...)right.gif]afbeelding[/url] ]
Het verbaast mij altijd als je een of andere kutwedstrijd (Ajax - Excelsior bijv.) via een internetstream gaat kijken, dat het commentaar vaak Turks of Spaans is. Ze zenden die zooi echt daar uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me af of er buitenlanders zijn die naar PSV-Ajax zouden gaan kijken.
Vorig jaar gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Maar goed, iedereen kent haar natuurlijk van de bazenfilm The Princess Bride.
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/uso5wH6hWerjZ1q2jTqG7w--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9NDkzO2g9MjY2/http://l.yimg.com/os/publ(...)right.gif]afbeelding[/url] ]
twitter:NOSsport twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 21:17:26Een journalist stelde vanmiddag aan Danny Blind een vraag over Hakim Ziyech. Tot ongenoegen van Marco van Basten. https://t.co/cil0ic30Xo reageer retweet
nee, op bol.com.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja of nog wedstrijden zonder topclubquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het verbaast mij altijd als je een of andere kutwedstrijd (Ajax - Excesior bijv.) via een internetstream gaat kijken, dat het commentaar vaak Turks of Spaans is. Ze zenden die zooi echt daar uit.
Gamekings Simon, luis in de pels.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:20 schreef Evertjan het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 21:17:26Een journalist stelde vanmiddag aan Danny Blind een vraag over Hakim Ziyech. Tot ongenoegen van Marco van Basten. https://t.co/cil0ic30Xo reageer retweet
Helene heeft ook wel eens diarreequote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Goede kont.
Jammer dat er poep uitkomt.
HEY JOERI!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:24 schreef Pascalus het volgende:
Beste kabouters... nou weet ik het niet meer.
Dat was Simon niet toch net?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:27 schreef Evertjan het volgende:
Simon heeft een cursus zuigen gehad van Genee
Dit was Bert.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:27 schreef Evertjan het volgende:
Simon heeft een cursus zuigen gehad van Genee
Lowie vond dat niet leukquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bert is de meester van het zuigen
Leuke stellingquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Blind en van Basten zijn beunhazen met een flutdiploma.
Ik ken nog zo'n site met Torres en een Nederlandse club.quote:
Gohquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:37 schreef superniger het volgende:
Johan Derksen is straks te gast bij Pauw.
Dit hele topic gaat meekijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:37 schreef superniger het volgende:
Dit heeft in alle kranten gestaanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:37 schreef superniger het volgende:
Het is reclame.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Altijd rustig hier als het echt over voetbal gaat.
Die tien minuten daarvoor was het ook rustig.quote:
Yes!!quote:
Wat aardigquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zie er nu al naar uit je in ons Pauw topic te mogen treffen
Dat zou nog best eens kunnen kloppenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb alvast een strijdleus bedacht: Pauw Pauw, je moeder is een vrouw.
Als dat straks massaal wordt gezongen, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die tien minuten daarvoor was het ook rustig.
Met natuurlijk hét hoogtepunt van de avond: de toto.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar.
Nu gaat het vast drukker worden. Laatste kwartiertje.
Ook dat nog eens! Het kan niet op!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met natuurlijk hét hoogtepunt van de avond: de toto.
laatste tijd te veel boeken/showbizz geneuzel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die niet elke dag Pauw aanbidden
En filmpjesquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:51 schreef superniger het volgende:
[..]
laatste tijd te veel boeken/showbizz geneuzel.
Ongelofelijk dat ze dat laten liggenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Als Ajax vorig weekend van NEC had gewonnen hadden ze nu bovenaan gestaan.
Dat is de laatste trots van het Legioen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:56 schreef Coco98 het volgende:
Hoe kan Feyenoord zo vaak speler van de week winnen?
Ze zoeken gewoon heel erg naar een leuk filmpje wat ze kunnen blijven herhalen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Van Gaal zou zich wel afvragen "zeg ik eens beleefd gedag, lachen ze me nog uit"
Daar zeg je inderdaad iets, ik heb Beugelsdijk geen een keer gezien deze uitzendingquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zoeken gewoon heel erg naar een leuk filmpje wat ze kunnen blijven herhalen.
Je kan tegenwoordig wel Anne Frank nadoenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:05 schreef Joezi het volgende:
BoBMochten wij maar als vrienden in het echte leger strijden voor onze vlag
Als teamuitje?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig wel Anne Frank nadoen
Aah een escaperoom, dat dacht ik al, helemaal hipquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja!
http://nos.nl/op3/artikel(...)napt-ophef-niet.html
Zo hoort het. Pannenkoeken met mes en vork etenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Hoe eet jij je pannenkoek, Jan?
'Ik rol ze op en douw ze in m'n strot.'
Prima antwoord, niks mis mee.
Maar de programma's van Derksen ( Derksen on the Road en Derksen & ......) waren toch ook geen kijkcijferkanonnen op hetzelfde tijdstip ?quote:Op maandag 21 maart 2016 10:53 schreef tong80 het volgende:
Wilfred Genee’s nieuwe talkshow Wat gaat er nu door je heen? blijkt een flop. „Misschien ligt het aan de zender en het tijdstip, maar feit is dat ik er verschrikkelijk van baal dat de kijkcijfers niet goed zijn.”
De presentator deelde zijn zorgen al met RTL-baas Erland Galjaard. „Die zei ook al dat het programma misschien op een andere plek of tijd uitgezonden zou moeten worden. Hij is verder namelijk wel tevreden over de show”, vertelt Genee op 100% NL.
Toch wil Genee de lage kijkcijfers niet alleen op de omstandigheden afschuiven. „Je moet de hand ook in eigen boezem durven steken”, vindt hij. „Misschien zitten mensen gewoon niet op mij in een dergelijke programmavorm te wachten.”
De presentator durft dan ook niet te dromen over een tweede seizoen voor Wat gaat er nu door je heen?. „Ik heb echt geen flauw idee of ik nog een serie mag maken. We zullen het zien.” Het RTL 7-programma ging op 29 februari van start en trok afgelopen maandag 263.000 kijkers.
Weet ik eigenlijk niet. Vind en vond het alle 3 leuke en goed gemaakte programma'squote:Op maandag 21 maart 2016 11:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar de programma's van Derksen ( Derksen on the Road en Derksen & ......) waren toch ook geen kijkcijferkanonnen op hetzelfde tijdstip ?
Nee en volgens mij werden die ook geen flop genoemd. Derksen & scoorde wel iets hoger dan Genee:quote:Op maandag 21 maart 2016 11:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar de programma's van Derksen ( Derksen on the Road en Derksen & ......) waren toch ook geen kijkcijferkanonnen op hetzelfde tijdstip ?
SPOILER: Kijkcijfers Derksen &Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De cijfers voor On the Road waren een stuk lager:SPOILER: Kijkcijfers On the RoadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2016 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee en volgens mij werden die ook geen flop genoemd. Derksen & scoorde wel iets hoger dan Genee:SPOILER: Kijkcijfers Derksen &Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De cijfers voor On the Road waren een stuk lager:On the road werd dan ook om 2300 uitgezonden ipv 2200SPOILER: Kijkcijfers On the RoadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je ook goed kijken, Rikkert.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:19 schreef Bolasie het volgende:
Wie is er vanavond te gast? Zie niks staan op @VoetbalInside.
quote:Op maandag 21 maart 2016 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je ook goed kijken, Rikkert.
[ afbeelding ]
www.voetbalinside.nl/#!/a(...)tste-gast-ooit-in-viquote:Op maandag 21 maart 2016 12:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat was dat laatst met John Williams? Iemand een linkje?
Ah ja dat klopt inderdaad. Gelijk met Pauw, dan ben je de lul natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 12:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
On the road werd dan ook om 2300 uitgezonden ipv 2200
quote:Op maandag 21 maart 2016 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee en volgens mij werden die ook geen flop genoemd. Derksen & scoorde wel iets hoger dan Genee:Als ik deze cijfers bekijk, ligt het er vooral aan wie er te gast is. Raymond VerheijenSPOILER: Kijkcijfers Derksen &Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder is 250.000 voor de Matthijs van Nieuwkerk aflevering wel erg karig ja, gezien het feit dat Genee die dag overal promo voerde, er fragmenten getoond werden in VI en het meteen erna werd uitgezonden. Ook nog eens de première, dat een interview van Johan Derksen met Jaap Stam meer kijkers trekt is wel een beetje pijnlijk.
Verder vind ik Genee natuurlijk 100 keer meer geschikt voor interviews dan Derksen, die plots poeslief voor zijn gasten was en maar wat bekende verhalen en clichés aanhaalde. Maar de gemiddelde kijker denkt er blijkbaar anders over
By hook or by crook, I'll be last in this book.
Die laatste serie van 'Derksen &' was niks mis mee hoor. Vooral omdat het niet in een studio was. Derksen kan best leuke gesprekken voeren als er een beetje dynamiek in zit. De aflevering met Jansma was erg leuk. Johan heeft humor en charisma, dat heeft Wilfred niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als ik deze cijfers bekijk, ligt het er vooral aan wie er te gast is. Raymond VerheijenMaar verder is 250.000 voor de Matthijs van Nieuwkerk aflevering wel erg karig ja, gezien het feit dat Genee die dag overal promo voerde, er fragmenten getoond werden in VI en het meteen erna werd uitgezonden. Ook nog eens de première, dat een interview van Johan Derksen met Jaap Stam meer kijkers trekt is wel een beetje pijnlijk.
Verder vind ik Genee natuurlijk 100 keer meer geschikt voor interviews dan Derksen, die plots poeslief voor zijn gasten was en maar wat bekende verhalen en clichés aanhaalde. Maar de gemiddelde kijker denkt er blijkbaar anders over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |