Speciaal in het Nederlands voor jou.quote:
Je mag weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:38 schreef BlackLining het volgende:
Heb ik godverdomme met het laatste beetje kennis van het Frans wat ik nog uit mijn tenen kon trekken die hele handel zitten vertalen hier, gaat die droplul zelf in het Nederlands verder
Obama heeft ze gefeliciteerd, meer niet. Verhaal kwam er op neer dat het in samenwerking met Frankrijk is gebeurd.Dankzij onze geweldigesamenwerking en inzet van politie, leger, justitie, alle betrokkenen, ministeries, etc, etc, etc.quote:
Denken dat Amerika hier achter zitquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:39 schreef empa1010 het volgende:
Hij heeft een schouderklopje van Obama gekregen![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Obama is ook opgepakt tijdens de huiszoeking
Underkaffer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:39 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee vriend, dat zegt ie net zelf. Dat er contact is geweest en dat Obama 'm complimenten heeft gegeven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:40 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Denken dat Amerika hier achter zit
Ja, okee, maar ik mag hem wel, goeie jongen wel, denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:37 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Das waar, dan blijft het bij kromme tenen
Jawel, maar dat verzaakt ie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:41 schreef Heilwasser het volgende:
Hollande spreekt natuurlijk geen enkele taal behalve Frans.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:41 schreef Heilwasser het volgende:
Hollande spreekt natuurlijk geen enkele taal behalve Frans.
Ja iedereen kan wel iets roepenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:40 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Nee vriend, dat zegt ie net zelf. Dat er contact is geweest en dat Obama 'm complimenten heeft gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |