M`n brood is koolhydraatarm.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:20 schreef Stimorol- het volgende:
Brood, 32 suikerklontjes, aardappelen en dan nog zeggen dat je arm eet ewhwhwhwhwhwh
ga gewoon sporten, en dan bedoel ik serieus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n brood is koolhydraatarm.
Suiker ga ik mee nokken.
Maar mijn avondeten ga ik niet veranderen..
fantastischquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Suiker ga ik mee nokken.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Suiker ga ik mee nokken.
als je echt wil mijd je best zoveel koolhydraten/suikers, meer eiwit dus en gewoon normaal vetten suiker/koolhydraten pak je gauw teveel ondat het overal inzit omdat het goedkope energie is maar als je er teveel van neemt voert je lichaam het niet af maar zet het om in vetquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:13 schreef MrBradge het volgende: [..] Ik ga niet mijn hele dieet koolhydraatarm maken, joh
Als ik koolhydraatarm avondeten moet gaan eten blijft er weinig over
En je hebt ook koolhydraten nodig he
![]()
![]()
Dat ga ik ook doen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga gewoon sporten, en dan bedoel ik serieus.
hardlopen met een fors gewicht is geen aanrader, een forse afrader zelfs.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen.
Ik ga na het repeteren sowieso maar weer eens hardlopen, wat kan er mis gaan?
Met jouw gewicht kun je beter wandelen ipv rennen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen.
ja dat bedoel ik met pakken met de normale verdienste omquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:26 schreef Ashqelon het volgende:
@Pezu bedoel je met pakken stelen of 'verdienen' m.b.t. Saul?
Hij kreeg tien procent van alles wat Walt en Jesse pakte toch?
Vraag me af hoe reeel het is btw dat er echt zulke advocaten zijn.
wandelen zorgt voor te weinig prikkel, lekker zwemen of gaan fietsen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met jouw gewicht kun je beter wandelen ipv rennen.
wandelen is beter, minder belasting voor je gewrichten beter vol te hpuden als je langdurig resultaat wiltquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Suiker ga ik mee nokken.
ik weet niet hoe jij HIIT doet, maar als je goed HIIT doet zit je tegen braken aan. Van niet sporten naar ineens HIIT is echt onverstandig hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak HIIT gedaan en mijn conditie is ook niet fantastisch hoor?
ga met hem mee dan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
Braddie moet niet alleen cardio gaan doen.
Je kan prima brood eten, maar met mate.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Suiker ga ik mee nokken.
Hey pop wat ga je eten zo?quote:
Hoe doe je dat danquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak HIIT gedaan en mijn conditie is ook niet fantastisch hoor?
Ik had dat vorige keer na 7 minuten cardioquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij HIIT doet, maar als je goed HIIT doet zit je tegen braken aan. Van niet sporten naar ineens HIIT is echt onverstandig hoor.
Grote kans dat je interval training met HIIT verwisseld. HIIT is echt 30 sec max sprint 30 sec normaal tempo, 30 sec sprint etc
dit klinkt niet lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
eet nu aardappel, broccoli, wortel, ketjap manis, mihoen en pindas.
Yumsss
Mweh, als je je koolhydraten alleen met het diner binnen krijgt is het ok, maar men kan de werel niet aan zonder rijst, aardappelen etcquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:34 schreef Etsu het volgende:
Volkoren/meergranen producten, veel kip/kalkoen, veel magere kwark en veel vette vis en veel water drinken, dan ben je al een heel eind.
Klopt, koolhydraat- arm dieet is echt niet best. Je gaat je dan echt futloos voelen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mweh, als je je koolhydraten alleen met het diner binnen krijgt is het ok, maar men kan de werel niet aan zonder rijst, aardappelen etc
Of je eet gewoon groenten met n stukje kipfilet als avondeten en kan je 's middags rustig boterhammen eten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mweh, als je je koolhydraten alleen met het diner binnen krijgt is het ok, maar men kan de werel niet aan zonder rijst, aardappelen etc
Ik vind mezelf best lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat klinkt crip ook niet
Nee, tis lekker.
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had dat vorige keer na 7 minuten cardio
Ik mik op 150 gram meestal. Is primaaaaa. Wel bruto.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt, koolhydraat- arm dieet is echt niet best. Je gaat je dan echt futloos voelen.
Karig, pasta met cordonbleu hierquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
eet nu aardappel, broccoli, wortel, ketjap manis, mihoen en pindas.
Yumsss
Heb een slechte conditie. Pilates draait niet zo om conditie, dus als je dan cardio doet is het engquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Ik zit propvol na een bordquote:
oh haha, en nu cardio helemaal afgezworen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb een slechte conditie. Pilates draait niet zo om conditie, dus als je dan cardio doet is het eng
Nee, gewoon opbouwen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh haha, en nu cardio helemaal afgezworen?
maar met koolhydraat arm eten let je er wel op, je noemt het dan wel arm maar eigelijk koolhydraat afdoende zou beter zijn, maar suikers/koolhydraten zit in zoveel producten dat je gauw te veel eet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt, koolhydraat- arm dieet is echt niet best. Je gaat je dan echt futloos voelen.
Koolhydraatarm staat voor 50 gram, dan gaat je lichaam in ketose stand ofzo, lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar met koolhydraat arm eten let je er wel op, je noemt het dan wel arm maar eigelijk koolhydraat afdoende zou beter zijn, maar suikers/koolhydraten zit in zoveel producten dat je gauw te veel eet.
net zoals zoutarm eten, dan mik je op 6 gram, dat is eigelijk niet arm maar genoeg voor je behoefte
Doet hij niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
maar braddie voor advies kun je beter terecht bij een trainer/voedingscoach of dietist. Advies op FOK! heb je vrij weinig aan.
ligt aan de definitie die je zelf er aan geeft maar ja dan gaat het ongezond hard met afvallenquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Koolhydraatarm staat voor 50 gram, dan gaat je lichaam in ketose stand ofzo, lijkt mij niet de bedoeling.
Als je geen gezond verstand en zelfdiscipline hebt niet nee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
maar braddie voor advies kun je beter terecht bij een trainer/voedingscoach of dietist. Advies op FOK! heb je vrij weinig aan.
same shit bro doe niet zo stoerquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt aan de definitie die je zelf er aan geeft maar ja dan gaat het ongezond hard met afvallen
ketose is gewoon een normaal metabolisch process hoor niet perse slecht, wat je bedoled is denk ik ketogene toestand
Met alle respect maar iedereen kan hier iets roepen, en goed bedoeld advies zonder wetende wat voor hem zal werken heeft hij geen reet aan. Ook al heeft het gewerkt voor jouquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je geen gezond verstand en zelfdiscipline hebt niet nee.
Nou, het is voor mensen lastig om te bepalen wat gezond is en wat niet gezond is. Er zijn veel bronnen die elkaar vaak tegenspreken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
klopt, een goed dieet is daarom ook helemaal op maat, metabolsimes verschillen redelijk per persoonquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Met alle respect maar iedereen kan hier iets roepen, en goed bedoeld advies zonder wetende wat voor hem zal werken heeft hij geen reet aan. Ook al heeft het gewerkt voor jou
Het is niet zo dat er zo veel verschil zit tussen lichamen hoor. Het is gewoon meer verbanden dan je verbruikt, zonder in valkuilen te vallen als te weinig eten, te veel eten of een verrotte balans hanteren (te veel koolhydraten, te weinig vetten, te weinig eiwitten)quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Met alle respect maar iedereen kan hier iets roepen, en goed bedoeld advies zonder wetende wat voor hem zal werken heeft hij geen reet aan. Ook al heeft het gewerkt voor jou
98quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben vier. Mijn broer is de helft van mijn leeftijd. Tegen de tijd dat ik 100 ben, hoe oud is mijn broertje dan?
50quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben vier. Mijn broer is de helft van mijn leeftijd. Tegen de tijd dat ik 100 ben, hoe oud is mijn broertje dan?
2 keer zo lang naar schoolquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt me zwaar chill om 2x zoveel tijd te hebben
twee keer zo vaak neukenquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
2 keer zo veel lentes en zomers
hoeveel is twee keer de helft?quote:
Bamiquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:12 schreef Che_ het volgende:
Wie heeft authentieke recepten voor bami nasi enzo op suri/javaanse wijze
Trek je joggingbroek aan, we gaan lopenquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit propvol na een bordHeb nog ruimte en kcal over voor choco mousse
Eigk nog voor veeeeel meer, maar wat speling is nice.
Wat moet ik hier nu mee naast impotent worden?quote:
Nee man echt té..quote:
Ja, dus? Volg veel plus size meiden op YT.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gezocht op plus size fashion?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:16 schreef MrBradge het volgende:
Dank voor de tips, hardlopen slecht voor m`n gewrichten had ik inderdaad al wel begrepen, maar aangezien ik vrij veel wandelde tot vorig jaar herfst was ik in de overtuiging dat het op zich wel zou kunnen om in ieder geval een halve kilometer te gaan proberen toch? Maar misschien is het inderdaad een stuk logischer om gewoon lekker de fiets te pakken nu het ook weer boven de 10 graden word
Dat blauwe gebakje staat overigens al langer stil en ik loop meer want zéker het hebben van een auto en rijbewijs heeft heel erg meegeholpen aan mijn extra gewicht van de afgelopen 6 maanden, toen ben ik langzaam van +- 105 naar +- (wat ik nu ben) 116 gegaan.
Tijd om dus lekker te gaan wandelen en te gaan fietsen.
Ik heb overigens "10 minute workout" van Tony Horton gedownload, en dit lijkt mij ook wel handig om mee te beginnen. Maar (En dit spreekt elkaar tegen natuurlijk) Wil ik wel eerst een beetje conditie opbouwen.
Jezus Crip, ongezond vies dit hoor.quote:
Ik kom eraan!quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Trek je joggingbroek aan, we gaan lopen
okquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus Crip, ongezond vies dit hoor.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
quote:
Ik heb al eens bij een diëtiste rondgelopen op m`n 14e, toen ben ik aardig wat afgevallen. tóen gingen mijn ouders scheiden 2 weken na mijn 15e en vrat ik alles wat ik kwijt was geraakt er weer aan. Dus nee, een diëtiste helpt bij mij niet want ik had / heb die zelfdiscipline gewoon niet. Heb vrij weinig ruggengraat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In ieder geval langzaamaan doen, anders is het niet vol te houdenquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:16 schreef MrBradge het volgende:
Dank voor de tips, hardlopen slecht voor m`n gewrichten had ik inderdaad al wel begrepen, maar aangezien ik vrij veel wandelde tot vorig jaar herfst was ik in de overtuiging dat het op zich wel zou kunnen om in ieder geval een halve kilometer te gaan proberen toch? Maar misschien is het inderdaad een stuk logischer om gewoon lekker de fiets te pakken nu het ook weer boven de 10 graden word
Dat blauwe gebakje staat overigens al langer stil en ik loop meer want zéker het hebben van een auto en rijbewijs heeft heel erg meegeholpen aan mijn extra gewicht van de afgelopen 6 maanden, toen ben ik langzaam van +- 105 naar +- (wat ik nu ben) 116 gegaan.
Tijd om dus lekker te gaan wandelen en te gaan fietsen.
Ik heb overigens "10 minute workout" van Tony Horton gedownload, en dit lijkt mij ook wel handig om mee te beginnen. Maar (En dit spreekt elkaar tegen natuurlijk) Wil ik wel eerst een beetje conditie opbouwen.
Gewoon altijd tenzij het keihard regent.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:16 schreef MrBradge het volgende:
Maar misschien is het inderdaad een stuk logischer om gewoon lekker de fiets te pakken nu het ook weer boven de 10 graden word
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb al eens bij een diëtiste rondgelopen op m`n 14e, toen ben ik aardig wat afgevallen. tóen gingen mijn ouders scheiden 2 weken na mijn 15e en vrat ik alles wat ik kwijt was geraakt er weer aan. Dus nee, een diëtiste helpt bij mij niet want ik had / heb die zelfdiscipline gewoon niet. Heb vrij weinig ruggengraat.
Wil het toch écht proberen om het op mezelf te doen d.m.v doorzettingsvermogen. En het móet toch zeker wel mogelijk zijn?
Ben zat om na een rondje lopen buiten adem te zijn, ben verdomme 25, niet 52. (Sorry Tong)
Oke, dat was mijn bedoeling nml niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
'
Nee, ik voel me niet snel beledigd. Vooral als ik weet dat het van jou komt.
Omvang van een regentonquote:
jouw aanwezigheid heeft niet zoveel invloed hierquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:26 schreef Catkiller het volgende:
Voel me wel best niet dik tussen al die losers hier, daarom blijf ik terug komen. Als jullie allemaal ripped zijn blijf ik weg uit schaamte dus gebruik dat als motivatie fatties.
Weet je nobody cares.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:26 schreef Catkiller het volgende:
Voel me wel best niet dik tussen al die losers hier, daarom blijf ik terug komen. Als jullie allemaal ripped zijn blijf ik weg uit schaamte dus gebruik dat als motivatie fatties.
Jij bent een nobody en je cared vies mad allesquote:
Ze houdt zich gewoon aan de TTquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent een nobody en je cared vies mad alles
Trots zijn op wat je hebt is mijn levensmotto, dus niks geen shirt om mijn borsten te bedekken in het zwembad.quote:
Hey ik ben er wanna feel my spiertjes?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:26 schreef Catkiller het volgende:
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey ik ben er wanna feel my spiertjes?
Beter dan jouw gezeik met wat je allemaal gaat eten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga weg met die obesitas kutfeminazi's YT
Stiekem posten ze zichzelf hoor, wat een belediging.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
w00t w00t omg lekkerquote:
kweenie jouw tienermeisjes struggles zijn minder interessantquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Sinds wnr is het hier LIF.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stiekem posten ze zichzelf hoor, wat een belediging.
Ik heb kipburgers gehad wil je nu aub zeiken over hoeveel calorieën dat zijnquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter dan jouw gezeik met wat je allemaal gaat eten.
Wnnr mag ik je weer stalken?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:31 schreef Chai het volgende:
Voel me wel best geen scharminkel tussen al die losers hier, daarom blijf ik terug komen. Als jullie allemaal buff zijn blijf ik weg uit schaamte dus gebruik dat als motivatie ecto's.
Nee, want jij boeit nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sinds wnr is het hier LIF.
WAAR IS MCG ZODAT WE KUNNEN HATEN OP ZIJN KAASHAAT
[..]
Ik heb kipburgers gehad wil je nu aub zeiken over hoeveel calorieën dat zijn
Maar wel een zwembroek?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Trots zijn op wat je hebt is mijn levensmotto, dus niks geen shirt om mijn borsten te bedekken in het zwembad.
Kom donuts etenquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee mijn buik dekt dat gebied wel af, wat er van over is.quote:
quote:
Is dit de MMG sc met al dat gecare.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent een nobody en je cared vies mad alles
Heb al sinds zaterdag geen donuts meer gehadquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom donuts eten
En neem donuts mee
Dus je kan hem alleen in de spiegel zien?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee mijn buik dekt dat gebied wel af, wat er van over is.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
Ik voel me slecht man, kind op stage kwam naar me toe met wat ergs. Zowat in paniek.
Haar vader sluit haar gwn op de hele dag in haar kamer en zegt dan dat ze niet mag eten enzo, en slaat haar tot ze blauwe plekken heeft.
En wat deed jij toen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
Ik voel me slecht man, kind op stage kwam naar me toe met wat ergs. Zowat in paniek.
Haar vader sluit haar gwn op de hele dag in haar kamer en zegt dan dat ze niet mag eten enzo, en slaat haar tot ze blauwe plekken heeft.
Elke ochtend als ik tussen de rolletjes in poeder tegen het schuren check ik of het er nog hangt. Beetje zoals kijken of het strand er nog ligt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je kan hem alleen in de spiegel zien?
Aayyyy😂quote:
Ik wil dat je het doet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, ik ga niet nog een keer typen dat ik hem mis
hjb eens - tegen mijquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Is dit de MMG sc met al dat gecare.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
melding van gemaakt neem ik aanquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
Begrijpelijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elke ochtend als ik tussen de rolletjes in poeder tegen het schuren check ik of het er nog hangt. Beetje zoals kijken of het strand er nog ligt.
Wanneer jij een kind van Frass baart.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer ben jij aan de beurt bby?
![]()
![]()
![]()
Ripquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb al sinds zaterdag geen donuts meer gehad![]()
Welke mot je
En het geen Stimorol heet hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rip
Maakt niet uit, als er maar een gat in zit ahahahah
Hey, anders ga je wat eten. Doe je wat nuttigs.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eh welkom op een forum waar je op elkaar kunt reageren
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rip
Ik vraag me nu af wrm er eigenlijk in midden gat zitquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rip
quote:
Gehandeld volgens protocol, overlegd met collega's. Aangezien ik stage loop pakken hun het verder op.quote:
duh zodat kleintjes als catkiller hun ding ergens in kunnen stekenquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af wrm er eigenlijk in midden gat zit
Stimo doe niet zo, sfeersponsquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey, anders ga je wat eten. Doe je wat nuttigs.
Zodat je er heel veel tegelijk om je vinger kan doen om ze er 1 voor 1 af te etenquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af wrm er eigenlijk in midden gat zit
Succes. Echt niet fijn om mee te maken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Gehandeld volgens protocol, overlegd met collega's. Aangezien ik stage loop pakken hun het verder op.
Ben er echt misselijk van
Dat zeg jijquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eh welkom op een forum waar je op elkaar kunt reageren
Mn vinger is niet zo lang past max 2 gvdquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zodat je er heel veel tegelijk om je vinger kan doen om ze er 1 voor 1 af te eten
Hehehehehquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig dom wijf![]()
![]()
Wnnr baklava etenquote:
Ik ovuleer bby.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij vredelievend tussen al deze ongestelde bitches hier.
Ja, maar wij zijn ubermenschen. Wij staan boven deze sukkels.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij vredelievend tussen al deze ongestelde bitches hier.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nooit. Srs.
Sinds ik bijna geen suiker meer eet vind ik baklava echt zum kotsen
Dat is waar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn ubermenschen. Wij staan boven deze sukkels.
Hahaha deze manquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar wij zijn ubermenschen. Wij staan boven deze sukkels.
Mijn Iraanse buurvrouw heeft ineens een hond.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]!
Oké thee drinken dan, bak ik suikervrije droge kutkoekjes voor je
Heb je de ingrediënten van die kutkoekjes tijdens ongesteldheid verzameld of eisprong?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]!
Oké thee drinken dan, bak ik suikervrije droge kutkoekjes voor je
Goed verhaalquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn Iraanse buurvrouw heeft ineens een hond.
Ik vroeg hey is de hond van u?
Jaaa is van mijn kind. En ze keek mij aan alsof ze wilde zeggen hoerezoon dat ie is
Lief he
Niet echt, maar blijkbaar is iedereen hier weer mad hurdur saaie mensenquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja wil je liever naar che's bullshit luistern
ohw, zijn we weer mad?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet echt, maar blijkbaar is iedereen hier weer mad hurdur saaie mensen
Komt door de TTquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn shit is nog waardevoller dan jijquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja wil je liever naar che's bullshit luistern
Jaquote:
op wie?quote:
Gwn madquote:
je vergeet tardisquote:
quote:
Wat beledig je mijn goede vriend? 20:30, Assen Centraalquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee vk zou nog irritanter posten dan rozevla.
ah okequote:
Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee vk zou nog irritanter posten dan rozevla.
ben net thuis jonge moet ik nou speciaal naar assen om een HPLectodwergjeC omver te blazenquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat beledig je mijn goede vriend? 20:30, Assen Centraal
grote mond, klein meisjequote:Op woensdag 16 maart 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ben net thuis jonge moet ik nou speciaal naar assen om een HPLectodwergjeC omver te blazen
Ik zie het, idd ook een banquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar toen was hij hier onpositief over de FP.
kutkeffertjes jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:48 schreef Crip het volgende:
Vriendin van mn broer had een chihuahua, fucking kki beest dat het was.
Jeetje, ik dacht dat ik geen humor hadquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ben net thuis jonge moet ik nou speciaal naar assen om een HPLectodwergjeC omver te blazen
Gvdquote:
heb je vannacht kunnen kijken?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je tittays uit je topje laten poppen in je slaap.
npquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, thanks nog. Heb een legere zak dan Sinterklaas op 7 december.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben geen voorstander van zulke comics.
ik hou zo erg van deze vid. Zou ik ook doenquote:
Nee hoor, breng alleen een beetje balansquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
tief een end op man.
Zit je nou te genieten van een stel doden?
Door te shinen met dit?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee hoor, breng alleen een beetje balans.
hjb weerquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je broeder die zich opblaast denk ik.
Shinen? Ik ken dat woord niet, shinen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Door te shinen met dit?
Doe niet zo triest.
Ratchet bitches mogen ze ook per dozijn neermaaien.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
Ik ga me niet eens 's mengen in dit gesprek.
Tanisha <3
Ben geen voorstander van zulke programma's.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
Ik ga me niet eens 's mengen in dit gesprek.
Tanisha <3
Ik vind jou soms ook best ratchetquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ratchet bitches mogen ze ook per dozijn neermaaien.
fontein boy?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
Wie heeft er al leren wildplassen zonder handen zoals die ene arrestant?
Doe eens lief tegen mijn vriendinquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je broeder die zich opblaast denk ik.
waar werk je in de naam van zoete baby jesusquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
Collega vandaag:
JA DE SWARTE MENSE SIJN BOOS OM DE CHOCOLA EITJES OMTAT DIE OOK SWART ZIJN
Het teleurstellende was dat hij geen grapje maakte, hij was bloedserieus.
Heb je mijn mooie kaartje nog?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen mijn vriendin
ik ga het niet proberenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die hem omhoog gelegd heeft en zijn broek uitpist
Waar het normaal is om te zeiken over de Hema.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar werk je in de naam van zoete baby jesus
Collega was iemand met afstand tot de arbeidsmarkt?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
Collega vandaag:
Hema is dan ook een deel van het probleemquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar het normaal is om te zeiken over de Hema.
Ik mis intelligentie om mij heen. Ik meen dit.
/tuurlijk!quote:
we kregen van een leverancier een pot met alleen maar witte paaseitjesquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
Collega vandaag:
Wittequote:Op woensdag 16 maart 2016 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we kregen van een leverancier een pot met alleen maar witte paaseitjes
racisten
Ik ben witquote:
quote:
ze waren wit en praline gevuldquote:
Nietesquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ze waren wit en praline gevuld
ik wil puur..
Haha idd, ik kan veel minder wit opquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit. Alleen wordt je daar sneller misselijk van dan melkchocolade lijkt het.
van wit eet je maar 1 kilo?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha idd, ik kan veel minder wit op
wit vult gewoon lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij was toch fattie?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb alle pure al aan een vriendin gegevenquote:
Hzo wasquote:
Wat is jouw range dan, qua mannen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Accepteer het nouontkennen maakt het alleen maar moeilijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |