same shit bro doe niet zo stoerquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt aan de definitie die je zelf er aan geeft maar ja dan gaat het ongezond hard met afvallen
ketose is gewoon een normaal metabolisch process hoor niet perse slecht, wat je bedoled is denk ik ketogene toestand
Met alle respect maar iedereen kan hier iets roepen, en goed bedoeld advies zonder wetende wat voor hem zal werken heeft hij geen reet aan. Ook al heeft het gewerkt voor jouquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je geen gezond verstand en zelfdiscipline hebt niet nee.
Nou, het is voor mensen lastig om te bepalen wat gezond is en wat niet gezond is. Er zijn veel bronnen die elkaar vaak tegenspreken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je geen gezond verstand en zelfdiscipline hebt niet nee.
klopt, een goed dieet is daarom ook helemaal op maat, metabolsimes verschillen redelijk per persoonquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Met alle respect maar iedereen kan hier iets roepen, en goed bedoeld advies zonder wetende wat voor hem zal werken heeft hij geen reet aan. Ook al heeft het gewerkt voor jou
Het is niet zo dat er zo veel verschil zit tussen lichamen hoor. Het is gewoon meer verbanden dan je verbruikt, zonder in valkuilen te vallen als te weinig eten, te veel eten of een verrotte balans hanteren (te veel koolhydraten, te weinig vetten, te weinig eiwitten)quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Met alle respect maar iedereen kan hier iets roepen, en goed bedoeld advies zonder wetende wat voor hem zal werken heeft hij geen reet aan. Ook al heeft het gewerkt voor jou
98quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben vier. Mijn broer is de helft van mijn leeftijd. Tegen de tijd dat ik 100 ben, hoe oud is mijn broertje dan?
50quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben vier. Mijn broer is de helft van mijn leeftijd. Tegen de tijd dat ik 100 ben, hoe oud is mijn broertje dan?
2 keer zo lang naar schoolquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lijkt me zwaar chill om 2x zoveel tijd te hebben
twee keer zo vaak neukenquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
2 keer zo veel lentes en zomers
hoeveel is twee keer de helft?quote:
Bamiquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:12 schreef Che_ het volgende:
Wie heeft authentieke recepten voor bami nasi enzo op suri/javaanse wijze
Trek je joggingbroek aan, we gaan lopenquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit propvol na een bordHeb nog ruimte en kcal over voor choco mousse
Eigk nog voor veeeeel meer, maar wat speling is nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |