Maar wel een zwembroek?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Trots zijn op wat je hebt is mijn levensmotto, dus niks geen shirt om mijn borsten te bedekken in het zwembad.
Kom donuts etenquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga weg met die obesitas kutfeminazi's YT
Nee mijn buik dekt dat gebied wel af, wat er van over is.quote:
quote:
Is dit de MMG sc met al dat gecare.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent een nobody en je cared vies mad alles
Heb al sinds zaterdag geen donuts meer gehadquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom donuts eten
En neem donuts mee
Dus je kan hem alleen in de spiegel zien?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee mijn buik dekt dat gebied wel af, wat er van over is.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
Ik voel me slecht man, kind op stage kwam naar me toe met wat ergs. Zowat in paniek.
Haar vader sluit haar gwn op de hele dag in haar kamer en zegt dan dat ze niet mag eten enzo, en slaat haar tot ze blauwe plekken heeft.
En wat deed jij toen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
Ik voel me slecht man, kind op stage kwam naar me toe met wat ergs. Zowat in paniek.
Haar vader sluit haar gwn op de hele dag in haar kamer en zegt dan dat ze niet mag eten enzo, en slaat haar tot ze blauwe plekken heeft.
Elke ochtend als ik tussen de rolletjes in poeder tegen het schuren check ik of het er nog hangt. Beetje zoals kijken of het strand er nog ligt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je kan hem alleen in de spiegel zien?
Aayyyy😂quote:
Ik wil dat je het doet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, ik ga niet nog een keer typen dat ik hem mis
hjb eens - tegen mijquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Is dit de MMG sc met al dat gecare.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
melding van gemaakt neem ik aanquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
Begrijpelijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elke ochtend als ik tussen de rolletjes in poeder tegen het schuren check ik of het er nog hangt. Beetje zoals kijken of het strand er nog ligt.
Wanneer jij een kind van Frass baart.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer ben jij aan de beurt bby?
![]()
![]()
![]()
Ripquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb al sinds zaterdag geen donuts meer gehad![]()
Welke mot je
En het geen Stimorol heet hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rip
Maakt niet uit, als er maar een gat in zit ahahahah
Hey, anders ga je wat eten. Doe je wat nuttigs.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eh welkom op een forum waar je op elkaar kunt reageren
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rip
Ik vraag me nu af wrm er eigenlijk in midden gat zitquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |