Blijft bijzonder dat ie het risico genomen heeft om in z'n oude wijk te blijven. Je zou toch ook denken dat ie wel ergens in een banlieue welkom was geweest voor langdurig onderdak. Niet dat ze 'm daar nooit zouden vinden natuurlijk... maar toch.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kan best. Hopelijk snappen de Belgen nu dat ze alles en iedereen daar door moeten lichten.
Die moet die frietzakken opruimenquote:
Ze moeten Molenbeek opnieuw beginnen, denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kan best. Hopelijk snappen de Belgen nu dat ze alles en iedereen daar door moeten lichten.
Heb ik al voorgesteld, lekker rausen tegen de woutenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:01 schreef ReplaR het volgende:
Kunnen we Joezi niet daarheen sturen om te rellen?
Volgens mij is hij al op weg, las ik eerder. Ik zit in Helsinki dus hij kan me niet ophalen, maar anderen wilde hij ophalen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:01 schreef ReplaR het volgende:
Kunnen we Joezi niet daarheen sturen om te rellen?
Misschien ook een manier van angst zaaien, zo van kijk we zitten zelfs als we op de vlucht zijn gewoon in ons oude buurtje en ze kunnen ons niet vinden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:01 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Blijft bijzonder dat ie het risico genomen heeft om in z'n oude wijk te blijven. Je zou toch ook denken dat ie wel ergens in een banlieue welkom was geweest voor langdurig onderdak. Niet dat ze 'm daar nooit zouden vinden natuurlijk... maar toch.
Net als de buren etc.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:58 schreef empa1010 het volgende:
Die broer en z'n familie moeten hem toch ook 'gewoon' gezien hebben in die 4 maanden zou je denken.
Nee dat denk ik zeker niet. Maar ik zie die broer nog zo voor me destijds, naderhand met z'n kaarsjes op dat balkonquote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:06 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Net als de buren etc.
Maar je dacht toch niet dat ze "een van hun" zouden uitleveren ? Zo werkt het niet in die cultuur.
Salahs vrienden zijn begrijpelijk teleurgesteld.quote:
Beetje overkill, die gasten schijten al in hun broek voor een chihuahuaquote:
Ja, wij hebben een chihuahua, maar dat zijn wel kleine mothers hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Beetje overkill, die gasten schijten al in hun broek voor een chihuahua
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |