Frankrijk kan hem gewoon levenslang opsluiten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als Frankrijk hem binnen zijn eigen wetten niet levenslang kan vasthouden, zal het echt wel zoiets worden. Links of rechtsom: die vent komt never nooit meer vrij.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Typisch Frans weer om je vlag ook in de kreukels te hebben.
zit*quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:53 schreef BlackLining het volgende:
Ah, het besef dat IS overal zat. In België, in Frankrijk, overal. Il y a ici: als ik me niet vergis: "Ze zijn hier"
Je zou zoveel informatie uit hem kunnen krijgen, maar dat mag niet in Europa.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:54 schreef RRuben het volgende:
Beter gaan ze hem nu even hard aanpakken, met een live-streampje graag
Waterboardingquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:54 schreef RRuben het volgende:
Beter gaan ze hem nu even hard aanpakken, met een live-streampje graag
En hem daarna naar Syrië sturen zodat we een bom op zen knikker kunnen gooienquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Frankrijk kan hem gewoon levenslang opsluiten.
Wat denk je zelf, dat ze iemand die zoveel weet van cellen hier zonder te martelen onderuit laten komen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je zou zoveel informatie uit hem kunnen krijgen, maar dat mag niet in Europa.
Heel die wijk wist dondersgoed waar hij zat.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:58 schreef empa1010 het volgende:
Die broer en z'n familie moeten hem toch ook 'gewoon' gezien hebben in die 4 maanden zou je denken.
Dat idee heb ik ook steedsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:58 schreef empa1010 het volgende:
Die broer en z'n familie moeten hem toch ook 'gewoon' gezien hebben in die 4 maanden zou je denken.
De Gaulle zou zeggen: Françaises, Français ! Aidez-moi ! Ils sont entre nous!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:53 schreef BlackLining het volgende:
Ah, het besef dat IS overal zat. In België, in Frankrijk, overal. Il y a ici: als ik me niet vergis: "Ze zijn hier"
Kan best. Hopelijk snappen de Belgen nu dat ze alles en iedereen daar door moeten lichten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:58 schreef empa1010 het volgende:
Lekker naar huis. Mooi geweest.quote:
Ja precies, van mij mag er wel een wet of regeling komen die er voor zorgt dat zulke gasten soort van gemarteld mogen worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je zou zoveel informatie uit hem kunnen krijgen, maar dat mag niet in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |