Vrijdag = frietdagquote:
Die belt met Adidas voor sponsorgeldquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Waarom laten ze die terrorist gewoon staan bellen
Zone grote vuurbal jongenquote:
False flag, bedoel je?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:29 schreef PinkLow het volgende:
Het schijnt dat er een filmploeg toevallig daar aan het filmen was op het moment van de inval? Wie kan mij het hele verhaal vertellen?
Er is gelekt vanuit de politie. Ze hebben de actie vervroegd maar er zal vast pers al op af gekomen zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:29 schreef PinkLow het volgende:
Het schijnt dat er een filmploeg toevallig daar aan het filmen was op het moment van de inval? Wie kan mij het hele verhaal vertellen?
Klopt een ploeg van VTM was net ter plaatse, die beelden kan je zien op CNNquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:29 schreef PinkLow het volgende:
Nice.quote:
Linkje?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Klopt een ploeg van VTM was net ter plaatse, die beelden kan je zien op CNN
Dankquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Klopt een ploeg van VTM was net ter plaatse, die beelden kan je zien op CNN
joh. normaal doen ze het in twee talenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen spreken niet overal Nederlands hè.
Nee.quote:
Ja, klopt, nu niet dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:36 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
[..]
joh. normaal doen ze het in twee talen
Das waar, dan blijft het bij kromme tenenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ze allemaal zoals hij zouden zijn, heb je ook geen probleem natuurlijk.
Speciaal in het Nederlands voor jou.quote:
Je mag weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:38 schreef BlackLining het volgende:
Heb ik godverdomme met het laatste beetje kennis van het Frans wat ik nog uit mijn tenen kon trekken die hele handel zitten vertalen hier, gaat die droplul zelf in het Nederlands verder
Obama heeft ze gefeliciteerd, meer niet. Verhaal kwam er op neer dat het in samenwerking met Frankrijk is gebeurd.Dankzij onze geweldigesamenwerking en inzet van politie, leger, justitie, alle betrokkenen, ministeries, etc, etc, etc.quote:
Denken dat Amerika hier achter zitquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:39 schreef empa1010 het volgende:
Hij heeft een schouderklopje van Obama gekregen![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Obama is ook opgepakt tijdens de huiszoeking
Underkaffer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee vriend, dat zegt ie net zelf. Dat er contact is geweest en dat Obama 'm complimenten heeft gegeven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Denken dat Amerika hier achter zit
Ja, okee, maar ik mag hem wel, goeie jongen wel, denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:37 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Das waar, dan blijft het bij kromme tenen
Jawel, maar dat verzaakt ie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:41 schreef Heilwasser het volgende:
Hollande spreekt natuurlijk geen enkele taal behalve Frans.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:41 schreef Heilwasser het volgende:
Hollande spreekt natuurlijk geen enkele taal behalve Frans.
Ja iedereen kan wel iets roepenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:40 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Nee vriend, dat zegt ie net zelf. Dat er contact is geweest en dat Obama 'm complimenten heeft gegeven.
Schei uit, die kan echt geen andere taal.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jawel, maar dat verzaakt ie.
Al is ie veel beter te volgen dan Michel in het Frans
Op CNN wordt het vertaaltquote:
Muur om België.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:42 schreef NoNickOne het volgende:
Fijn zo'n schouderklopje van Obama maar wat vind Trump ervan?
Trump zegt vanavond wrs dat Molenbeek gebombardeerd moet worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:42 schreef NoNickOne het volgende:
Trump was die kerel zelf gaan oppakken natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:42 schreef NoNickOne het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 20:43:36Live: Preseident Hollande: Franse autoriteiten gaan snel om uitlevering van Abdeslam vragen https://t.co/yHp2ZBoX1q reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trump gaat vanavond Molenbeek bombarderen.
Trump had Salah geadopteerd, en dan nog had hij gewonnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:42 schreef NoNickOne het volgende:
Snel?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:44 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 20:43:36Live: Preseident Hollande: Franse autoriteiten gaan snel om uitlevering van Abdeslam vragen https://t.co/yHp2ZBoX1q reageer retweet
Die gast is allang op weg naar Frankrijk man.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Dan mag Frankrijk wel eerst tol betalen. Net zoals die vrachtwagenchauffeurs laatst in het nieuws.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:44 schreef Houtenbeen het volgende:
B52's zijn al onderwegquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trump zegt vanavond wrs dat Molenbeek gebombardeerd moet worden.
Papierwinkel he, dat duurt een dagje of tien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Snel?
Wat is er mis met: nu op dit moment.
Kan altijd later nog.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Papierwinkel he, dat duurt een dagje of tien.
Zijn toch gewoon procedures voor? Lijkt me niet meer dan normaal dat die gevolgd worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Snel?
Wat is er mis met: nu op dit moment.
Met het risico op een procedurefout?quote:
Kunnen wij dan naar het EK?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trump zegt vanavond wrs dat Molenbeek gebombardeerd moet worden.
StreetJusticeGenotquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Berecht hem maar in Congo. Heb je meer vrijheid van ellende.
Beter, want in België krijg je nog minder straf dan in NL, begreep ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:46 schreef BlackLining het volgende:
Hij zegt het nu ook. Hij gaat in Frankrijk vervolgd en ondervraagd worden
Haastige spoed is zelden goed, luidt het spreekwoord.quote:
Die gast is een held in Congo en omstrekenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Berecht hem maar in Congo. Heb je meer vrijheid van ellende.
Nah, ik denk niet dat ze het risico moeten lopen dat een rechtszaak ongeldig wordt verklaard omdat ze hem zonder de juiste papieren uitgeleverd hebben.quote:
Links of rechtsom gaat die gast echt niet meer vrijkomen hoor. Desnoods faked de VS een procesje, maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beter, want in België krijg je nog minder straf dan in NL, begreep ik.
Lijkt me ook beter.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Links of rechtsom gaat die gast echt niet meer vrijkomen hoor. Desnoods faked de VS een procesje, maak je maar geen zorgen.
20 jaar maxquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Links of rechtsom gaat die gast echt niet meer vrijkomen hoor. Desnoods faked de VS een procesje, maak je maar geen zorgen.
Lijkt me wel dat ie ontoerekeningsvatbaar was, hij rookte ook nederwietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee joh, Congo heeft maar 10% islamieten. Minder dan hierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die gast is een held in Congo en omstreken
Ja, maar dat ga ik zo ook doenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat ie ontoerekeningsvatbaar was, hij rookte ook nederwiet
ja hij werd in een Franse auto geduwdquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gast is allang op weg naar Frankrijk man.
Waarom de VS? Frankrijk wil hem hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook in een land waar 80% Christelijk is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die gast is een held in Congo en omstreken
Ze kunnen ook wel een paar ambtenaren van weekend af schoppen nu hè. Krijgen ze die uren later weer dubbel terug, plus overwerk schrijven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat ze het risico moeten lopen dat een rechtszaak ongeldig wordt verklaard omdat ze hem zonder de juiste papieren uitgeleverd hebben.
Vandaar dat het tien dagen duurt voor hij in Frankrijk is. De ANWB wrijft vast in de handjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:50 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja hij werd in een Franse auto geduwd
Maar haten wel belgen en fransen tot op het botquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee joh, Congo heeft maar 10% islamieten. Minder dan hier
Daarom alleen maar gebruik maken van de onmenselijke factoren in Congo.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar haten wel belgen en fransen tot op het bot
Als Frankrijk hem binnen zijn eigen wetten niet levenslang kan vasthouden, zal het echt wel zoiets worden. Links of rechtsom: die vent komt never nooit meer vrij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Waarom de VS? Frankrijk wil hem hebben.
Al zijn ze hindoe, who the hell caresquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:50 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook in een land waar 80% Christelijk is.
Frankrijk kan hem gewoon levenslang opsluiten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als Frankrijk hem binnen zijn eigen wetten niet levenslang kan vasthouden, zal het echt wel zoiets worden. Links of rechtsom: die vent komt never nooit meer vrij.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Typisch Frans weer om je vlag ook in de kreukels te hebben.
zit*quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:53 schreef BlackLining het volgende:
Ah, het besef dat IS overal zat. In België, in Frankrijk, overal. Il y a ici: als ik me niet vergis: "Ze zijn hier"
Je zou zoveel informatie uit hem kunnen krijgen, maar dat mag niet in Europa.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:54 schreef RRuben het volgende:
Beter gaan ze hem nu even hard aanpakken, met een live-streampje graag
Waterboardingquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:54 schreef RRuben het volgende:
Beter gaan ze hem nu even hard aanpakken, met een live-streampje graag
En hem daarna naar Syrië sturen zodat we een bom op zen knikker kunnen gooienquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Frankrijk kan hem gewoon levenslang opsluiten.
Wat denk je zelf, dat ze iemand die zoveel weet van cellen hier zonder te martelen onderuit laten komen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je zou zoveel informatie uit hem kunnen krijgen, maar dat mag niet in Europa.
Heel die wijk wist dondersgoed waar hij zat.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:58 schreef empa1010 het volgende:
Die broer en z'n familie moeten hem toch ook 'gewoon' gezien hebben in die 4 maanden zou je denken.
Dat idee heb ik ook steedsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:58 schreef empa1010 het volgende:
Die broer en z'n familie moeten hem toch ook 'gewoon' gezien hebben in die 4 maanden zou je denken.
De Gaulle zou zeggen: Françaises, Français ! Aidez-moi ! Ils sont entre nous!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:53 schreef BlackLining het volgende:
Ah, het besef dat IS overal zat. In België, in Frankrijk, overal. Il y a ici: als ik me niet vergis: "Ze zijn hier"
Kan best. Hopelijk snappen de Belgen nu dat ze alles en iedereen daar door moeten lichten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:58 schreef empa1010 het volgende:
Lekker naar huis. Mooi geweest.quote:
Ja precies, van mij mag er wel een wet of regeling komen die er voor zorgt dat zulke gasten soort van gemarteld mogen worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je zou zoveel informatie uit hem kunnen krijgen, maar dat mag niet in Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |