Vrijdag = frietdagquote:
Die belt met Adidas voor sponsorgeldquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Waarom laten ze die terrorist gewoon staan bellen
Zone grote vuurbal jongenquote:
False flag, bedoel je?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:29 schreef PinkLow het volgende:
Het schijnt dat er een filmploeg toevallig daar aan het filmen was op het moment van de inval? Wie kan mij het hele verhaal vertellen?
Er is gelekt vanuit de politie. Ze hebben de actie vervroegd maar er zal vast pers al op af gekomen zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:29 schreef PinkLow het volgende:
Het schijnt dat er een filmploeg toevallig daar aan het filmen was op het moment van de inval? Wie kan mij het hele verhaal vertellen?
Klopt een ploeg van VTM was net ter plaatse, die beelden kan je zien op CNNquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:29 schreef PinkLow het volgende:
Nice.quote:
Linkje?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Klopt een ploeg van VTM was net ter plaatse, die beelden kan je zien op CNN
Dankquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Klopt een ploeg van VTM was net ter plaatse, die beelden kan je zien op CNN
joh. normaal doen ze het in twee talenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen spreken niet overal Nederlands hè.
Nee.quote:
Ja, klopt, nu niet dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:36 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
[..]
joh. normaal doen ze het in twee talen
Das waar, dan blijft het bij kromme tenenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ze allemaal zoals hij zouden zijn, heb je ook geen probleem natuurlijk.
Speciaal in het Nederlands voor jou.quote:
Je mag weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:38 schreef BlackLining het volgende:
Heb ik godverdomme met het laatste beetje kennis van het Frans wat ik nog uit mijn tenen kon trekken die hele handel zitten vertalen hier, gaat die droplul zelf in het Nederlands verder
Obama heeft ze gefeliciteerd, meer niet. Verhaal kwam er op neer dat het in samenwerking met Frankrijk is gebeurd.Dankzij onze geweldigesamenwerking en inzet van politie, leger, justitie, alle betrokkenen, ministeries, etc, etc, etc.quote:
Denken dat Amerika hier achter zitquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:39 schreef empa1010 het volgende:
Hij heeft een schouderklopje van Obama gekregen![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Obama is ook opgepakt tijdens de huiszoeking
Underkaffer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee vriend, dat zegt ie net zelf. Dat er contact is geweest en dat Obama 'm complimenten heeft gegeven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Denken dat Amerika hier achter zit
Ja, okee, maar ik mag hem wel, goeie jongen wel, denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:37 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Das waar, dan blijft het bij kromme tenen
Jawel, maar dat verzaakt ie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:41 schreef Heilwasser het volgende:
Hollande spreekt natuurlijk geen enkele taal behalve Frans.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:41 schreef Heilwasser het volgende:
Hollande spreekt natuurlijk geen enkele taal behalve Frans.
Ja iedereen kan wel iets roepenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:40 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Nee vriend, dat zegt ie net zelf. Dat er contact is geweest en dat Obama 'm complimenten heeft gegeven.
Schei uit, die kan echt geen andere taal.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jawel, maar dat verzaakt ie.
Al is ie veel beter te volgen dan Michel in het Frans
Op CNN wordt het vertaaltquote:
Muur om België.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:42 schreef NoNickOne het volgende:
Fijn zo'n schouderklopje van Obama maar wat vind Trump ervan?
Trump zegt vanavond wrs dat Molenbeek gebombardeerd moet worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:42 schreef NoNickOne het volgende:
Trump was die kerel zelf gaan oppakken natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:42 schreef NoNickOne het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 20:43:36Live: Preseident Hollande: Franse autoriteiten gaan snel om uitlevering van Abdeslam vragen https://t.co/yHp2ZBoX1q reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trump gaat vanavond Molenbeek bombarderen.
Trump had Salah geadopteerd, en dan nog had hij gewonnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:42 schreef NoNickOne het volgende:
Snel?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:44 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 20:43:36Live: Preseident Hollande: Franse autoriteiten gaan snel om uitlevering van Abdeslam vragen https://t.co/yHp2ZBoX1q reageer retweet
Die gast is allang op weg naar Frankrijk man.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Dan mag Frankrijk wel eerst tol betalen. Net zoals die vrachtwagenchauffeurs laatst in het nieuws.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:44 schreef Houtenbeen het volgende:
B52's zijn al onderwegquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trump zegt vanavond wrs dat Molenbeek gebombardeerd moet worden.
Papierwinkel he, dat duurt een dagje of tien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Snel?
Wat is er mis met: nu op dit moment.
Kan altijd later nog.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Papierwinkel he, dat duurt een dagje of tien.
Zijn toch gewoon procedures voor? Lijkt me niet meer dan normaal dat die gevolgd worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Snel?
Wat is er mis met: nu op dit moment.
Met het risico op een procedurefout?quote:
Kunnen wij dan naar het EK?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trump zegt vanavond wrs dat Molenbeek gebombardeerd moet worden.
StreetJusticeGenotquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Berecht hem maar in Congo. Heb je meer vrijheid van ellende.
Beter, want in België krijg je nog minder straf dan in NL, begreep ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:46 schreef BlackLining het volgende:
Hij zegt het nu ook. Hij gaat in Frankrijk vervolgd en ondervraagd worden
Haastige spoed is zelden goed, luidt het spreekwoord.quote:
Die gast is een held in Congo en omstrekenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Berecht hem maar in Congo. Heb je meer vrijheid van ellende.
Nah, ik denk niet dat ze het risico moeten lopen dat een rechtszaak ongeldig wordt verklaard omdat ze hem zonder de juiste papieren uitgeleverd hebben.quote:
Links of rechtsom gaat die gast echt niet meer vrijkomen hoor. Desnoods faked de VS een procesje, maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beter, want in België krijg je nog minder straf dan in NL, begreep ik.
Lijkt me ook beter.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Links of rechtsom gaat die gast echt niet meer vrijkomen hoor. Desnoods faked de VS een procesje, maak je maar geen zorgen.
20 jaar maxquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Links of rechtsom gaat die gast echt niet meer vrijkomen hoor. Desnoods faked de VS een procesje, maak je maar geen zorgen.
Lijkt me wel dat ie ontoerekeningsvatbaar was, hij rookte ook nederwietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee joh, Congo heeft maar 10% islamieten. Minder dan hierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die gast is een held in Congo en omstreken
Ja, maar dat ga ik zo ook doenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat ie ontoerekeningsvatbaar was, hij rookte ook nederwiet
ja hij werd in een Franse auto geduwdquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gast is allang op weg naar Frankrijk man.
Waarom de VS? Frankrijk wil hem hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook in een land waar 80% Christelijk is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die gast is een held in Congo en omstreken
Ze kunnen ook wel een paar ambtenaren van weekend af schoppen nu hè. Krijgen ze die uren later weer dubbel terug, plus overwerk schrijven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat ze het risico moeten lopen dat een rechtszaak ongeldig wordt verklaard omdat ze hem zonder de juiste papieren uitgeleverd hebben.
Vandaar dat het tien dagen duurt voor hij in Frankrijk is. De ANWB wrijft vast in de handjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:50 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja hij werd in een Franse auto geduwd
Maar haten wel belgen en fransen tot op het botquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee joh, Congo heeft maar 10% islamieten. Minder dan hier
Daarom alleen maar gebruik maken van de onmenselijke factoren in Congo.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar haten wel belgen en fransen tot op het bot
Als Frankrijk hem binnen zijn eigen wetten niet levenslang kan vasthouden, zal het echt wel zoiets worden. Links of rechtsom: die vent komt never nooit meer vrij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Waarom de VS? Frankrijk wil hem hebben.
Al zijn ze hindoe, who the hell caresquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:50 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook in een land waar 80% Christelijk is.
Frankrijk kan hem gewoon levenslang opsluiten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als Frankrijk hem binnen zijn eigen wetten niet levenslang kan vasthouden, zal het echt wel zoiets worden. Links of rechtsom: die vent komt never nooit meer vrij.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Typisch Frans weer om je vlag ook in de kreukels te hebben.
zit*quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:53 schreef BlackLining het volgende:
Ah, het besef dat IS overal zat. In België, in Frankrijk, overal. Il y a ici: als ik me niet vergis: "Ze zijn hier"
Je zou zoveel informatie uit hem kunnen krijgen, maar dat mag niet in Europa.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:54 schreef RRuben het volgende:
Beter gaan ze hem nu even hard aanpakken, met een live-streampje graag
Waterboardingquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:54 schreef RRuben het volgende:
Beter gaan ze hem nu even hard aanpakken, met een live-streampje graag
En hem daarna naar Syrië sturen zodat we een bom op zen knikker kunnen gooienquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Frankrijk kan hem gewoon levenslang opsluiten.
Wat denk je zelf, dat ze iemand die zoveel weet van cellen hier zonder te martelen onderuit laten komen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je zou zoveel informatie uit hem kunnen krijgen, maar dat mag niet in Europa.
Heel die wijk wist dondersgoed waar hij zat.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:58 schreef empa1010 het volgende:
Die broer en z'n familie moeten hem toch ook 'gewoon' gezien hebben in die 4 maanden zou je denken.
Dat idee heb ik ook steedsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:58 schreef empa1010 het volgende:
Die broer en z'n familie moeten hem toch ook 'gewoon' gezien hebben in die 4 maanden zou je denken.
De Gaulle zou zeggen: Françaises, Français ! Aidez-moi ! Ils sont entre nous!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:53 schreef BlackLining het volgende:
Ah, het besef dat IS overal zat. In België, in Frankrijk, overal. Il y a ici: als ik me niet vergis: "Ze zijn hier"
Kan best. Hopelijk snappen de Belgen nu dat ze alles en iedereen daar door moeten lichten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:58 schreef empa1010 het volgende:
Lekker naar huis. Mooi geweest.quote:
Ja precies, van mij mag er wel een wet of regeling komen die er voor zorgt dat zulke gasten soort van gemarteld mogen worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je zou zoveel informatie uit hem kunnen krijgen, maar dat mag niet in Europa.
Blijft bijzonder dat ie het risico genomen heeft om in z'n oude wijk te blijven. Je zou toch ook denken dat ie wel ergens in een banlieue welkom was geweest voor langdurig onderdak. Niet dat ze 'm daar nooit zouden vinden natuurlijk... maar toch.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kan best. Hopelijk snappen de Belgen nu dat ze alles en iedereen daar door moeten lichten.
Die moet die frietzakken opruimenquote:
Ze moeten Molenbeek opnieuw beginnen, denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kan best. Hopelijk snappen de Belgen nu dat ze alles en iedereen daar door moeten lichten.
Heb ik al voorgesteld, lekker rausen tegen de woutenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:01 schreef ReplaR het volgende:
Kunnen we Joezi niet daarheen sturen om te rellen?
Volgens mij is hij al op weg, las ik eerder. Ik zit in Helsinki dus hij kan me niet ophalen, maar anderen wilde hij ophalen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:01 schreef ReplaR het volgende:
Kunnen we Joezi niet daarheen sturen om te rellen?
Misschien ook een manier van angst zaaien, zo van kijk we zitten zelfs als we op de vlucht zijn gewoon in ons oude buurtje en ze kunnen ons niet vinden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:01 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Blijft bijzonder dat ie het risico genomen heeft om in z'n oude wijk te blijven. Je zou toch ook denken dat ie wel ergens in een banlieue welkom was geweest voor langdurig onderdak. Niet dat ze 'm daar nooit zouden vinden natuurlijk... maar toch.
Net als de buren etc.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:58 schreef empa1010 het volgende:
Nee dat denk ik zeker niet. Maar ik zie die broer nog zo voor me destijds, naderhand met z'n kaarsjes op dat balkonquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:06 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Net als de buren etc.
Maar je dacht toch niet dat ze "een van hun" zouden uitleveren ? Zo werkt het niet in die cultuur.
Salahs vrienden zijn begrijpelijk teleurgesteld.quote:
Beetje overkill, die gasten schijten al in hun broek voor een chihuahuaquote:
Ja, wij hebben een chihuahua, maar dat zijn wel kleine mothers hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Beetje overkill, die gasten schijten al in hun broek voor een chihuahua
Er is idd heel veel acteertalent aanwezig. Jammer dat ze dat niet inzetten in Hollywood ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:07 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik zeker niet. Maar ik zie die broer nog zo voor me destijds, naderhand met z'n kaarsjes op dat balkonhuilie huilie.
Als: de dag die ze wisten dat zou komen lijkt mequote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:08 schreef Allyo het volgende:
Hoe zal die familie zich gevoeld hebben toen een klein stukje van hun huis hun zoon onder vuur werd genomen. Misschien volgden ze het ook wel via de tv
Stille tocht organiseren?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:08 schreef Allyo het volgende:
Hoe zal die familie zich gevoeld hebben toen een klein stukje van hun huis hun zoon onder vuur werd genomen. Misschien volgden ze het ook wel via de tv
Mijn vriendin heeft zo'n yorkie, zo klein, kan in je hand zitten. Maar het ego van een Rottweiler!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een chihuahua, maar dat zijn wel kleine mothers hoor..
Dat valt me inderdaad tegen,dat tuig zou beter een beetje gaan rellenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:12 schreef Heilwasser het volgende:
Is de avondklok voor alle locals ingesteld of zo? Ik zie enkel politie en journalisten.
Ja, yorkshires ook idd, mijn moeder had er 1.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft zo'n yorkie, zo klein, kan in je hand zitten. Maar het ego van een Rottweiler!
Die moesten Salah z'n poep opruimenquote:
Ze stoppen niet voordat alle bewijzen zijn vergaard. En ja gedurende het onderzoek zal het worden bewaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:17 schreef Allyo het volgende:
Ik vraag mij dus iets heel doms af he. Gaan ze vannacht door met onderzoeken? Of gaan ze weg en komt er eerst iemand een nieuwe deur in zetten? En wordt het huis dan bewaakt ofzo?
Gewoon sporen onderzoek, dna, vingerafdrukken enzoquote:
Actuele tussenstand (20:36): Twee Drie opgepakt (waarvan eentje Abdeslam) en twee worden er nog gezochtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:19 schreef Walterwhite64 het volgende:
moest helaas effe weg, actie gemist dus.
Waren er nog meer verdachten in het pand? Gearresteerd of gemolesteerd?
Ik zet er een euro op in dat ie gestolen isquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:20 schreef empa1010 het volgende:
Zou die dikke BMW jonguh ook van Abdeslam zijn
Ja abdeslam en zen makker had ik nog meegekregen, die andere twee zouden nog in dat pand zitten maar blijken nu dus gevlucht?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Actuele tussenstand (19:23): Twee opgepakt (waarvan eentje Abdeslam) en twee worden er nog gezocht
Nee, woensdag waren er gevlucht Ze hebben samen met abdelsam nog iemand gearresteerd Daarna nog iemand in een andere flat Dus 3 en niemand is ontsnaptquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:22 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Ja abdeslam en zen makker had ik nog meegekregen, die andere twee zouden nog in dat pand zitten maar blijken nu dus gevlucht?
Thanks mate.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nee, woensdag waren er gevlucht Ze hebben samen met abdelsam nog iemand gearresteerd Daarna nog iemand in een andere flat Dus 3 en niemand is ontsnapt
Wat moet Dutroux met die gast?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:28 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
mooi zo. Levenslang opsluiten bij Dutroux.
Hopen dat hij 130 gaat worden.![]()
![]()
Echt wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:08 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik ga ook politieman worden![]()
Echte bazen zijn het
Je bent dus een wout?quote:
Goed dat ze hem omcirkeld hebben, anders had ik hem echt niet herkent tussen al die gemaskerde mannen.quote:
Er zullen wel snipers op de loer liggenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:33 schreef Allyo het volgende:
Wat als ze nu opeens worden beschoten vanuit een raam ofzo
Door kinderen dus...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:21 schreef Allyo het volgende:
https://twitter.com/dieterjanssens/status/710923022039969792 Tuig
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:33 schreef Awsom het volgende:
[..]
Goed dat ze hem omcirkeld hebben, anders had ik hem echt niet herkent tussen al die gemaskerde mannen.
Er wonen toch meer dan 5 mensen in Molenbeekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:34 schreef Tocadisco het volgende:
De teller staat op vijf arrestaties inmiddels, productief dagje voor de Belgen.
Jammer dat ze steeds hele steden 1 of meerdere dagen plat moeten leggen om deze aantallen te halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:34 schreef Tocadisco het volgende:
De teller staat op vijf arrestaties inmiddels, productief dagje voor de Belgen.
NASA-TV komt langsquote:
twitter:james_morgan twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 21:02:15Arrived in #Molenbeek to find siege and gunfire over. Instead watching local kids smash up our sat trucks. Enchanté. https://t.co/v5FJqudF9l reageer retweet
Ze gaan zo lanceren. De Russen danquote:
Geluid is nog wel uit molenbeek toch?quote:
Dit is een hoax, volgens Falco zouden die lieve mensen niks verkeerds doenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Verrassing.[ afbeelding ]twitter:james_morgan twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 21:02:15Arrived in #Molenbeek to find siege and gunfire over. Instead watching local kids smash up our sat trucks. Enchanté. https://t.co/v5FJqudF9l reageer retweet
[ afbeelding ]
Molenbeek-Kazachstan, ik hoor het verschil nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:39 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Geluid is nog wel uit molenbeek toch?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:39 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ze gaan Molenbeek platgooien met die raket
Ach cameraploegen etc. molesteren gebeurt ook in onze kansenwijken. Dat is gewoon een cultureel gebruik blijkbaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dit is een hoax, volgens Falco zouden die lieve mensen niks verkeerds doen
Niet zo aardig van de daders.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Verrassing.[ afbeelding ]twitter:james_morgan twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 21:02:15Arrived in #Molenbeek to find siege and gunfire over. Instead watching local kids smash up our sat trucks. Enchanté. https://t.co/v5FJqudF9l reageer retweet
[ afbeelding ]
Eed van Hypocrates hè.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet niet of dit al bekend was, maar meneer ligt in een Brussels ziekenhuis. Wat moet dat weird zijn, iemand helpen waarvan je weet dat diegene zo verrot is.
Afschietenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik nog nietquote:
In dit geval zijn die kids gewoon boos om het feit dat hun terroristenleider is gearresteerd...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach cameraploegen etc. molesteren gebeurt ook in onze kansenwijken. Dat is gewoon een cultureel gebruik blijkbaar.
Tsja had je die kinderen maar stage moeten aanbieden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In dit geval zijn die kids gewoon boos om het feit dat hun terroristenleider is gearresteerd...
Daar ga je dan gewoon niet te zachtzinnig mee om en geef je placebo's i.p.v. paracetamol. Biedt juist mogelijkheden als je die mag verplegen! Gnagna.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet niet of dit al bekend was, maar meneer ligt in een Brussels ziekenhuis. Wat moet dat weird zijn, iemand helpen waarvan je weet dat diegene zo verrot is.
Ze hebben die jongen ook niet echt met een ambulance vervoert, gewoon achter in de vw golfquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar ga je dan gewoon niet te zachtzinnig mee om en geef je placebo's i.p.v. paracetamol. Biedt juist mogelijkheden als je die mag verplegen! Gnagna.
quote:
Okee danquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar ga je dan gewoon niet te zachtzinnig mee om en geef je placebo's i.p.v. paracetamol. Biedt juist mogelijkheden als je die mag verplegen! Gnagna.
Ga fietsenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:53 schreef JubaUrbicus het volgende:
Terrorisme op Europese bodem wordt o.a. gekweekt dankzij het politiek dat bedreven wordt in het Midden Oosten. Als Europa en Amerika zich gewoon totaal terugtrekken uit het Midden Oosten en slechts hun eigen grenzen goed beveiligen tegen buitenstaanders, dan heb je gelijk een hele grote voedingsbodem weggehaald voor terroristen uit eigen bodem en dan zullen ook veel terroristen geen redenen meer hebben om op Europese bodem terroristische aanslagen te plegen. Laat het Midden Oosten elkaar lekker afmaken en laten wij als Europeanen er lekker buiten blijven, wat betreft de olie dan hoeven we ons daar geen zorgen om te maken zolang we onze banden met de Saudiërs goed blijven aanhalen.
Gewoon extra gas geven bij de drempelsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:52 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ze hebben die jongen ook niet echt met een ambulance vervoert, gewoon achter in de vw golf
Dat is het idd. Een groot deel van die jeugd komt toch nergens aan de bak. De meesten weten waarschijnlijk niet beterquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:49 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Tsja had je die kinderen maar stage moeten aanbieden.
Not gonna happen. De oorlog met de ongelovigen moet er nou eenmaal komen en helaas zijn wij de aangewezen vrijwilliger om tweede rol te spelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:53 schreef JubaUrbicus het volgende:
Terrorisme op Europese bodem wordt o.a. gekweekt dankzij het politiek dat bedreven wordt in het Midden Oosten. Als Europa en Amerika zich gewoon totaal terugtrekken uit het Midden Oosten en slechts hun eigen grenzen goed beveiligen tegen buitenstaanders, dan heb je gelijk een hele grote voedingsbodem weggehaald voor terroristen uit eigen bodem en dan zullen ook veel terroristen geen redenen meer hebben om op Europese bodem terroristische aanslagen te plegen. Laat het Midden Oosten elkaar lekker afmaken en laten wij als Europeanen er lekker buiten blijven, wat betreft de olie dan hoeven we ons daar geen zorgen om te maken zolang we onze banden met de Saudiërs goed blijven aanhalen.
Geloof mij maar, ze maken elkaar eerder af dan dat zij naar Europese bodem begeven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Not gonna happen. De oorlog met de ongelovigen moet er nou eenmaal komen en helaas zijn wij de aangewezen vrijwilliger om tweede rol te spelen.
En dan worden de kansenjongeren plotklaps hardwerkende burgers die anderen met respect behandelen ?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:53 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dat is een binnenlandse probleem waar wij als Nederland een oplossing naar moeten zoeken, en dat heeft ook tijd nodig. Het is ook iets dat vanuit 2 kanten moet komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:56 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En dan worden de kansenjongeren plotklaps hardwerkende burgers die anderen met respect behandelen ?
Zou mooi zijn...
Maar je dan levend laten pakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Meer dan 3 maanden iedereen omzeilen,deed die wel goed.![]()
De baas in Syrië zal niet blij zijnquote:
60 jaar is nog niet genoegquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:00 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dat is een binnenlandse probleem waar wij als Nederland een oplossing naar moeten zoeken, en dat heeft ook tijd nodig. Het is ook iets dat vanuit 2 kanten moet komen.
Niet helemaal waar, mensen kunnen van het ene moment op het andere zonder invloed van sociologische markers moslimfundamentalistisch terrorist worden, volgens mij, ook al doe je objectief beschouwd alles goed dan nog kunnen ze je opeens bezoeken met een AK-47.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:53 schreef JubaUrbicus het volgende:
Op CNN geven ze nog niet opquote:
Waarom? Als ik jou op straat een knal voor je hoofd geef dan hoef jij toch ook geen sorry te zeggen. Als ik met duizend anderen hetzelfde doe bij de samenleving als geheel, moet jij een beetje inbinden en je aanpassen? Rare logica.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:00 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dat is een binnenlandse probleem waar wij als Nederland een oplossing naar moeten zoeken, en dat heeft ook tijd nodig. Het is ook iets dat vanuit 2 kanten moet komen.
Moreel weggooien hebben zij al gedaan , moet je je eens voorstellen als het westen dat gaat doenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:00 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
twitter:TerreurMonitor twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 22:10:36#Turkije:Vier zware #eplosies gehoord in #Adana. https://t.co/fQthvo0vul reageer retweet
Nee, Dardevil serie 2 nu.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:12 schreef Infection het volgende:
Nou, dit is weer voorbij.
Over naar Turkije?[ afbeelding ]twitter:TerreurMonitor twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 22:10:36#Turkije:Vier zware #eplosies gehoord in #Adana. https://t.co/fQthvo0vul reageer retweet
Het houdt niet op...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:12 schreef Infection het volgende:
Over naar Turkije?[ afbeelding ]twitter:TerreurMonitor twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 22:10:36#Turkije:Vier zware #eplosies gehoord in #Adana. https://t.co/fQthvo0vul reageer retweet
Het land van een van de weinige overgebleven dictators. Mag van mij hetzelfde lot ondergaan als Syrie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:12 schreef Infection het volgende:
Dat is niet alleen bij moslims zo...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, mensen kunnen van het ene moment op het andere zonder invloed van sociologische markers moslimfundamentalistisch terrorist worden, volgens mij, ook al doe je objectief beschouwd alles goed dan nog kunnen ze je opeens bezoeken met een AK-47.
Idd, eigenlijk alle gelovigen die "de waarheid" door een ander laten opleggen lijken mij in staat om zich door een ander mee te laten slepen zonder zelf kritisch na te denken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij moslims zo...
Maar wat bezielt echter een paar gasten die van drinken, meisjes en uitgaan houden, opeens de kant van ISIS op te gaan? Alleen als je daar in het leidingevende kader terecht komt heb je daar wat aan (geld/sexslavinnen etc.), anders ben je gewoon een slaaf van je eigen geloof.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:19 schreef BlackLining het volgende:
JubaUrbicus heeft in zijn probleemstelling weldegelijk gelijk. De islam is van nature een agressieve godsdienst, maar die is zéér stevig aangewakkerd door bemoeienis van het Westen en de Soviets. Hadden we dat niet gedaan, waren de problemen nu veel minder groot geweest, en vergelijkbaar met de problemen die we hier in het westen met Christenen hebben.
De oplossing gaat echter niet werken. Die strijd is al bijna 100 jaar bezig, en gaat over drie, vier generaties heen. "Gewoon ermee stoppen", dat gaat echt niet meer werken.
Niet dat ik er wel een oplossing voor weet overigens hoor, maar buitenlandse mogendheden hebben zeer zeker hun invloed gehad in de ontieglijke puinhoop die het Midden-Oosten geworden is.
die was al niet zo blij dacht ik, hij had zich op moeten blazen of zo en dat niet gedaan, of was dat een ander?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
De baas in Syrië zal niet blij zijn
Dat zeg ik, het conflict zit al te diep. Het loopt al vier generaties en wordt met de paplepel ingegoten Daarom is de oplossing van nu vertrekken ook geen goede meer.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 08:31 schreef Toga het volgende:
[..]
Maar wat bezielt echter een paar gasten die van drinken, meisjes en uitgaan houden, opeens de kant van ISIS op te gaan? Alleen als je daar in het leidingevende kader terecht komt heb je daar wat aan (geld/sexslavinnen etc.), anders ben je gewoon een slaaf van je eigen geloof.
Zal dat het zijn dat de Europese Syriëgangers de meest ijselijke moordpartijen plegen, om een plekje in de top te krijgen? Een leven die je als vakkenvuller in Brussel wel kan vergeten?
Er moet echter ook een flinke portie haat tegen het Westen of ongelovigen in zitten, iets dat al heel lang aangewakkerd is. In een ander topic is (was) te zien hoe Turkse moslims denken over ongelovigen, en wat ze ermee zouden willen doen. In dat licht kunnen zij de aanslag in Parijs gewoon zien als een dagje jagen op konijntjes; volledig terecht want; het zijn toch geen mensen. In Parijs waren er maar 8 van dit soort idioten voor nodig..
Jouw stelling; militair wegblijven uit conflicten die het Westen niet aangaan ben ik in principe wel voor. Het is alleen zo jammer dat de vluchtelingen-in-spé daar anders over denken.
Waaruit concludeer je dat? De agressie van moslims onderling over de verschillende stromingen, de agressie van moslims tegen joden, waren en zijn er allemaal van lang voor en na conflicten met het westen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:19 schreef BlackLining het volgende:
JubaUrbicus heeft in zijn probleemstelling weldegelijk gelijk. De islam is van nature een agressieve godsdienst, maar die is zéér stevig aangewakkerd door bemoeienis van het Westen en de Soviets. Hadden we dat niet gedaan, waren de problemen nu veel minder groot geweest, en vergelijkbaar met de problemen die we hier in het westen met Christenen hebben.
Zal wel vlaams zijn, Spa zonder bubbels noemen ze ook 'plat water'...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:18 schreef PicoMMP het volgende:
Heten oude telefoons tegenwoordig stomme gsm's?
Hij kon doodleuk op straat lopen en de buurtbewoners hebben de journalisten en politie bekogeld.quote:
De vaste groep users die hier al jarenlang 24/7 alles bagatelliseren/recht praten wat moslims/marokkanen verkeerd doen zie je ook nooit in dit soort topics valt me op...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kon doodleuk op straat lopen en de buurtbewoners hebben de journalisten en politie bekogeld.Echt....kansenwijkje hoor!
is dat zo joh... weer lekker aan het framen knulquote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:24 schreef ReplaR het volgende:
[..]
De vaste groep users die hier al jarenlang 24/7 alles bagatelliseren/recht praten wat moslims/marokkanen verkeerd doen zie je ook nooit in dit soort topics valt me op...
Oorlog, onvrede en armoede in je land zijn goede aanjagers voor extremisme. Beetje lang verhaal om het hier uit te werken, maar als je er daadwerkelijk interesse in heb kan ik je het boek 'Geopolitiek van emotie' van Dominique Moïsi aanraden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:58 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Waaruit concludeer je dat? De agressie van moslims onderling over de verschillende stromingen, de agressie van moslims tegen joden, waren en zijn er allemaal van lang voor en na conflicten met het westen.
Ja geef nog een beetje gas, misschien kun je nog meer gekken overhalen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oorlog, onvrede en armoede in je land zijn goede aanjagers voor extremisme. Beetje lang verhaal om het hier uit te werken, maar als je er daadwerkelijk interesse in heb kan ik je het boek 'Geopolitiek van emotie' van Dominique Moïsi aanraden.Geeft wat interessante inzichten op hoe ontwikkelingen in het verleden culturen van het Westen, de Islam en West-Azië hebben gevormd. Is geen gutmensch boek overigens hoor, maar het belicht wel verschillende invalshoeken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:02 schreef Lothiriel het volgende:
Molenbeek.
Nogal veel mensen moeten hun mond gehouden hebben. Nu wil ik niet alle 100k inwoners van Molenbeek daarvan beschuldigen, maar dat er meer dan genoeg verrot volk woont in die gemeente (ja het is meer dan een wijk) is duidelijk![]()
Maar lekker in de knie geschoten. Dat ie maar lekker veel pijn heeft
Tja, ik lees her en der dat buurt wist dat hij zich daar schuilhield.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:02 schreef Lothiriel het volgende:
Molenbeek.
Nogal veel mensen moeten hun mond gehouden hebben. Nu wil ik niet alle 100k inwoners van Molenbeek daarvan beschuldigen, maar dat er meer dan genoeg verrot volk woont in die gemeente (ja het is meer dan een wijk) is duidelijk![]()
Dit idee is toch wel een beetje in onmin geraakt na de opkomst van ISIS.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:42 schreef BlackLining het volgende:
Oorlog, onvrede en armoede in je land zijn goede aanjagers voor extremisme. Beetje lang verhaal om het hier uit te werken, maar als je er daadwerkelijk interesse in heb kan ik je het boek 'Geopolitiek van emotie' van Dominique Moïsi aanraden.Geeft wat interessante inzichten op hoe ontwikkelingen in het verleden culturen van het Westen, de Islam en West-Azië hebben gevormd. Is geen gutmensch boek overigens hoor, maar het belicht wel verschillende invalshoeken.
Dat plaatjequote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Overigens wordt nu gezegd dat het in zijn been was, en op die arrestatiebeelden zie je dat hij zijn been optrekt terwijl hij afgevoerd wordt. Ik denk dat als je een kogel in je knie hebt, dat je dat niet lukt en dat je dan ook niet weer zo snel uit het ziekenhuis ontslagen wordt, helaas.
En ja, dat zeiden al veel mensen maar dan was je een 'racist' of aan het generaliseren geslagen. Dat dat relvolk daar gisteren ook met flessen en wat nog aan het gooien was omdat ie gearresteerd werd zegt ook weer genoeg. Op dat soort volk spuw ik echtquote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja, ik lees her en der dat buurt wist dat hij zich daar schuilhield.
Dan ben ik toch blij dat de probleemwijken in Nederland er in ieder geval nog een stuk beter voor staan dan die in Belgie en Frankrijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:02 schreef Lothiriel het volgende:
Molenbeek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |